• Binnenkort ga ik weer updaten. ^^

    Zoals sommigen van jullie weten is er een spoilertopic van de actie 'Onbekende personen hype'.
    Wel nu, vaak staat er alleen een linkje zodat je een kudo kan plaatsen, maar geen leuke beschrijving, wat ik jammer vind. Dus: hier kun je alle Onbekende Personen-verhalen plaatsen (liefst met beschrijving), zodat anderen deze kunnen zien.
    Ik zet in dit bericht een linkje naar jouw verhaal (wel zonder beschrijving) zodat mensen bijv. een kudo kunnen geven of het verhaal snel kunnen opzoeken, kijken naar een aansprekende titel of de hoeveelheid (onontdekte) OP-stories die er zijn zien.
    Enjoy en vergeet niet de kudo'en voor de hype! :3

    Spoilertopic 4: Onbekende Personen hype 4


    Verhalen:
    - The Unknown Stories
    - Save the world tonight.
    - Het doolhof
    - It's us against the World
    - Life is a festival
    - Counterattack
    - The Shadowguardian
    - The Thanatos
    - Elven Princess
    - Toy Soldier
    - Zwarte maatpakken | Onbekende Personen
    - Burn after reading
    - Numb • AM | 16+
    - Schaduw Engel


    KUDO, KUDO, KUDO, KUDO, KUDO, KUDO

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 13:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    'Fiona, you're annoying and really rude. You're mouth is much bigger than you're heart - and that's not a good quality.' zei de leraar gladjes over haar inzet en haar cijfers, ze stond immers op zakken. 'Oh fuck you, you're talking bull shit, man!' kaatste Fiona bits terug, ze had zo genoeg van die zelfingenomen proleet met zijn mooie praatjes en demotiverende speeches over haar inzet. 'Fiona McLouis, you're not - I say not! - a daughter of your father, a fair and hardworking man with good qualities. He would be dissapointed in you.' die klootviool waagt het om zijn hoofd te schudden, terwijl hij grijnst met met die godvergeten lelijke pretoogjes van hem. 'Oh, but he's dead, so we'll never know, sir. And my father learned me to stand up for what I think, fair and hardworking is another fact. But I thinkt I'd just stand up for what I want, and you cannot help me further. Well, so be it, 'cause this fucking study is no penny worth I'd pay.' schreeuwt en ze draait zich om en loopt het lokaal uit - heerlijk, een deur achter je dichtmeppen - hij kan barsten! Ze zegt morgen haar studie op, haalt haar kluisje leeg en gaat huppelend naar huis terwijl ze luid zingend de school verlaat. Hoe durfde die asociale trol te beweren wat zijn vader zou vinden van haar, ze was verdomme zijn bloedeigen dochter! Boos stampte ze door de gangen van het college, een grauw en lelijk gebouw met nog drie keer zo lelijke schilderijen en beelden die de muren enigzins moesten verbloemen van hun pure lelijkheid. Zo nu en dan hingen er affiches op de muren van klote verenigen en collegeclubjes waar je braaf moest thee drinken en debatteren over deze klote school die nooit een greintje beter zou worden, wat ze ook zouden proberen. Mooi, het was haar probleem ook niet meer, en dat was een geruststellende gedachte. Ze zetten demonstratief haar zonnebril op en liep langs de balie waar ze die trut van een assistente een blik toewierp waar Hades van in zijn broek zou schijten, godallemachtig wat was dat mens irritant en dom. Ze glimlachte beleefd terug ten teken van afscheid, waarop Fiona haar middelvinger opstak en met een gek huppelpasje de vrijheid van Londen tegemoet liep, het gebouw uit.

    http://www.quizlet.nl/stories/81857/a-journey-around-the-world/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    June hoeft niet lang na te denken als haar beste vriend
    voorstelt om weg te gaan. Met z'n tweeën stappen ze op de
    trein, zonder te weten waar ze heen zullen gaan.

    http://www.quizlet.nl/stories/66801/save-the-world-tonight/

    Korte beschrijving, maar ik ben er echt slecht in om zoiets te bedenken.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:58 ]


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Bucket List •

    Flora Sycamore woont in het mooie Engeland, in een kustgebied 100 km van New Castle met haar vader en hond, Barny. Flora is al 21 als ze hoort dat het vader ongeneeslijk ziek is en dood zal gaan. De dood komt met rasse schreden dichterbij met dit nieuws en Flora en haar vader werken een bucket list af.
    Ze besluiten hun huis te verkopen en rond te trekken over de wereld, en het eerste punt te bezoeken: Zwisterland.



    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/81692/bucket-list-/
    [/url]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    Het Doolhof.

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    The birds they sang, break of day
    Start again I hear them say
    It's so hard to just walk away

    Terug buiten voelde ik de koude tot in mijn botten doordringen, maar ik bleef stug doorlopen. In dezelfde richting als elke avond. Het bankje in het park, met de vogels als gezelschap.
    Mijn naam was Dawn en ik leefde op straat. Na een jaar van appartement naar appartement en van job naar job gedwaald te hebben, heb ik eindelijk rust gevonden. Ik moest niets meer. Er was ook geen rede waarom ik ooit iets zou veranderen aan mijn levenswijze. Ik nam alle nadelen, met name de koude en honger, er met plezier bij. Ik had geen verplichtingen.


    Cool, neat, swell -Cry



    This is my house.
    This is my street.
    This is my city.
    This is where I belong.


    Bij ons maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, wat je hebt meegemaakt of wat je seksualiteit, geloof en overtuiging is. Op onze school komen mensen uit alle landen hierheen. Een multiculturele school waar iedereen gelijk behandeld wordt. Het enige wat er hier toe doet is : Je talent voor datgene dat je graag doet.
    Nou ja, dat zeggen de leraren. Onze school is eigenlijk helemaal niet zo. Welkom op “The School of Performing Arts in London”.






    Tell me about it, stud.


    COUNTERATTACK

    We zijn jaren verder en de mensheid heeft energie en tijd geworpen in het veranderen van het DNA van de mens en zijn hiermee behoorlijk gaan experimenteren. Uit dit experiment ontstonden mutanten en al snel waren deze wezens niet meer in de hand te houden, er bleken dingen meer dan fout te zijn gegaan.
          De mutanten sloegen los en al snel was de normale mens een zeldzaamheid, maar de regering had daar een oplossing voor en roeide de mutanten uit, totdat er maar een klein aantal overbleven die goed vast werden gehouden en het zonlicht nooit meer onder ogen zouden zien.
          Een klein groepje laboranten die zich “Counterattack” noemen vind dat het anders kan en gaan stiekem verder met het maken van mutanten. Ze ontvoeren kinderen op jonge leeftijden uit weeshuizen, de laboranten voeden de kinderen op totdat ze oud genoeg zijn. Ze krijgen lessen om goedgetrainde mutanten te worden, maar soms klinkt het makkelijker dan het lijkt.

    Na jaren goed werk geleverd te hebben komt de regering achter het grote geheim van Counterattack en er ontstaat oorlog. Sommige mutanten blijven trouw en helpen de laboranten tijdens de gevechten met hun ontworpen krachten, andere vluchten in de hoop geen doodstraf te krijgen.
          Wie zal de strijd winnen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik zet jullie erbij! Ik weet niet of zo snel nu álles lukt, maar wel een paar! Thaanks!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gelukt! Alle stukjes zijn ertussen geplaatst! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Toy Soldier


    2131. Xyienra is 18 wanneer de oorlog uitbreekt. Een nieuwe wereldoorlog. Jongens gaan verplicht naar het leger terwijl meisjes voor de keuze staan om al dan niet te vechten voor hun land. Xyienra gaat vastberaden het leger in maar wordt al snel onderdrukt. Mannen hebben hier de bovenhand en daar ondervindt ze al snel de nadelen van.
    *Veel wendingen.
    *Drama, Romantiek, vriendschap en avontuur.
    *Iedere dag komen er minstens 3 hoofdstukken online van ongeveer 500 woorden.
    *Bijna 30 hoofdstukken online maar valt gemakkelijk in te halen =)


    And I hope.. we'll meet again..

    Daar heb je dan ook deze story voor.


    Ex astris, sciencia

    Ik zet vanavond of morgen jullie erbij! En vergeet niet een kudo te geven aan elke story (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pampampam, er wordt te weinig kudo's gegeven :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife