• Dit is helaas heel erg waar en ik vind het gewoon nergens op slaan. Alsof alle jongens van de hele wereld er wat aan kunnen doen dat je vriendje vreemd ging en alsof alle jongens van de wereld ook zo slecht zijn.
    Dat slaat gewoon nergens op (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    O, want jij hebt ook al erg vaak te maken gehad met liefdesperikelen. XD
    Lolololol.


    Nee, maar alle meisjes dumpen hun liefdesperikelen bij mij :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Als je boos bent denk je niet logisch na, jongens doen pressies het zelfde met meiden. Zo zit de mens nu eenmaal in me kaar, we generaliseren graag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tule schreef:
    (...)
    Dus, dan doen jullie toch precies hetzelfde? Of heb ik het nou mis?

    Je kunt nu wel gaan zeuren, maar dan kun je meteen beginnen over het feit dat alle Amerikanen dik zouden zijn, Nederland veel te makkelijk is met drugs en alle onzin vooroordelen over iedereen... Het is iets wat gebeurd, en geloof me, het zal er altijd blijven. Als vrouwen altijd graag mannen willen kleineren, laat ze lekker. Jij hebt waarschijnlijk ook zat vooroordelen over andere mensen.

    Voel je je aangevallen of zo? Want zo kom je wel over. Nou, ik kan ook wel vrouwen neer gaan halen hoor, maar dat doe ik niet. Ik heb respect voor vrouwen. Ja, eens in de zoveel tijd maak ik een geintje, maar die krijg ik net zo hard terug. Dus dat is verder niet erg.
    En ik probeer juist geen vooroordelen te hebben over mensen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurelia schreef:
    Mannen zijn hopeloos. Vrouwen ook. I ain't got no more choice D:.
    Oh hai rechterhand. I know you love me right.

    Je houdt niet meer van me! I feel betrayed! D:
    I will invade Russia and kill everyone!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Voel je je aangevallen of zo? Want zo kom je wel over. Nou, ik kan ook wel vrouwen neer gaan halen hoor, maar dat doe ik niet. Ik heb respect voor vrouwen. Ja, eens in de zoveel tijd maak ik een geintje, maar die krijg ik net zo hard terug. Dus dat is verder niet erg.
    En ik probeer juist geen vooroordelen te hebben over mensen.

    Nee, sorry, was niet zo bedoeld. Ben waarschijnlijk gewoon een beetje moe.
    Ik snap dat ook, probeert iedereen altijd wel te doen, ik ook, maar ik geef ook gewoon toe dat ik er vaak zat dingen uitflap over dingen/mensen die totaal niet kloppen.
    Maar ik ga maar eens slapen voordat ik nog meer rare dingen uitflap ;] *gaapt*


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnabas schreef:
    (...)
    Je houdt niet meer van me! I feel betrayed! D:
    I will invade Russia and kill everyone!


    ^ This is my rape face, cuz you know I'm gonna fuck you up! :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    (...)
    Je houdt niet meer van me! I feel betrayed! D:
    I will invade Russia and kill everyone!




    Do I smell.... SESSUAL TENZINZ?

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:46 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    On-topic blijven alsjeblieft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is nou het fijne van generalisatie...


    Bad decisions make good stories.

    Aurelia schreef:
    Mannen zijn hopeloos. Vrouwen ook. I ain't got no more choice D:.
    Oh hai rechterhand. I know you love me right.


    Hoe moet je de muis bedienen als je rechterhand al in gebruik is?

    Of je moet je muis met links gebruiken...

    Vidia schreef:
    Dat vind ik ook al zo lullig. Eigenlijk vind ik het zelfs een vorm van discriminatie en vooroordelen ;x


    comfort in c h a o s

    Beren schreef:
    Ja, en alle meisjes zijn dom en een hoer of lelijk en een gamer, en ze horen eigenlijk allemaal thuis in de keuken.
    Jongens doen precies hetzelfde als meisjes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vidia schreef:
    Dat vind ik ook al zo lullig. Eigenlijk vind ik het zelfs een vorm van discriminatie en vooroordelen ;x


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.