• Binnenkort ga ik weer updaten. ^^

    Zoals sommigen van jullie weten is er een spoilertopic van de actie 'Onbekende personen hype'.
    Wel nu, vaak staat er alleen een linkje zodat je een kudo kan plaatsen, maar geen leuke beschrijving, wat ik jammer vind. Dus: hier kun je alle Onbekende Personen-verhalen plaatsen (liefst met beschrijving), zodat anderen deze kunnen zien.
    Ik zet in dit bericht een linkje naar jouw verhaal (wel zonder beschrijving) zodat mensen bijv. een kudo kunnen geven of het verhaal snel kunnen opzoeken, kijken naar een aansprekende titel of de hoeveelheid (onontdekte) OP-stories die er zijn zien.
    Enjoy en vergeet niet de kudo'en voor de hype! :3

    Spoilertopic 4: Onbekende Personen hype 4


    Verhalen:
    - The Unknown Stories
    - Save the world tonight.
    - Het doolhof
    - It's us against the World
    - Life is a festival
    - Counterattack
    - The Shadowguardian
    - The Thanatos
    - Elven Princess
    - Toy Soldier
    - Zwarte maatpakken | Onbekende Personen
    - Burn after reading
    - Numb • AM | 16+
    - Schaduw Engel


    KUDO, KUDO, KUDO, KUDO, KUDO, KUDO

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 13:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga binnenkort weer updaten. ^^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb vandaag alle story's gekudood!!!


    eat always your icecream,but do not eat it with a spoon just eat it with a carrot;)niall,liam and louis rules.

    De zestien jarige Carolina is twee weken alleen thuis in het grote landhuis waar ze woont. Grote feesten zorgen ervoor dat ze zich niet verveeld en niet alleen is. Maar dan wordt iemand vermoord, het feestje loopt compleet uit de hand...
    En niet zonder gevolgen...
    Hoeveel doden moeten er vallen tot de moordenaar krijgt wat hij wil?

    "games on!"



    #Ik ben Carolina (WishingPride)...
    #1DLovertje is Naomi
    #FUDGECAKE is Vivienne


    God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

    http://www.quizlet.nl/stories/86096/hard-knock-life/
    Hard Knock life.

    Link naar mijn OP verhaal x


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    •Last Words•

    Nog niet begonnen.

    Alice Mary-Rose (17 jaar) wordt plotseling dodelijk ziek. Samen met haar geliefde Alex Taylor (18) brengt ze de laatste maanden van haar leven door. Voor de sterft geeft ze hem haar laatste woorden, een opdracht wat haar droom was. Alex moet proberen haar wens te vervullen.


    &

    Our Family History.

    Julie en Nino Wright geven een feest als hun ouders weg zijn. De dag daarna blijkt dat hun ouders nooit meer terug keren. Ze gaan naar een internaat waar ze duistere geheimen ontdekken van hun verre achter achter achter familie uit Italie.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    The Wall

    Amerika, 2030. Nixon was ooit eens één van de meest welvarende steden in Californië. Nu is er een burgeroorlog aan de gang. Aan de ene kant staan de Heroes, aan de andere de Cons. De Heroes hebben een vrouwelijke aanvoerder, Gloria, die door het aanvoeren van de groep de dood van haar vader probeert te wreken. De andere groep wordt geleid door de rebelse en charismatische jongen genaamd Christian. Alleen een muur die recht door de hele stad gaat zorgt voor enige vrede tussen de groepen. Beide partijen vechten voor de vrijheid van Nixon, maar voor wie?

    Twee aanvoerders.
    Twee partijen.
    Eén heropbloeiende liefde.


    Obviously.



    Als Abigail wakker wordt uit haar coma, schrikt ze van een vrouw die in de kamer staat. Niemand heeft haar ook gezien.
    Ze ziet steeds vaker onbekende personen en al gauw wordt duidelijk dat ze geesten ziet. Sommige geesten zijn iets kwaadaardigs van plan en het is Abigails taak om samen met acht andere 'uitverkorenen' de geestenwereld weer in evenwicht te krijgen. Zal het hun lukken om de strijd aan te gaan met de dood, te winnen en in leven te blijven?


    Lees het nu snel!


    Plaatje is klikbaar!!


    Everything Is Impossible

    http://www.quizlet.nl/stories/90291/her-life-changed-in-hell/

    Prinses Katherine is een meisje van 17 jaar dat verloofd is met hertog Lodovico, ze houden van elkaar, zielsveel en ze zoude voor elkaar door het vuur gaan. Lodovico zou sterven om haar te redden want haar leven is belangrijker dan de zijne.
    op 26 april 1271 loopt ze met haar lijfwachten s'avonds terug naar het kasteel, tot dat ze werden aangevallen... haar lijfwachten vochten om het leven van hun prinses te beschermen, maar helaas faalde ze en namen de moordenaars het prinses mee, tot die dag heeft niemand haar gezien, niemand haar gevonden, en ze blijven in de angst en de onzekerheid leven of ze nog leeft of niet.
    Zou de liefde van Lodovico jegens Katherine sterk genoeg zijn om haar te redden.



    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm the girl you're looking for


    “One of the most scariest thing in life,is when you come to the realization that the only thing that can save you is...yourself.''

    'Why are you acting so strange?' His arms around me felt save. My throat seemed constricted.
    'I...I have to break up.' His arms fell at his side.
    'You have to do what?! Why?' He sounded angry, but still he was sweet and soft. My throat seemed to be squeezed. I took a deep breath and said: 'Because I'm the girl you're looking for. And you have to kill me.'
    •Nederlands geschreven
    •Onbekende personen
    •Actie


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to