• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Verdomd!" Roep ik als ik Vincent hoor brullen.
    "Ben wakker." Zeg ik tegen Eliza en lach eventjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Ik moet lachen als Darryl wakkerword van Vincents gebrul 'Wil je wat drinken?' Vraag ik grinnekend aan Darryl.


    Don't be like the rest of them, darling

    [speciaal voor Dracy, dat wilde je namelijk]

    Jane

    Ik schrik van Vincent die staat te schreeuwen. ´Mag ook wel wat zachter.´ mompel ik. De koffie is klaar en met twee bekers loop ik naar Chester toe. 'Hier, alsjeblieft.' ik geef hem de kop warme koffie en ga naast hem zitten. Mijn handen zijn warm van de koffie en ik neem een slok.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik ben effe naar buitn anders wordt men vader boos dat ik niet buiten ben geweest]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    Ik knik naar Eliza.
    "Graag, koffie of zo." Zeg ik en lach eventjes.

    Chester

    "Dank je." Zeg ik wanneer ik een beker met koffie in mijn handen krijg.
    Het voel lekker warm aan. Ik vouw mijn handen eromheen en blaas even in de beker. Maar een slok neem ik nog niet, te warm lijkt me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yara

    Ik stap net uit de douche als ik Vincent hoor brullen dat we zo gaan trainen. Ik schiet snel in mijn broek en pak snel een trui die ik aandoe. Ik poets mijn tanden en doe wat mascara op. Mijn iphone doe ik in mijn zak en doe mijn rode haar in een knot. Ik ren de trap af en binnen een paar seconden zit ik al op de bank in de woonkamer. Darryl, Elizabeth, Jane en een jongen die ik niet ken zitten er ook. "Goedemorgen." Zeg ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:19 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elizabeth

    'Graag, koffie of zo' Andwoord Darryl met een korte glimlach, ik sta op en loop naar de keuken waar ik twee kopjes koffie zet en die weer mee terug neem. 'Alsjeblieft' Zeg ik terwijl ik een kopje aan Darryl geef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor

    Ik slaak een gilletje als Vincent ineens op mijn kamer staat en schreeuwt: "WAKKER WORDEN".
    Als hij mijn kamer uit is stap ik uit bed en loop naar de badkamer om mezelf even op te frissen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Taylor

    Ik trek snel even een short en een topje aan, doe mijn make-up en teleporteer mezelf naar beneden voor wat thee en een broodje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane

    Ik kijk Chester aan. 'Heb jij zin om te trainen?' vraag ik. 'Ik. Niet.'
    Dan zie ik Taylor opeens. 'Hee Taylor, heb je nog wat kunnen slapen??' vraag ik aan haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    "Hee Taylor heb je nog kunnen slapen?" hoor ik Jane zeggen en ik knik.
    Ik loop naar de keuken, maak een broodje voor mezelf, pak wat drinken en loop naar de bank om het daar vervolgens op te gaan eten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    Ze knikt en ik zucht opgelucht. Dan neem ik nog een slok van mijn koffie. 'Hij is nu al wel drinkbaar.' glimlach ik naar Chester.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    Ik overweeg om ook een broodje te nemen, maar doe het toch maar niet. Ik moest goed in vorm blijven en het hielp er niet bij als ik mezelf nu weer vol ging proppen met brood.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (ik moet gaan ga naar me pa kan er heel misschien vanaaf nog op maar denk het niet bye people)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (finally back, samenvatting plz anders moet ik 3 topics lezen en dan ben ik over 5 uur nog niet klaar)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »