• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Dan moeten we zo snel mogelijk weg." Hij steekt zijn hand uit naar mijn pistool en even trek ik mijn wenkbrauwen op, mooi dat ik die niet ging geven.
    "Dacht het dus niet," zeg ik daarom, meteen volgt Fedea.
    "Faye durft en weet het te gebruiken, ik niet," Ik knik en bijt nerveus op mijn lip. Ik houd de trap goed in de gaten en doe een poging om de schutter te kunnen zien. Het lawaai beneden begint harder te worden.
    "Er liggen trouwens ook nog in de badkamer." Weet ik uit te brengen en doe een poging om de trap op te komen, zodat ik beter zicht heb.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:08 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga er vandoor, (: x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Bye sweetie ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Mijn ogen flitsen van Trey naar Faye.
    "W-wat doen we nu?"
    We waren net zo dichtbij de vrijheid, gaan ze ons die weer afnemen? Ik voel mijn luchtpijp vernauwen, en even lijkt het alsof ik een paniekaanval ga krijgen. Vluchtig kijk ik om me heen en voor enkele seconden draait de hal om me heen. Ik hou me stevig vast aan Trey's arm, om ervoor te zorgen dat ik blijf rechtstaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik grinnik even als Faye me weigert het pistool te geven. Ik moet het haar toegeven, ze heeft lef en dat bewonder ik.
    "W-wat doen we nu?" vraagt Fedea.
    Ik voel haar aan mijn arm trekken en sla een arm om haar middel om haar overeind te houden.
    "Rustig blijven," antwoord ik.
    Ik kijk even om me heen.

    [Ik weet niks D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ook niet D: Stomme Everdeen met al haar drama!
    Grapje ;3]

    Fedea

    "Rustig blijven."
    Ik knik en sluit even mijn ogen om te kalmeren.
    "Misschien moeten we het er gewoon op wagen. Gewoon naar buiten lopen."
    Mijn hart gaat wild tekeer, ofwel omdat Trey bij me is, of omdat ik dit alles behalve leuk vind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Misschien moeten we het er gewoon op wagen. Gewoon naar buiten lopen." Ik kijk haar even verbaasd aan en moet dan lachen door de zenuwen.
    "Wat een slim plan, Fé. Echt, geweldig. Nee dankje, ik pas." zeg ik sarcastisch en loop dan van het drietal weg.
    "Eerder klimmen. Hoe hoog is het denken jullie van het raam naar beneden?"

    [Ah, sorry, hihihihi. Ik hou van drama.]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 18:41 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Misschien moeten we het er gewoon op wagen. Gewoon naar buiten lopen."
    Vertederd kijk ik Fedea aan. Kijk nou hoe dapper mijn meisje is. Ik schud mijn hoofd, daar moet ik haar later maar voor belonen, nu hebben we helaas geen tijd.
    "Wat een slim plan, Fé. Echt, geweldig. Nee dankje, ik pas. Eerder klimmen. Hoe hoog is het denken jullie van het raam naar beneden?"
    Daar had ik ook al aan gedacht, maar toen kwam het in me op dat we met gebroken benen niet ver zullen raken. Toch knik ik. Liever een gebroken been dan een hart met een kogelgat in.
    "Liam en ik gaan eerst, dan kunnen we jullie opva-"
    Ik word onderbroken door een nieuw schot, gehinnik en een ijselijke gil. Niet eentje als die van Fé, uit angst, maar één uit pure pijn.
    Meteen schieten mijn ogen naar Liam.

    Camargue

    Het plan lijkt te werken en er komen weer enkele Floraten achter me aan. Alleen had ik niet verwacht dat ze hun kleine vriendjes zouden meehebben, wapens. Ik wil me omdraaien om het op een rennen te zetten zodra ik een schot hoor weet ik dat het te laat is. Een priemende pijn boort zich door mijn rechterflank. Nog voor ik de grond raak is mijn lichaam terug veranderd naar dat van het frêle roodharige meisje en het gehinnik dat eerder uit mijn mond kwam een moordende schreeuw. Met een harde plof kom ik neer.

