• Binnenkort ga ik weer updaten. ^^

    Zoals sommigen van jullie weten is er een spoilertopic van de actie 'Onbekende personen hype'.
    Wel nu, vaak staat er alleen een linkje zodat je een kudo kan plaatsen, maar geen leuke beschrijving, wat ik jammer vind. Dus: hier kun je alle Onbekende Personen-verhalen plaatsen (liefst met beschrijving), zodat anderen deze kunnen zien.
    Ik zet in dit bericht een linkje naar jouw verhaal (wel zonder beschrijving) zodat mensen bijv. een kudo kunnen geven of het verhaal snel kunnen opzoeken, kijken naar een aansprekende titel of de hoeveelheid (onontdekte) OP-stories die er zijn zien.
    Enjoy en vergeet niet de kudo'en voor de hype! :3

    Spoilertopic 4: Onbekende Personen hype 4


    Verhalen:
    - The Unknown Stories
    - Save the world tonight.
    - Het doolhof
    - It's us against the World
    - Life is a festival
    - Counterattack
    - The Shadowguardian
    - The Thanatos
    - Elven Princess
    - Toy Soldier
    - Zwarte maatpakken | Onbekende Personen
    - Burn after reading
    - Numb • AM | 16+
    - Schaduw Engel


    KUDO, KUDO, KUDO, KUDO, KUDO, KUDO

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 13:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bronte schreef:
    Daar heb je dan ook deze story voor.


    Staat er al (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De Orde van Korpel


    ''She hypnotize with her eyes.
    Everyone is scared for it,
    but nobody can fear the desire.
    Even they know they'll die.''

    Prinses Sophia, jagers Godgell en Salomé, heks Esmeralda, commandant Herp en schrijver Hugo, te saam De Orde van Korpel. Gevormd wegens gevaren van buitenaf tegen Symphonia en eigen mensheid, opdat er geen ondernemerschap uit ging vanuit autoriteiten. Landverraders zonder recht, gerechtigde gezien als landverraders. Een voor alle, alle voor een!

    ''Ik haat mensen die liegen, ook als het tegen hun zelf is. Ja, ja ik haat jullie ook, mam en pap!'' Prinses Sophia van Symphonia.
    ''Alsjeblieft zeg, onopgemerkt zijn als een schaduw is niet opvallen als een bekendheid, of een van de meest gezochte criminelen. Dus, geliefd prinsesje, gewoon binnen blijven en niets doen of binnen blijven in de muren van Calypso. Vragen?'' Salomé.
    ''Zo stil als the wind, niemand kan zo zijn. Zelfs de wind kan niet zo stil zijn, ja, ze maakt geluiden. Maar alleen de wind is in staat geluiden te maken zonder dat mensen het merken. Dus, in dat opzicht kan de wind alleen zo stil zijn, maar gelijkertijd ook niet. Is dat logisch of niet?'' Godgell.
    ''Ga zitten, houd je klep en doe wat ik van je vraag, niets meer, niets minder. Wanneer je dat niet, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de rest van je bestaan je wordt achtervolgd door nachtmerries van mij in mijn ondergoed. Begrepen?'' Herp.
    ''Dat is een gedicht, ooit van gehoord?'' Hugo.
    ''Wees een met de natuur en met jezelf, met je naasten en vijanden. Om te overleven moeten we in vreedzaamheid en harmonie leven, anders zullen wij mensen uitsterven. Wees een met al de kinderen van Moeder Natuur, jij goddelijke schoonheid van pure Natuur.'' Esmeralda.


    - Onbekende Personen, Fantasy, Avontuur;
    - Goed Nederlands, zonder smileys et cetera;
    - Soms grof taalgebruik;
    - Leeftijdskeuring: 12+;
    - Denk aan een 'fantasie' jaartelling, maar wel iets in de trand van de Middeleeuwen, dito als verhaalruimte.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Burn After Reading



    Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje dat gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje dat de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.

    Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.

    http://www.quizlet.nl/stories/67860/burn-after-reading/

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 0:42 ]


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all



    Liefde op het eerste gezicht bestaat niet, toch?
    Het leven lacht haar niet toen, maar Amy Grice heeft het voor haar betreft helemaal voor mekaar. Een baantje in een hippe kledingwinkel, waar ze overigens elke maand een gratis setje uit mag zoeken. Een mooi flatje in het hart van New York City en een geweldig sociaal leven. Het enige wat nog mist is .. een goede vent! Maar als ze door een aanrijding de multimiljonair Matthias ontmoet, weet ze nog niet zo zeker of ze zijn liefde wel wilt.

    Wat is er met die mysterieuze uitstraling, afspraakjes en telefoontjes?
    Is hij wel echt wie hij beweert te zijn?
    En is Amy nu al klaar om in het huwelijks bootje te stappen?


    #Onbekende personen
    #In het Nederlands geschreven


    http://www.quizlet.nl/stories/82442/zwarte-maatpakken--onbekende-personen/


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Allemaal erbij gezet :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    Numb • AM | 16+


    ____________

    AM staat voor Automutilatie.
    Automutilatie staat voor zelf-beschadiging.
    Dit kan op elke manier zijn, de meest voorkomende is snijden.
    Ik raad iedereen die dit onderwerp triggerend vind af dit te lezen.





    The walls of my cage finally cave
    "Just be still, just be brave"
    I slash down with an improvised knife
    "Forget this world, forget my life"
    Blood oozes and drips down the drain
    A slight tingle but no real pain
    A Calmness comes over me





    en binnenkort begin ik terug aan een ander verhaal van mij, ook OP maar dat duurt wel nog even ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Staat erbij! <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb net een story geactiveert!
    Het heet Schaduw Engel.

    Hier volgt een korte beschrijving:

    Sophie is 17 als ze rare dromen krijgt. In die dromen vertellen mensen dat ze een engel is. Sophie negeert de dromen omdat ze denkt dat het niet waar is. Ze droomt immers toch?
    Maar wat als haar dromen nou werkelijkheid worden?
    Wat als ze naar het niets wordt ontvoerd?

    Dit is een story met het genre fantasy.
    (Geen draken etc.'
    Het bevat Fantasy, romantiek en een beetje drama.
    sorry voor de slechte omschrijving, I know, maar ik wil nog niet alles verklappen.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oke, ik zet erbij!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    Symphony of Darkness


    Een verhaal over onbekende personen - afspelend in het vergeten stadje 'Crainville'. Daar waar een meisje met lokken zo rood als bloed schuilt onder een treurwilg - wachtend op de prins van het duister.

    * Begint 19O412
    ** 'Leave
    *** Nederlands gesproken en geschreven


    Feel the fire, but do not succumb to it.



    Expectation • Love • Hope


    “You see all this?” she asked while she spread her arms as wings and turned around.
    “Yeah, it's wonderful.” He said quietly. She looked him in the eyes. “It's the aurora of the day. The moment of expectation and hope for the new day that dawns. For new things. New loves. New chances.” she explained with a little smile on her lips. He put his arms around her waist en kissed her tender on her temple. The silence fell and both they wanted to hold this moment forever. To stop the time. But slowly the moment slipped away like water through your fingers when you tried to hold it.


    Preface: 28/04/2012; Written in English • Story: 5/05/2012; Written in Dutch • Phantasticae Productions


    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:41 ]


    Chasing goals.


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    You're my Oxygen, You're my World, You're my Everything. ||Jacob Black
    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    If we can't live together, we are going to die alone.



    Hoe ik, Pleun Pelin Pelletier op zoek ging naar het leven met mijn beste vriendin Leroux Rive Endelore, die we Roux noemde en mijn beste vriend Loup Deffontaine, wiens naam Wolf betekende. Hoe het aantal 3 toenam en verminderde. Hoe we aan geld kwamen en hoe we het weer verloren. Hoe we ons afvroegen waar we naar op zoek waren, aangezien het leven een moeilijk iets was om te vinden. Hoe we alles achter ons lieten om voor niks, behalve onszelf, te leven. Hoe we in plaats van het leven, vriendschap, liefde, verdriet en ook haat vonden en hoe we onze zoektocht nooit hadden opgegeven tot we ons einddoel bereikt hadden.

    Dit is mijn verhaal, mijn zoektocht naar het leven.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:34 ]



    #Soundtrack

    Two Girls
    One Mission..




    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.