• Ik heb net mijn bloedblaar laten doorprikken door mijn moeder :S
    Deed geen pijn, maar ik maar niet gekeken hoe al het bloed eruit ging...

Ik was gisteren namelijk naar Parijs geweest gisteren (met school) en toen hebben we heel Parijs rondgestruind, en toen moesten we helemaal naar de buitenstad lopen voor de bus... (Wat we makkelijk met de metro hadden kunnen doen, maarja >.< )
    En ik had in de bus nog mijn schoenen uitgedaan maar ik had sokken aan, dus ik had het helemaal niet gezien.
    Kom ik rond vier 's nachts thuis, doe ik m'n schoenen en sokken uit: zie ik ineens een hele grote, dikke, rode bult op m'n kleine teen zitten.

Hebben jullie ooit een bloedblaar gehad?

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 15:27 ]

Deep inside, I've never felt alive

Barnabas schreef:
    Why did I google this. WHY? D:

Hahaha, weet ik niet ;] Het is inderdaad best vies, maar ik denk dat google nog goordere plaatjes heeft xd

O, en er was nog iemand die het had over dat ik het niet mocht doorprikken: mijn moeder had het speciaal opgezocht op l'internet en daar stond dat je 'm gewoon kon doorprikken (wel met een steriele means: met alcohol schoongemaakte naald). En ik ga niet voor zoiets pieterpeuterigs naar de dokter ;]

Beren schreef:
    Ah, c'est Paris avec Zwijsen. Toch? (cat)

Oui ;]

geen bloedblaar maar gewoon blaren. en die knijp ik altijd open.

-

Ew... :S

26 - 02 - '16

Tule schreef:
    (...)
    Hahaha, weet ik niet ;] Het is inderdaad best vies, maar ik denk dat google nog goordere plaatjes heeft xd

O, en er was nog iemand die het had over dat ik het niet mocht doorprikken: mijn moeder had het speciaal opgezocht op l'internet en daar stond dat je 'm gewoon kon doorprikken (wel met een steriele means: met alcohol schoongemaakte naald). En ik ga niet voor zoiets pieterpeuterigs naar de dokter ;]

Hm, dan heb ik het door de war gehaald met een brandblaar. En ik bedoelde, als het erger werd ;)

Cogito ergo sum

Ik heb nauwelijks gewone blaren (A)

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Cadentium schreef:
    Nee, ik zelf heb het nooit gehad maar het klinkt vreselijk.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Pas geleden nog, ik zat met dat dunne vel bij je vinger ( net waar ie buigt zeg maar ) tussen een soort van deur met zo'n stang die je naar beneden moet duwen. Lang verhaal maar daar zat ik dus met een heel dung velletje tussen. Het zag eruit als een normaal wondje, maar het velletje zat er nog half op ofzo. Heel erg eng om te zien..

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 9:05 ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Faithe schreef:
    (...)

Hm, dan heb ik het door de war gehaald met een brandblaar. En ik bedoelde, als het erger werd ;)

Nou, nee :P
    Mijn moeder zei dat ik niet te veel druk erop mag brengen (Dus schoenen aan doen). Als ik het schoon houdt, komt het vast en zeker wel goed ;]

Cadentium schreef:

Don't be like the rest of them, darling

Cadentium schreef:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik heb paarden, als je dan blijft haken met je vingers achter een riempje of haakje kan je ook zomaar een bloedblaar krijgen, ze gaan bij mij vanzelf weer weg na een paar daagjes ofzo..

Don't let people let you get down.

ieeww...