• Het was moeilijk om de eigenzinnige kleur van haar merkwaardige ogen een juiste beschrijving te schenken en deze respectvol samen te vatten in enkele kleine, korte woorden die eer zouden doen aan de bijna onmogelijke werkelijkheid – de ondenkbare realiteit die ervoor had gezorgd dat het krachtige gif van Cupido’s pijl mijn lichaam was binnengedrongen en dit tot in de diepste kern had verlamd.


    Ik heb net dit stukje tekst uit mijn duim gezogen en ik vind het persoonlijk een klein beetje heel cliché, maar ik zou het graag uitschrijven. Dus nu vroeg ik me af, zou ik eer een meer romantisch verhaal van maken of een drama met een slecht einde? (Ik bedoel stand alone)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 23:16 ]


    Olive

    Romcom!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Romcom!


    Wel, ik ben niet zo goed in comedie... (romcom is romantische komedie, right?)


    Olive

    Ik heb iets van 7 keer geprobeerd het stukje te lezen, maar ik kom er écht niet doorheen ;x Het leest ontzettend moeilijk.

    Ik hou trouwens meer van drama's dan van romantische verhalen, zou in jouw plaats dus een drama maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Arabesque schreef:
    (...)

    Wel, ik ben niet zo goed in comedie... (romcom is romantische komedie, right?)


    Ja, maar gewoon romantisch is ook goed. Ik ben geen fan van drama.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Romantische drama obv.

    oke, dat stukje is écht goed!
    persoonlijk vind ik het helemaal niet cliché, maar dat komt omdat ik nou eenmaal een cliché persoon ben, haha ;p
    ik zou er een romantische SA van maken a.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 11:10 ]


    I solemny swear I'm up to no good.