    [Ik dacht, laat ik ook maar eens voor wat drama zorgen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Mijn ogen worden groot. 'Cam.' Fluister ik en veer op. Paniek neemt me direct over en ik weet niet wat ik moet doen. Als ik naar haar toe ging zouden ze Trey en Fedea vinden. Maar wat als ze nu dood aan het gaan was?!

    Atreyu

    De paniek in Liam's ogen is niet ver te zoeken. De arme jongen weet duidelijk geen prioriteit te kiezen.
    "Liam, ga eerst door het raam, ik help de meisjes hier wel," moedig ik hem aan. Mocht het Fedea zijn en niet Cam, dan had ik in de eerste plaats al niet op goedkeuring gewacht en was ik er gewoon op afgestormd. Ik loop naar het raam waar Faye staat en open het. Ik steek voorzichtig mijn hoofd naar buiten en kijk links en rechts, zoals ik al hoopte is er een regenpijp.
    "Je kan langs de pijp naar beneden," zeg ik zacht terwijl ik een stap opzij doe voor Liam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Liam en ik gaan eerst, dan kunnen we jullie opva-" Een ijselijke gil onderbreekt Trey zijn woorden. Doodstil blijf ik staan en kijk met grote ogen naar Liam. Ik hoor hem een naam zeggen.
    "Is dat één van jullie?" vraag ik paniekerig en kijk even naar het trappegat. Ik heb moeite om mijn ademhaling onder controle te houden en begin als een gek dingen te murmelen.
    "Oh, dit is mijn schuld." mompel ik en haal dan diep adem. Het was mijn schuld en ik moest dit oplossen. "Allemaal mijn schuld."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Ik klim het door het raam het dak op en ga via de regenpijn naar beneden. Dan begin ik te rennen naar de richting Camargue op gegaan was.

    Atreyu

    "Oh, dit is mijn schuld. Allemaal mijn schuld," hoor ik Faye mompelen. Terwijl Liam naar buiten kruipt draai ik me om naar haar en neem haar bij de schouders vast.
    "Faye, meisje, kijk naar me," zeg ik rustig. "Zonder jou hadden wij hier vandaag nooit gestaan. Het is niet jouw schuld, jij hebt haar niet geschoten."
    Ik glimlach geruststellend. Liam neemt het haar niet kwalijk, daar ben ik zeker van. Ik hoop alleen maar dat hij Cam zo snel mogelijk naar de auto brengt en dat Rey ook op het geluid is afgekomen.
    "Als je je veiliger voelt, mag jij eerst, anders ga ik nu en wacht ik beneden om jullie eventueel op te vangen," zeg ik tegen beide meisjes tegelijk.

    Camargue

    Ik blijf zo stil mogelijk liggen, laat ze maar denken dat ik een vogel voor de kat ben, dan gaan ze misschien weg. Ik hou mijn adem in, het doet sowieso pijn om te ademen dus dan voel ik liever even mijn longen branden. Ik spits mijn oren en lig te luisteren hoe hun voetstappen aangeven dat ze bij me weg gaan, als ik niets meer hoor haal ik piepend adem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Faye, meisje, kijk naar me.Zonder jou hadden wij hier vandaag nooit gestaan. Het is niet jouw schuld, jij hebt haar niet geschoten." Ondertussen kijkt hij me recht in de ogen aan en houdt hij me stevig bij mijn schouders vast. Ik bijt op mijn lippen om de tranen tegen de houden en knik.
    "Als je je veiliger voelt, mag jij eerst, anders ga ik nu en wacht ik beneden om jullie eventueel op te vangen," Meteen ruk ik me los uit Trey zijn greep.
    "Aan de kant." Voorzichtig ga ik langs hem en Fedea heen en ga bij het raam staan, steek het geweer in mijn broekzak en klem me stevig vast aan de regenpijp.
    "Op hoop van zegen," mompel ik zachtjes en haal diep adem. Hierna laat ik me voorzichtig naar beneden glijden en laat me na twee meter zakken. Ik kijk nog even omhoog, maar draai me dan om.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik kom slippend tot stil stand bij Camargue die op de grond lag. Ik kijk in paniek naar de plaats bloed op de grond. 'Het komt goed Cam. ' fluister ik en streel zachtjes haar wang.