• Dit is helaas heel erg waar en ik vind het gewoon nergens op slaan. Alsof alle jongens van de hele wereld er wat aan kunnen doen dat je vriendje vreemd ging en alsof alle jongens van de wereld ook zo slecht zijn.
    Dat slaat gewoon nergens op (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DuskShine schreef:
    Er zijn nog wel aardige jongens
    homo´s


    Alsof alle homo's aardig zijn, thefuck? :'D


    i put the fun in funeral

    DuskShine schreef:
    Alle mensen over 1 kam heen halen
    tja
    waar gaat het heen met deze wereld
    zucht...


    Those are the real bitches. (cat)


    Your make-up is terrible

    DuskShine schreef:
    Er zijn nog wel aardige jongens
    homo´s

    Dat vind ik alsnog gemeen tegenover hetero jongens of bi-seksuele jongens. Die kunnen ook aardig zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het gewoon appels met peren vergelijken. Iedereen is anders.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, nou ga weg dan ?

    Never ever :'D


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat vind ik alsnog gemeen tegenover hetero jongens of bi-seksuele jongens. Die kunnen ook aardig zijn.


    Ik vind het eigenlijk ook gemeen tegen homoseksuele jongens. Gewoon alle jongens. Want de ene zijn allemaal aardig, de andere zijn allemaal gemeen. Erg eendimensionaal. En ik ben niet eendimensionaal. Ik ben vierdimensionaal :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    De enige reden waarom dit gezegd wordt, is om die meisjes troost te brengen... Jongens doen dat op een hele andere manier, door uit te gaan of weet ik veel wat. Meisjes praten erover, en dan komt dit er meestal uit.
    Ik zie hier niet een megagroot probleem hoor. Van meisjes wordt toch ook meteen gezegd dat ze een hoer is als ze met te veel jongens gaat? :W

    Ik snap je punt wel, maar zo kun je eindeloos doorgaan hoe oneerlijk de wereld wel niet is, hoeveel vooroordelen we wel niet hebben... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, en alle meisjes zijn dom en een hoer of lelijk en een gamer, en ze horen eigenlijk allemaal thuis in de keuken.
    Jongens doen precies hetzelfde als meisjes.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tule schreef:
    De enige reden waarom dit gezegd wordt, is om die meisjes troost te brengen... Jongens doen dat op een hele andere manier, door uit te gaan of weet ik veel wat. Meisjes praten erover, en dan komt dit er meestal uit.
    Ik zie hier niet een megagroot probleem hoor. Van meisjes wordt toch ook meteen gezegd dat ze een hoer is als ze met te veel jongens gaat? :W

    Ik snap je punt wel, maar zo kun je eindeloos doorgaan hoe oneerlijk de wereld wel niet is, hoeveel vooroordelen we wel niet hebben... :W


    Uuuuuh, jongens praten er net zo goed over hoor. Misschien iets minder, maar ze moeten er net zo goed over praten. En ja dat wordt gezegd en dat vind ik ook slecht hoor, BEHALVE als ze zich ook echt zo gedraagt. Dan is het wat anders.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beren schreef:
    Ja, en alle meisjes zijn dom en een hoer of lelijk en een gamer, en ze horen eigenlijk allemaal thuis in de keuken.
    Jongens doen precies hetzelfde als meisjes.

    Ik ben het daarmee niet eens hoor (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mannen zijn hopeloos. Vrouwen ook. I ain't got no more choice D:.
    Oh hai rechterhand. I know you love me right.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Mannen zijn hopeloos. Vrouwen ook. I ain't got no more choice D:.
    Oh hai rechterhand. I know you love me right.

    +1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurelia schreef:
    Mannen zijn hopeloos. Vrouwen ook. I ain't got no more choice D:.
    Oh hai rechterhand. I know you love me right.


    ...
    Jij. Steelt. Mijn. Tekst.


    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Uuuuuh, jongens praten er net zo goed over hoor. Misschien iets minder, maar ze moeten er net zo goed over praten. En ja dat wordt gezegd en dat vind ik ook slecht hoor, BEHALVE als ze zich ook echt zo gedraagt. Dan is het wat anders.

    Dus, dan doen jullie toch precies hetzelfde? Of heb ik het nou mis?

    Je kunt nu wel gaan zeuren, maar dan kun je meteen beginnen over het feit dat alle Amerikanen dik zouden zijn, Nederland veel te makkelijk is met drugs en alle onzin vooroordelen over iedereen... Het is iets wat gebeurd, en geloof me, het zal er altijd blijven. Als vrouwen altijd graag mannen willen kleineren, laat ze lekker. Jij hebt waarschijnlijk ook zat vooroordelen over andere mensen.


    Deep inside, I've never felt alive

    RainbowDash schreef:
    Echt he, meisjes zijn altijd zo volslagen onredelijk wat betreft dit soort dingen. Dan snappen ze niet dat alle mannen verschillend zijn. Dat geld bij zooooveel dingen.


    O, want jij hebt ook al erg vaak te maken gehad met liefdesperikelen. XD
    Lolololol.


    "Well, well. Look who we've got here!"