• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs?

    Er is een geheim in het dorp. Nouja , geheim? Of is het gewoon een raar verhaaltje zoals kaboutertjes en Sinterklaas? Ergens in het bos, wat om het dorp verspreid ligt, staat een huisje. Een spookhuis, volgens de ouders. Gewoon om de kinderen bang te maken? De kinderen van boven de 13 zeggen dat ze er niet in geloven, maar zijn stiekem o zo nieuwsgierig wat er in dat huisje is. Ze mogen er alleen ABSOLUUT niet komen. Maarja, de kwajongens...


    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)
    -Naar het huisje gaan mag alleen als je een kwajongen bent, hieronder zet ik wel een lijstje met de kwajongens

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    Het Kwajongens Huis

    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN




    De personages + Leeftijd + Werk/Bezigheid
    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean – 17 jaar – geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Felicia (Fee) Abby Homers - 16 jaar - soms postkantoor : NewUsername


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Jason McBright – 38 jaar – Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone – 22 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite



    De kwajongens! – Alleen deze personen mogen het ‘bos huis’ betreden, maar hang er niet de hele tijd rond dat is niet leuk voor de spelers in het dorp –


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite

    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sheriff
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords



    Het Rollentopic

    Aanmelden kan natuurlijk altijd nog!

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rooba schreef:
    [:'D omdat je zei dat we die post moesten negeren :3]


    [haha, nee, alleen dat laatste, dat van dat feest is er wel, dus wil je aub reageren, dan kan ik ook verder]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ciara McArthur

    'Niet echt' antwoordde ik 'Maar vanavond gaat er wel vanalles gebeuren, daar zorgen we wel voor. Je gaat wel mee toch, als we de stad overhoop gaan zetten vanavond?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mario
    Ik hoopte dat Nina, die ik hoorde praten, had gezien dat ik in de cel zat en dat ze dat aan de anderen zou vertellen. En natuurlijk aan mijn vader. Ik keek naar de grond. Daar was mijn reusachtige tekening van allemaal dingen. Ik begon met de steen de draak, waar ik al een paar nachten mee bezig was, beter te maken. Ik grinnikte en aaide een muisje, dat snel weg schoot tussen de spijlen, over zijn kop en ging toen verder met de draak kerven.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jason McBright

    'Vanavond wordt er bij ons een feest georganiseerd en mijn ouders hebben mij gevraagd of u zou willen komen? Dus, wat denkt u ervan?' vroeg een meisje, dat ik herkende als Nina. Ik mocht haar wel, ze had tenminste manieren. ''Lijkt me leuk, ik zal er zijn'' antwoordde ik, en ik knikte even als teken van afscheid en stapte mijn huis weer binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Felicia Abby Homers
    Ik grijnsde. 'Dat je dat nog moet vragen,' zei ik. 'Natuurlijk ga ik mee.' Zulke dingen liet ik me geen tweede keer zeggen.

    [kort ik weet het maar ik ben met veel dingen tegelijkertijd bezig.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nina McCean
    'Tot vanavond' antwoordde ik glimlachend, waarna de sherriff de deur sloot en er een grijns op mijn gezicht verscheen. Hij zou vanavond weg zijn, dus zou de groep de tijd hebben Mario te helpen ontsnappen. Snel scheef ik een briefje, met daarop de tekst "kleine, de sherriff is weg vanavond en ik ga nu even aan je vrienden vertellen wat er gebeurd is." ik gooide het door de trallies heen en hoorde aan het geluid dat hij maakte dat het papiertje hem inderdaad geraakt had. Nu moest ik er alleen nog even voor zorgen dat die groep van hem wist waar hij zich bevond...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mario
    Ik las het briefje. 'Pssst!' riep ik door de tralies. 'Psssst!!' het was hard genoeg dat zij me hoorde, zacht genoeg dat de sheriff niks kon merken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eva Melissa Avery
    Als mijn broer en ik beneden zijn zegt Valerie: 'Nou veel plezier met schoonmaken, ik ga' Ik zie dat Valerie wegloopt.
    Ik vraag: 'Waarheen?'
    Zij antwoordt daarop: 'Ik ben klaar' en ze loopt het huis uit.
    Ik kijk mijn broer aan en zeg: 'Volgens mij hoorde ze de vraag niet, ik vroeg Waarheen, niet Hoe bedoel je of Waarom'
    Mijn broer zegt: 'Beter kunnen we nu beginnen, zijn we ook zo klaar'


    Lucas David Avery
    Ik ben net beneden als Valerie zegt: 'Veel plezier met schoonmaken, ik ga' dan zie ik dat ze wegloopt.
    Eva vraagt net nog optijd: 'Waarheen?'
    Valerie antwoordt daarop: 'Ik ben klaar' dan loopt ze het huis uit.
    Dan zie ik dat Eva mij aankijkt en zegt: 'Volgens mij hoorde ze de vraag niet, ik vroeg Waarheen, niet Hoe bedoel je of Waarom'
    Ik zeg: 'Beter kunnen we nu beginnen, zijn we ook zo klaar.'


    That is a perfect copy of reality.

    Nina McCean
    Heel even keek ik om me heen, zodat ik er zeker van was dat niemand me hier zou zien zitten. 'wat is er, kleintje?' vroeg ik zacht terwijl ik neerknielde, zodat ik hem kon zien en natuurlijk ook een stuk beter kon horen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik sluit mijn laptop af. Tot morgen.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Als ik korte stukjes schrijf, sorry maar ik moet via mobiel typen;s]


    That is a perfect copy of reality.

    [Even ter informatie; er is één bewaker bij de cel, die heeft gelijk ook al de sleutels; de sheriff heeft reserve sleutels ;D]

    Melrose 'rose' Elyse Roux

    Ik wist via via dat er een kwajongens huis was, en ik besloot daar naartoe te gaan. Ik werd het zát om constant beleefd te zijn, te luisteren, en iemand anders zijn dan dat ik ben. In mijn jurkje en op mijn hakken ren ik door de modder heen. Op een gegeven moment kwam ik aan, en deed voorzichtig de deur open. ''Hallo?'' vroeg ik aarzelend. Wat zouden ze wel niet denken? Mensen kenden mijn ouders, ze stonden bekend om hun strenge opvoeding, de rijkheid en de bekakte manier van leven. Zouden mensen ook zo over mij denken?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mario
    Ik grijnsde toen ik Nina zag. Ik keek achterom, naar de bewaker die was ingedut en draaide me toen weer naar Nina. 'Heey... Ehw... wil je het effe tegen mijn vader zeggen. Zeg maar tegen hem dat ik bezig ben met mijn draak tekenen, dan snapt hij wel waar ik ben. En zeg tegen Nicole dat eh... Dat ik haar lief vind.' ik werd knalrood. 'Omdat ze me helpt enzo. En bedank iedereen alvast. ik wil graag vanavond weer vrij zijn, dankje.' ik glimlachte.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ciara McArthur
    Arrogant kijk ik richting Melrose, die zomaar ons huis in komt lopen en snel geef ik een jongen de opdracht bij de deur te gaan staan. No way dat zij zomaar weg zou komen, nu ze wist waar wij zaten. 'Wat moet je?' vroeg ik bot

    Nina Chanel McCean
    'Zal ik doen' antwoordde ik glimlachend 'Maar tegen dat meisje mag je het zelf zeggen, als je vanavond weer vrij bent. Ik ga jullie namelijk niet koppelen, je mag lekker zelf aan haar vertellen dat je haar ziet zitten.' Als ik dat voor hem zou zeggen, zou ze mij toch niet serieus gaan nemen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Valerie Chermaine Avery
    Ik loop naar de slagerij. Als ik binnenkom zie ik Susan.
    Ik begroet Susan. Ik mag Susan wel, zij is teminste stukken aardiger als haar vader.
    [Sorry voor dit mega korte stukje, maar mijn hand doet pijn van het typen en vasthouden van mijn mobiel, dus ikke even stoppen :{]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:27 ]


    That is a perfect copy of reality.