• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Okeey, maar ik ben effe weg , straks trug. misshcien maak ik zo wel een jongen aan.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    Ik word langzaam wakker en probeer mezelf met mijn ellebogen omhoog te krijgen, hier en daar had ik wat schrammen op mijn lichaam maar daar besteeds ik geen aandacht aan terwijl ik Jane naar me toe zie komen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    Okee, leef ik nog? Beweeg je voeten... Ja die werken, vingers? Ook.
    Ik open langzaam mijn ogen en vel licht laat ze me weer sluiten.
    Uiteindelijk vind ik dat ik ze moet openen en kom langzaam overeind. Ik grijp even naar mijn hoofd en kijk verward rond.
    Wat is dit hier?

    Chester

    Met een ruk zit ik overeind.
    "Wat is er gebeurd!?" Zeg ik meteen en kijk om me heen.
    Waar ben ik?
    Ik probeer overeind te komen, maar het lijkt wel of ik dronken ben, want ik zak meteen weer door mijn benen.
    Ik kijk om me heen, maar ik herken niets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Oke.. als ik mijn moeder nu niet heeeel boos wil hebben moet ik eerst mn kmer op gaan ruimen.. Ik doe het snel en kom zo wel weer terug..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okee, tot straks. Ik ga me even aankleden xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [What happened?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [What happened?]


    [Er heeft een ontploffing plaatsgevonden dankzij Jane, en nu zijn ze allemaal weggeblazen bij de hut naar een heel andere plek. Ook van elkaar gescheiden etc.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik kan vandaag niet online komen ga dingen doen met fam enz dus ik kom dit alleen even melden want moet zo achter de comp weg en miss kan ik morgen ook niet XX)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    {Bew}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ben er ook weer]

    Jane

    'Eliza... Deed... Ik dat.. nou?' zeg ik schor. Als er mensen dood zijn is het mijn schuld... Ik probeer niet te merken dat mijn been kapot is en ik onder het bloed zit. Ik wil ook niet denken aan mijn hoofd die bijna gaat ontploffen en mijn misselijke gevoel. Als er iemand niet mag klagen dan ben ik het. het is mijn schuld.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Ik.. Weet het niet.. Ik zag alleen jouw wegrennen met Vincent' Andwoord ik terwijl mijn blik naar haar been gaat, 'Kom, ik zal je helpen' Zeg ik met een knik naar haar been.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chester

    Ik kijk opzij en zie iemand recht zitten.
    Het is Darryl, fijn...
    Ik krabbel overeind en ga naar hem toe.
    "Wat is er gebeurd?" Herhaal ik, maar vraag het nu aan hem.

    Darryl

    "Wat is er gebeurd?" Hoor ik naast me en zie Chester staan.
    Ook dat nog...
    "Dat weet ik toch niet. Ik weet evenveel als jij nu weet." Zeg ik en sta langzaam op.
    "Waar we zijn weet je zeker ook niet hé?" Vraag ik.
    Chester schud zijn hoofd. "Dacht ik al. Goed ik ga een uitweg zoeken." Zeg ik en loop gewoon een kant op.

    Chester

    "Dacht ik al. Goed ik ga een uitweg zoeken." Zegt Darryl en loopt weg.
    "Gast, wil je nog meer verdwalen?" Vraag ik droogjes en kijk naar hem.
    Hij draait zich om. Ik kijk hem even schijnheilig aan.
    "Nee, hé. Wil je niet hé." Zeg ik en grijns even.

    [Ik zie dit al helemaal voor me xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Weetje dat dat best wel faalt.. Je praat eigelijk gwn tegen jezelf xD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    Ik kwam langzaam weer bij zinnen, en gedesorienteerd keek ik rond. Waar was ik? Waar was de rest? En wat was er gebeurt? Fronsend stond ik op. Ik kreeg hoofdpijn van al het denken.. Ik liep een beetje rond, in de hoop iemand tegen te komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Felice

    Ik kwam langzaam weer bij zinnen, en gedesorienteerd keek ik rond. Waar was ik? Waar was de rest? En wat was er gebeurt? Fronsend stond ik op. Ik kreeg hoofdpijn van al het denken.. Ik liep een beetje rond, in de hoop iemand tegen te komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''