• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..

Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Brandon Star

Ook wat arme mensen! Niet alleen rijke!

Arm of rijk:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Land van afkomst:
    Karaktertrekjes:
    Uiterlijk:
    Extra:

Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:14 ]

El Diablo.

Heel veel rijke meisjes XD

El Diablo.

BrainWashing schreef:
    Arm of rijk:rijk
    Volledige Naam:Angel Rose Valentine
    (...)

Nee, gewoon nee. Niet die foto D:

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    I know, I know. Daar ben ik goed in (joehoe)

Hoezo arrogant? ^^ Nain, voor jou is een jongen spelen makkelijk, jij bént een jongen. Als ik een jongen speel is hij gay én is mijn inspiratie om de één of andere kneuzige reden foetsie o_o

Feel the fire, but do not succumb to it.

Leave schreef:
    (...)

Hoezo arrogant? ^^ Nain, voor jou is een jongen spelen makkelijk, jij bént een jongen. Als ik een jongen speel is hij gay én is mijn inspiratie om de één of andere kneuzige reden foetsie o_o

Zal ik dan ook nog een arm meisje nemen om te bewijzen dat ik dat ook kan? Ik kan allebei, zonder enige problemen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Leave schreef:
    (...)

Dat probleem ken ik

"Do you believe monsters are born or made?"

En ik kan mijn personage ook gay maken als ik daar zin in heb, daarmee heb ik ook ervaring - wijst naar de "Lost in Stereo"-rpg -

DarkSavior schreef:
    (...)

Nee, gewoon nee. Niet die foto D:

Ben ik niet de enige die het dacht xd

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

ik vind het altijd leuker en makkelijker om een jongen te doen., ;x

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

DarkSavior schreef:
    (...)
    Zal ik dan ook nog een arm meisje nemen om te bewijzen dat ik dat ook kan? Ik kan allebei, zonder enige problemen.

Show your feminine side!

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Haha, doe dat =P

El Diablo.

Appelstroop schreef:
    (...)

Show your feminine side!

Fineeeee, dan heb ik vanaf nu 5 RPG personages. Dat wordt nog wat in mijn hoofd xd

Ik reserveer dus hierbij een arm meisje.

Ja, maar bij mij word hij echt automatisch zo. Zelfs als ik mijn best doe hem een beetje leuk te maken. Echt respect voor degenen die dat wél kunnen (:
    Maar ach, mij hoor je niet klagen. Ik heb vast en zeker leuke, vrouwelijke personages in overvloed ^^

Feel the fire, but do not succumb to it.

Ja, alsof er nog niet genoeg meisjes zijn hé.

Your make-up is terrible

Okee dan XD

El Diablo.

Arm of rijk:Arm
    Volledige Naam:Dylan Griffin Puckerman
    Leeftijd:20
    Land van afkomst:Engeland
    Karaktertrekjes:Dylan is een jongen waaraan je meteen merkt dat hij uit een achterstandsbuurt komt. Hij heeft totaal geen manieren en heeft nogal de drang iets mee te nemen zonder te vragen.
    Dylan had een goed leven totdat hij aan de drugs ging. Zinsdien is het bergafwaards gegaan en is hij niets meer als een Junk die in kraakpanden woont en zijn geld verdient als Dieler.Dylan is zeer agresief in gesteld en denkt dat Geweld de enige oplossing is voor problemen.
    Uiterlijk:

Dylan is een lange magere jongen met zwart haar wat wild alle kanten opstaan. Hij heeft mooie bruine ogen. [als ze niet doorlopen zijn met bloedvaten van het smoken] verder zit hij onder de tatoages en piercings.
    Extra:Dylan word door iedereen Puck genoemt. hij heeft geen contact meer met familie en waarschijnlijk komt er nooit meer iets van hem terecht.

[ bericht aangepast op 7 april 2012 - 17:30 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''