• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs?

    Er is een geheim in het dorp. Nouja , geheim? Of is het gewoon een raar verhaaltje zoals kaboutertjes en Sinterklaas? Ergens in het bos, wat om het dorp verspreid ligt, staat een huisje. Een spookhuis, volgens de ouders. Gewoon om de kinderen bang te maken? De kinderen van boven de 13 zeggen dat ze er niet in geloven, maar zijn stiekem o zo nieuwsgierig wat er in dat huisje is. Ze mogen er alleen ABSOLUUT niet komen. Maarja, de kwajongens...


    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)
    -Naar het huisje gaan mag alleen als je een kwajongen bent, hieronder zet ik wel een lijstje met de kwajongens

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    Het Kwajongens Huis

    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN




    De personages + Leeftijd + Werk/Bezigheid
    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean – 17 jaar – geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Felicia (Fee) Abby Homers - 16 jaar - soms postkantoor : NewUsername


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Jason McBright – 38 jaar – Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone – 22 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite



    De kwajongens! – Alleen deze personen mogen het ‘bos huis’ betreden, maar hang er niet de hele tijd rond dat is niet leuk voor de spelers in het dorp –


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite

    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sheriff
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords



    Het Rollentopic

    Aanmelden kan natuurlijk altijd nog!

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susan
    'Hee Val. Ik kijk naar de berg vlees die in de twee volle bakken ligt. 'Daar zal je vader blij mee zijn.' zeg ik tegen Christoph en grijns breed. 'Nog vijf bakken.' zucht ik en begin vrolijk aan een nieuwe bak.

    Mario [omg ik schreef Maria :P]
    'Ja is goed.' grijns ik. Ik was blij dat ze me gingen helpen ontsnappen. Susan had het al een keer gedaan maar toen was haar vader heel erg boos geworden. Nu zal de sheriff denken dat ik zelf ben ontsnapt, want ik ga mijn vrienden niet verraden. Ik vind het grappig dat ik grote vrienden heb. Ik speel natuurlijk wel met Nicole, maar de anderen zijn vaak ongeveer tien jaar ouder. Dat vind ik wel vet. Ik kijk naar mijn draak. Geen zin in. Ik plof op het bankje, vol van spanning over vanavond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Melrose 'rose' Elyse Roux

    Een meisje keek me arrogant aan, en automatisch rees ik een wenkbrauw op. Er kwam een jongen voor me staan. ''Wat moet je?'' vroeg ze bot, en een lichte frons sierde mijn voorhoofd. ''Wat denk je zelf'' snauwde ik haar toe. ''Ik word het zat thuis'' voegde ik er aan toe, hopend dat ze het begreep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga even douchen, dus Melrose en de Sheriff reageren even voor 15 minuutjes niet :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Ik ga even douchen, dus Melrose en de Sheriff reageren even voor 15 minuutjes niet :'D]

    [kan mario mooi ontsnappen xD sorry moest ff]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [als Nina het heeft vertelt aan de anderen wil ik wel effe een Tijdsversnelling doen, goed?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oke, ik kan weer door. Mijn andere personages zijn er voor vandaag niet meer bij denk ik.]
    Valerie Chermaine Avery
    'Hee val' zegt Susan terug.
    Ik zeg: 'Jouw vader laat Lucas gewoon schoonmaken, en hij haat schoonmaken'
    Een lach verschijnt op mijn gezicht. 'Enne trouwens, wie is dat?'
    [Oke, weer kort. Maar weet niks meer]


    That is a perfect copy of reality.

    Ciara McArthur
    Door haar opmerking schoot ik in de lach. 'En nu? Moeten wij nu even je pappie en mammie gaan vertellen dat ze liever tegen je moeten doen, dat ze je je zin moeten geven omdat ze anders met ons te maken krijgen?' antwoordde ik. No way dat ik zomaar lief tegen haar zou doen, ze was het kindje met de perfecte ouders, die zou echt haar perfecte leventje niet zomaar op gaan geven. Maar aan de andere kant wist ik dat het maar al te goed mogelijk was dat ze zich bij ons aan wou sluiten. Ik was vroeger namelijk net als haar, ook ik heb mijn familie verlaten en ben dit leven vrijwillig gaan leven. Maar ik had echte, goede redenen. Wat waren die van haar? Had ze wel een echte goede reden?

