• /

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 14:07 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Above nature
    Supernatural love


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Can I Love You? en dam moet je in het verhaal zeggen jongen haar helpen of is het leeftijdverschil zo groot??

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:46 ]

    Cray schreef:
    Above nature
    Supernatural love


    2 leuke titels, ik schrijf ze op mijn lijstje, ik wil nog even horen wat anderen in te voeren hebben.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    BrainWashing schreef:
    Can I Love You? en dam moet je in het verhaal zeggen jongen haar helpen of is het leeftijdverschil zo groot??


    Can i love you is heel mooi! het leeftijds verschil is meer dan 1000 jaar, alleen ziet de man er nog uit als zo'n 25 jaar. We hebben het namelijk over een Demon

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:48 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Don't tell me it's wrong (to love you er misschien nog achter)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Don't tell me it's wrong (to love you er misschien nog achter)

    hmm, dat lijkt em wel wat, ik denk na <3


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    And then, He fell in love.
    Is it possible to love you?

    hihi x


    nothing is true, everything is permitted.

    killer love


    Miep

    The demon felled in love with the angel.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Ik weet geen titel, maar ik ga wel even een kijkje nemen bij die storie :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor