• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs?

    Er is een geheim in het dorp. Nouja , geheim? Of is het gewoon een raar verhaaltje zoals kaboutertjes en Sinterklaas? Ergens in het bos, wat om het dorp verspreid ligt, staat een huisje. Een spookhuis, volgens de ouders. Gewoon om de kinderen bang te maken? De kinderen van boven de 13 zeggen dat ze er niet in geloven, maar zijn stiekem o zo nieuwsgierig wat er in dat huisje is. Ze mogen er alleen ABSOLUUT niet komen. Maarja, de kwajongens...


    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)
    -Naar het huisje gaan mag alleen als je een kwajongen bent, hieronder zet ik wel een lijstje met de kwajongens

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    Het Kwajongens Huis

    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN




    De personages + Leeftijd + Werk/Bezigheid
    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean – 17 jaar – geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Felicia (Fee) Abby Homers - 16 jaar - soms postkantoor : NewUsername


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Jason McBright – 38 jaar – Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone – 22 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite



    De kwajongens! – Alleen deze personen mogen het ‘bos huis’ betreden, maar hang er niet de hele tijd rond dat is niet leuk voor de spelers in het dorp –


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite

    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sheriff
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords



    Het Rollentopic

    Aanmelden kan natuurlijk altijd nog!

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Demii0 schreef:
    (...)
    [Is normaal ook goed? Enne bij kwajongens volgens mij mijn jongenspersonage, maar die werkt voor de sherrif, raar eigenlijk xd]


    [nee, alleen rijke]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Shit, het onweert bij mij xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Joseph Mahone
    "Hmmm. Ik had wel zin in een feestje, maar niet met die rijke kakkers. En natuurlijk help ik Mario. Twijfel je daar soms aan?"
    Ik knipoogde naar Ciara en ging op een boomstam zitten.
    "Nou, wat is het plan?"


    Me so good.

    Ciara McArthur
    'Ik weet niet...' antwoordde ik nep-twijfelend. 'Ik vind je eigenlijk wel iemand die naar dat soort feestjes zou gaan als Mario in de problemen zit.' Toen ik zijn gezicht zag veranderden schoot ik in de lach 'Nee hoor, ik weet wel dat ons zal helpen als iemand in de problemen zit. Maar ik heb niet echt een plan, de sherriff is in ieder geval weg en die bewaker kan jij wel aan toch, zo sterk bij jij wel, niet?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joseph Mahone
    'Zo sterk ben jij wel, niet?"
    Ik kreeg een grijns van hier tot Tokyo. Ik stond op en spande mijn spieren aan. Ik was gespierd en ik vond het niet erg om daarmee te pronken. Heeft dat dozen vlees dragen toch enigsinds nut gehad..


    Me so good.

    Ciara McArthur
    'Uitslover' zei ik grijnzend. 'Maar laten we nu maar gaan, anders denkt Mario straks nog dat we niet komen.' Ik wou hem daar zo snel mogelijk weg hebben, die bewaker was echt gek geworden de laatste tijd en ik wist niet wat hij allemaal met Mario van plan was te gaan doen, maar het zou vast niet goed zijn.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joseph Mahone
    Ik knikte instemmend. Die bewaker was gestoord aan 't worden. Niet dat ik er veel vanaf weet, mijn ouders weten me altijd uit de cel te praten.. Ik wou dat ze dat niet deden, ik schaamde me ervoor.
    "Let's go!"
    Ik sloeg mijn arm om het kleine roodharige meisje dat naast me liep.
    "Hoe gaat het ermee, dwerg?"


    Me so good.

    [demi je kan niet bij Mario zijn daar is een bewaker. Dus kan alleen net de hele groep ;-)]

    Mario

    Ik voel aan mijn neus. Gelijk trek ik mijn hand weer weg. Gebroken denk ik. Ik snik zacht maar zorg dat de bewaker het niet hoort. Bij mijn oog voelt het dik en ik zie nauwelijks iets net dat oog. Wanneer komen ze nou?

    [moet afwassen :-(]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oh, ik pas het wel aan, en ik weet hier niks meer bij]


    That is a perfect copy of reality.

    [ben ik weer en waarom zegt niemand wat? :( post mensen, post post!]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Evangeline Temperson
    Ik gaf Joseph een harde duw waardoor hij van het bospad geraakte. Ik grinnikte om zijn gezicht en ging op een huppeldrafje achter de anderen aan. Ik vond het heerlijk in het bos. Het gaf me een vrij gevoel. Alsof ik de hele wereld aankon.


    Joseph Mahone
    Line gaf me een duw. Ze was sterker dan ik had verwacht. Ik schudde mijn hoofd terwijl ik als laatste achter de groep aanliep. We waren bijna bij 't dorp. Ik zag ernaar uit om mijn skills te showen. Ik zou die bewaker wel een lesje leren.


    Me so good.

    [We waren op jouw (vooral op Mario) aan het wachten]

    Nina Chanel McCean
    Een tevreden glimlach verscheen op mijn gezicht toen de sherriff even later ons terrein op kwam lopen, heel even had ik namelijk gedacht dat hij niet zou komen en de kwajongens daardoor in de problemen zouden komen, maar gelukkig was hij nu hier, samen met de rest van zijn familie. 'Heejj' zei ik glimlachend toen ik ook de dochter van de sherriff zag. 'Heb je nog een leuke dag gehad vandaag in de slagerij?'

    Ciara McArthur
    Na een tijd gelopen te hebben kwamen we aan bij het huis van de sherriff, dat natuurlijk leeg was op de bewaker na. Maar die konden we wel aan. 'GODVER!' riep ik kwaad toen ik zag hoe Mario eraan toe was en bijna was ik in staat die bewaker in één keer bewusteloos te slaan, maar net op tijd liet ik dat aan iemand anders toe en knielde ik toch bij Mario toe. 'Gaat het?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Felicia Abby Homers
    Ik hoorde Ciara is roepen en ik ging wat sneller lopen om te zien wat er aan de hand was. Ciara knielde naast Mario neer, die er zo te zien niet erg best aan toe was. Ik ging tegen over Ciara zitten.
    'Wat the...' Ik keek naar de bewaker en voelde mezelf woedend worden.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Nee hoor, we moeten Mario nog gaan bevrijden.]


    Me so good.

    Brutus schreef:
    [Nee hoor, we moeten Mario nog gaan bevrijden.]

    [Niet als je dat stukje van ThoseWords leest]


    "Ignite, my love. Ignite."