• Mijn ouwe vaar is lekker sushi aan het maken. En natuurlijk worden er meer proefrondes gedaan, dan dat ze klaargemaakt worden voor vanavond. Ik vind dat zo lekker, hè? Vooral met veel wasabi en soya saus. :9~ & Het vreemde is dat ik het pas in Nieuw Zeeland echt lekker heb leren vinden. :')
    Nog meer liefhebbers van (en voor een rolletje) sushi? :9~



    Edit: Sushi is niet altijd met vis klaargemaakt. Je kunt ook heel veel soorten kip gebruiken of steak of beef (zag je veel in NZ), er kan van alles in. Vegetarisch is ook geen probleem, dan doe je er alleen groente in. (krul)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:56 ]


    Til hug og blod.

    Oh my god, dat ziet er heerlijk uit! Ik ben dol op sushi! We hebben hier in de buurt een sushibar, waar je onbeperkt sushi kan eten voor een bepaald bedrag, en daar ga ik dus best vaak heen, nomnom. Ik ben echt jaloers, ik wil ook sushi met wasabi en soya saus. ):

    Oh, nee, dank je. Ik eet geen vis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Oh, nee, dank je. Ik eet geen vis.


    Je hebt ze ook zonder visvulling hoor. Of met kip. Of alleen met groente. :]
    Ik hou ook niet van heel veel soorten vis, dus ik varieer sowieso al veel. :]


    Til hug og blod.

    Het ziet er wel lekker uit, alleen ik heb het nog nooit gegeten, dus ik zou niet weten of ik wel of niet lekker vind.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat Tragically zegt. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    MyFairyKing schreef:
    Oh, nee, dank je. Ik eet geen vis.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ewwwww, dat komt uit de zee toch? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vond dat altijd zo ontzettend lekker, hahah. Maar ik ben er ooit een keer zo ziek van geworden dat ik me er al jaren niet meer aan gewaagd heb. Jammer eigenlijk, maar misschien probeer ik 't binnenkort nog een keer.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RainbowDash schreef:
    Ewwwww, dat komt uit de zee toch? D:


    Zeewier wel, maar dat is heel gezond. (krul)


    Til hug og blod.

    Ik heb het nog nooit op, omdat ik bang ben dat ik over mijn nek ga. - Ik vind vis gebakken al niet lekker, laat staan rauw...


    Believe in yourself.

    ik hou niet van vis
    laat staan rauwe vis

    Ik heb het al één keer gegeten en toen beviel het me wel redelijk. Misschien wordt het tijd voor een tweede keer :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heerlijk <3 met soya-saus <3


    Life is hard and then we die

    zeewier is lekker:)
    en dat oranje links onderaan ook.
    Ik kom even niet op de naam. Heerlijk! Nom nom nom xD


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb het nog nooit gehad D:
    Wil het zo graag een keertje...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.