• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs?

    Er is een geheim in het dorp. Nouja , geheim? Of is het gewoon een raar verhaaltje zoals kaboutertjes en Sinterklaas? Ergens in het bos, wat om het dorp verspreid ligt, staat een huisje. Een spookhuis, volgens de ouders. Gewoon om de kinderen bang te maken? De kinderen van boven de 13 zeggen dat ze er niet in geloven, maar zijn stiekem o zo nieuwsgierig wat er in dat huisje is. Ze mogen er alleen ABSOLUUT niet komen. Maarja, de kwajongens...


    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)
    -Naar het huisje gaan mag alleen als je een kwajongen bent, hieronder zet ik wel een lijstje met de kwajongens

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    Het Kwajongens Huis

    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN




    De personages + Leeftijd + Werk/Bezigheid
    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean – 17 jaar – geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Felicia (Fee) Abby Homers - 16 jaar - soms postkantoor : NewUsername


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Jason McBright – 38 jaar – Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone – 22 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite



    De kwajongens! – Alleen deze personen mogen het ‘bos huis’ betreden, maar hang er niet de hele tijd rond dat is niet leuk voor de spelers in het dorp –


    Mario Owny – 9 jaar – kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone – 17 jaar – Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery – 15 jaar – Smidsknecht : Leite

    Melrose 'rose' Elyse Roux – 17 jaar – Soms bakkerij : Rooba
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson – 16 jaar – Op zoek : Brutus
    Susanna (Susan) McBright – 17 jaar – Overal, liefst bakkerij, smid, sheriff
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords



    Het Rollentopic

    Aanmelden kan natuurlijk altijd nog!

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alec Rudolph Travis
    'Maar..' Begon ik terwijl ik haar aan keek. 'Ik wil echt niet naar huis.' ik zuchtte. Ik maakte van het zand wat ik bij elkaar had geschoven een hoopje. 'Waarom ben jij hier dan zo laat?' vroeg ik me af terwijl ik verbouwereerd naar Nina keek.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Nina Chanel McCean
    'Ik had niet echt veel zin om bij het feest van mijn ouders te blijven' antwoordde ik glimlachend 'Al die oude, rijke mensen daar... Niet echt het soort mensen met wie ik het liefste omga, als er ook nog jonge mensen zoals wij hier in het dorp zijn'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [biw sorry]

    Mario
    Ik keek mijn vader geschrokken aan. 'Komt de sheriff? Hij zal iedereen dood maken!' roep ik hard.


    Samantha
    'Vader! Nee alstublieft!Laat hem gaan, hij was onschuldig dus mag hij vrij!' roep ik naar mijn vader en pak zijn arm vast.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alec Rudolph Travis
    'Ik vind het wel fijn om alleen zijn, ik heb eigenlijk niet echt vriendjes enzo.' zei ik. 'Rijke mensen? Zijn jouw ouders soms rijk?' Ik keek haar met grote ogen aan. Ik zelf was niet heel erg rijk, ik had het niet altijd goed.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Nina Chanel McCean
    'Ja' antwoordde ik glimlachend 'Ik ben van adel' Ik vind het zo stom om zoiets tegen zo'n klein jongetje te moeten zeggen. Het was net alsof ik me een stuk beter dan hem voelde


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alec Rudolph Travis
    'Wat een geluk heb jij! Ik heb het niet zo goed thuis..' zei ik. Ik had eigenlijk nooit van van adel gehoord. 'Maar ik snap nog niet dat je bent weggegaan, een feestje is toch eigenlijk hartstikke leuk?' Zei ik. Ik wist wel hoe een feest was, er was soms een feest in het dorp. Maar het werd natuurlijk altijd weer verpest door de kwajongens.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Nina Chanel McCean
    'Dat zie ik anders' antwoordde ik glimlachend 'Het belangrijkste aan een thuis is dat je liefde krijgt, niet dat je rijk bent en feestjes zijn meestal wel leuk, maar dit verscheelt heel erg qua mensen die er komen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alec Rudolph Travis
    'Ja, jij hebt vast elke dag een feestje!' zei ik en glimlachte heel eventjes. 'Ik denk dat ik zo naar mijn mama moet, ook al wil ik niet.. Ze is toch mijn mama, maar het is zo donker.' zei ik. 'Ik weet niet hoe ik thuis moet komen.'


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Nina Chanel McCean
    'Zal ik met je mee lopen?' stelde ik voor. Dan zou ik gelijk aan zijn moeder kunnen vragen waarom ze hem alleen had gelaten, dit was namelijk echt niet normaal. 'of zullen we eerst even jouw buikje gaan vullen bij het restaurant en dán jouw huisje opzoeken?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [gaat er nog iemand reageren?]


    Me so good.

    [ik kan niet zo veel... Weetje wat we doen wel ff de volgende dag, pech maar niemand kan hier iets mee.]
    TIJDSVERSNELLING: OCHTEND, HALF 1O

    Susan McBright

    Nu al kom ik de slagerij binnen. Waarom weet ik niet, maar ik wilde vandaag daarheen. Ik kijk om me heen en hoop dat ik iemand zie.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [sorry, maar zo kan ik dus al helemaal niks meer (het hele RPG niet meer) Ik weet namelijk niet wat er met Mario enzo gebeurd is waardoor ik ook niet verder kan]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Felicia Abby Homers
    Gapend werd ik wakker. Het was een lange nacht geworden en aangezien ik al niet zo goed was om uit bed te komen was dit een ramp. Door de spleet van mijn gordijnen kon ik de kerkklok duidelijk zien. Die verteld me dat het pas half 10 s'ochtends is. Ik zuchtte vermoeid terwijl ik mijn bed uit rolde. Vandaag hoefde ik niet te werken dus zou ik mijn dag met iets anders moeten opvullen. Met wat was voor mij op dat moment een groot raadsel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [nou we doen gewoon dat die thuis is en de sheriff hem niet heeft gevonden. Wie wil trouwens de sheriff overnemen want Rooba wil hem niet meer zijn... Ik heb al teveel rollen, dus ik kan het niet doen]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [jezus. Ik heb iets gepost waar iedereen iets mee kon, maar het word gewoon genegeerd of er word gezegd dat er niet op kan gereageerd worden..]


    Me so good.