• Dit is helaas heel erg waar en ik vind het gewoon nergens op slaan. Alsof alle jongens van de hele wereld er wat aan kunnen doen dat je vriendje vreemd ging en alsof alle jongens van de wereld ook zo slecht zijn.
    Dat slaat gewoon nergens op (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat vind ik ook al zo lullig. Eigenlijk vind ik het zelfs een vorm van discriminatie en vooroordelen ;x


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk kunnen alle andere jongens er wat aan doen, het is een complot. (cat)


    -

    Helaas is het waar.. Ben blij dat ik niet zo ben XD.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Echt he, meisjes zijn altijd zo volslagen onredelijk wat betreft dit soort dingen. Dan snappen ze niet dat alle mannen verschillend zijn. Dat geld bij zooooveel dingen.


    quidquid excusatio prandium pro


    Shoganai i ne~

    Genius schreef:
    Natuurlijk kunnen alle andere jongens er wat aan doen, het is een complot. (cat)

    Dit ^^


    I am an idiot, I move.

    Oh ja, dat is waar. Altijd die kut vooroordelen. Hetzelfde geld voor buitenlanders: doet ene iets verkeerd, doet de rest het ook.

    Genius schreef:
    Natuurlijk kunnen alle andere jongens er wat aan doen, het is een complot. (cat)


    Nee.

    Wanrooy schreef:
    Oh ja, dat is waar. Altijd die kut vooroordelen. Hetzelfde geld voor buitenlanders: doet ene iets verkeerd, doet de rest het ook.

    Ik heb alleen wat tegen de buitenlanders die zich niet gedragen. Ik bedoel, als zij aardig en respectvol zijn, waarom zou ik dat niet zijn?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jawel, dat is het wel. Jongens zijn stom (cat)


    -

    Alle mensen over 1 kam heen halen
    tja
    waar gaat het heen met deze wereld
    zucht...


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Genius schreef:
    Jawel, dat is het wel. Jongens zijn stom (cat)


    Moet jij zeggen. Meisjes zijn retarded. Erger nog: Wij moeten ermee leven! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    Jawel, dat is het wel. Jongens zijn stom (cat)

    Jij had toch een vriendje? Dan is hij ook stom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jij had toch een vriendje? Dan is hij ook stom.

    Die heb ik inderdaad ja. En hij is ook stom, weet ook niet wat ik bij hem doe eigenlijk (cat)


    -

    Er zijn nog wel aardige jongens
    homo´s


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Genius schreef:
    (...)
    Die heb ik inderdaad ja. En hij is ook stom, weet ook niet wat ik bij hem doe eigenlijk (cat)

    Hahaha, nou ga weg dan ?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.