• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Brandon Star

    Ook wat arme mensen! Niet alleen rijke!

    Arm of rijk:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Land van afkomst:
    Karaktertrekjes:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:14 ]


    El Diablo.

    Ik heb bij "karaktertrekjes" eigenlijk gewoon een beschrijving geschreven, omdat ik dat prettiger vind. Nu pas zie ik dat er gewoon sleutelwoorden zijn gebruikt bij de rest.

    Is dat erg? (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dankjewel! :]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:42 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil een arme jongen reseveren


    Vul hem zo in


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arm of rijk: Rijk
    Volledige Naam: Amy Mae Dellwood
    Leeftijd: 16, bijna 17
    Land van afkomst: Amerika
    Karaktertrekjes: Amy is heel haar leven verwend geweest en weet ook niet beter, heel haar leven is een feestje. Veel vrienden, groot huis, merk kleding etc. Amy is ondanks dat allemaal niet bitchy tegen mensen die het wat minder hebben, nouja tegen de meeste dan.
    Uiterlijk:




    Kendall Jenner
    Extra: Amy is model en ze heeft een eigen kleding/sieraden lijn.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:47 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Arm of rijk: Rijk
    Volledige Naam: Jean-Piero Shedden
    Leeftijd: 23
    Land van afkomst: Nederland
    Karaktertrekjes: Jean-Piero (of piero)is heel aardig en vriendelijk, maar voor een ruzie gaat hij niet aan de kant. Als je hem respecteert, respecteert hij ook jou. Ook kan hij heel erg bot en direct over komen, maar dat zit nu eenmaal in zijn natuur. Daar zul je mee moeten leren omgaan.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is rijk, maar dat heeft hij allemaal zelf verdient. Hij heeft er dan ook een hekel aan als mensen hem rijkelui's zoontje noemen. Maar dat kan ook komen omdat hij geen ouders meer heeft, al heel erg lang niet meer. Verder rookt Jean-Piero en slaat hij een biertje niet af.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Carmella schreef:
    Ik heb bij "karaktertrekjes" eigenlijk gewoon een beschrijving geschreven, omdat ik dat prettiger vind. Nu pas zie ik dat er gewoon sleutelwoorden zijn gebruikt bij de rest.

    Is dat erg? (cat)


    Neej (:


    El Diablo.

    Arm of rijk: Arm
    Volledige Naam: Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    Leeftijd: 17
    Land van afkomst: Brazillië
    Karaktertrekjes: Carmella is een gesloten meisje, die mensen meestal al afschrikt met de doorleefde, felle blik in haar ogen. Haar vertrouwen in anderen is klein, wat haar vriendengroep altijd heeft beperkt tot haarzelf. Ook haar scherpe tong zorgt ervoor dat ze sociaal gezien geen wonder is, en ze bepaalt binnen één seconde of ze iemand mag of niet. Negen van de tien keer zal ze ook bij deze keuze blijven, maar soms verandert haar mening.
    Dankzij haar "afkomst" is ze erg negatief ingesteld, en ziet de mooie aspecten van het leven altijd aan haar voorbij drijven. Ondanks dat haar arme leven haar nooit de positie gaf om de baas te zijn, laat ze niemand over zichzelf beslissen. Haar leven wordt alleen door haar geleid, en door niemand anders.
    Ze heeft een zekere uitstraling, die mensen zowel aantrekt als afstoot. Haar geheimzinnige voorkomen en harde blik zorgen voor een tegenstrijdig effect. Men schat haar vaak in als dom, omdat ze nooit een degelijke opleiding heeft gehad. Maar ze is veel slimmer en doordachter dan wordt gedacht.
    Uiterlijk:


    Carmella is met haar 1.66 niet één van de grootste meisjes, maar dankzij haar slanke, ranke bouw wordt dit van een afstand vaak niet eens opgemerkt. Haar ribben zijn iets meer te zien dan gezond is, maar overal waar in een zandloperfiguur vormen moeten zitten, zitten ze er.
    Haar lange lokken zijn donkerbruin en glanzend, van zichzelf zit er een lichte slag in. Het meest opvallende aan haar gezicht zijn haar ogen. Niet alleen worden ze omringd door vele, zwarte wimpers, ook hebben ze opvallende kleuren. Haar linkeroog is heldergroen met een bruine rand om de buitenkant, haar rechteroog is een tint donkerder groen zonder andere kleuren.
    Haar huid is minder getint dan je zou verwachten voor iemand uit Brazillië, maar dat komt door haar half-Italiaanse moeder en Amerikaanse vader.
    Extra: Op haar vijftiende verliet Carmella het weeshuis waar ze was gedumpt, om nooit meer terug te keren. Er werd ook niet naar haar gezocht. Ze was twee toen haar moeder haar daar achterliet, waarna ze naar verschillende pleeggezinnen ging maar altijd weer terug kwam.
    Eenmaal op vrije voeten, kwam ze terecht bij een jongen die "wel voor haar zou zorgen". Dankzij deze manier van verzorgen weet Carmella een jongen te verleiden, maar hier maakt ze zelden gebruik van omdat ze geen goede ervaringen heeft met seksuele handelingen.
    Ook rookt ze regelmatig, een gevolg van de stress in haar leven.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 17:09 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben de enige met een enorme beschrijving, jeej *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Staat erbij :Y)


    El Diablo.

    Arm of rijk: Arm
    Volledige Naam: James Andrew Night
    Leeftijd: 19
    Land van afkomst: Engeland
    Karaktertrekjes: Onvoorspelbaar, onhandig, zegt verkeerde ding op het verkeerde moment, grappig en houdt van lol maken
    Uiterlijk:


    Extra: Hij speelt gitaar, daarmee vergeet hij alles om zich heen

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 17:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Al die jongens zijn zo cute! :9~


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het is misschien handig om de naam van de personen in de kleur van het geslacht te doen en om de naam van de persoon die hem speelt erachter te zetten. Zo weet je meteen wie hem speelt en of het een meisje of jongen is, hoef je ook niet te zoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leave schreef:
    Al die jongens zijn zo cute! :9~

    Ik vind alleen die van mij cute (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ehmm, ik wil niet zeuren of zeiken ofzo. Maar volgens mij heb je een foutje gemaakt ;$ Mijn reservering is weggehaald?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mag ik een rijk meisje hebben?


    Your make-up is terrible