    Nina Chanel McCean
    'maar ik moet nu gaan, kleine' antwoordde ik 'Ik vind het heel gezellig om met je te kletsen hoor, maar zo ga je natuurlijk nooit vrij komen en loop ik alleen maar het risico bij je in de cel te komen, dan kan ik je dus nooit meer helpen óf moet ik toegelaten worden tot jullie groep, want thuis ben ik dan natuurlijk niet meer welkom. Laters, kleine.' Hoewel ik hem wou helpen, wou ik mijn thuis natuurlijk niet opgeven. Ik hield van mijn ouders, hoewel ik gek werd van hun principes en wou ze dus nog lang niet kwijt gaan raken.
    Langzaam stond ik op en liep ik naar mijn paard, waarna ik naar het bos huis begon te rijden en naar binnen wou lopen, maar tegen werd gehouden. Er was daar binnen dus iets belangrijks aan de hand.

    [ik ga lekker mijn bedje opzoeken, morgen zes uur m'n bed uit, dus als je wilt kan je doen alsof Nina het gewoon al verteld heeft]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:41 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Susan
    'Dit.' zeg ik en klop met mijn bebloedde hand op het schort van Chris om hem te pesten. 'Is Christopher, de gast die zijn broertje irriteert.' ik lach en ga verder met schoonmaken. Aan mijn vader denk ik even niet. Geen zin in.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Christopher Mahone
    Mijn ogen werden groot. Ik schudde vervolgens mijn hoofd.
    "Dat moet een vergissing zijn, Suus."
    Maar zelf geloofde ik het ook niet helemaal. Ik zag haar stug doorsnijden. Ik pakte ook een mes en begon de plakken vlees te verfijnen.


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Christopher Mahone
    Mijn ogen werden groot. Ik schudde vervolgens mijn hoofd.
    "Dat moet een vergissing zijn, Suus."
    Maar zelf geloofde ik het ook niet helemaal. Ik zag haar stug doorsnijden. Ik pakte ook een mes en begon de plakken vlees te verfijnen.


    [je moet nog heel effe reageren op dat ze jou voorstelt, dan kan ik een tijsversnelling doen naar 9 uur ´s avonds, dat het feest begint en iedereen weet dat ze mario gaan bevrijden.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Valerie Chermaine Avery
    'Hmm... Juistja...'
    Ik bekijk Christopher en zeg: 'Ik ben Valerie Chermaine Avery, ik werk als hulp bij de sherrif. Samen met mijn broer en zus gelukkig'
    Ik zeg tegen Susan: 'Heb je ruzie met je pa ofzo? Je kijkt oppeens zo boos'


    That is a perfect copy of reality.

    [joa, sawry, ik las je eerste post ik wist niet dat er nog 2 posts volgden.]
    Christopher Mahone
    "En hallo, ik ben Christopher, aangenaam," ik schudde Valerie's hand.


    Me so good.

    GelaarsdeKat schreef:
    (...)

    [je moet nog heel effe reageren op dat ze jou voorstelt, dan kan ik een tijsversnelling doen naar 9 uur ´s avonds, dat het feest begint en iedereen weet dat ze mario gaan bevrijden.]

    [Mogen mijn personages ook komen? Enne Morgen worden mijn stukken langer. i promise! [Trouwens wat betekent het xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Evangeline Temperson
    Ik zag Melrose in de deuropening staan. Wat moest die nou hier? Toen realiseerde ik me dat me dat niets kon schelen. Ciara lost het wel op. Ik ging verder met mijn nagels bestuderen.


    Me so good.

    [Ben zo terug, even beneden mijn gezicht laten zien..]


    Me so good.