• Quizlet zou eigenlijk een Chat functie moeten hebben. als ik nu met vrienden die ik bijvoorbeeld van school ken wil praten, moet ik een Mail sturen en dan hopen dat De persoon die ik ken toevallig op het Ingelogd als balkje kijkt, wat vaak niet het geval is.
    Een Chat Functie zou handiger zijn voor het bespreken van stories, quizen en van alles en nog wat. Wel vind ik dat je alleen met vrienden moet kunnen Chatten, want voor het zelfde geld gaat iemand die je totaal niet kent je lastig vallen. oke dat is eigenlijk best dom want de meeste van de vrienden die ik heb ken ik zelf niet, maar jullie snappen wel wat ik bedoel toch?
    Laat het even weten als je het er mee eens bent!

    edit: Mensen, ik bedoel echt als je het er mee eens bent, als je het er niet mee eens bent reageer je gewoon niet en dan weet ik het toch ook? dit is namelijk echt geplaatst omdat ik wil weten wie het er WEL mee eens is. daarbij bedoel ik eigenlijk dat het handig is voor tijdens het schrijven van een Story of Quiz, want vaak als ik bijvoorbeeld bezig ben, ben ik ook met iemand via e-mail aan het praten, het zou veel handiger zijn als je dan gewoon kon Chatten en dan oet ik in 2 pagina's quizlet openen en de hele tijd mijn mail in de gaten houden en dat schrijft/leest niet fijn. daarbij (dat heeft dan niks met jullie te maken dat is gewoon een ergernis voor mij) word mijn computer van 2 pagina's ontzettend traag en loopt hij vaak vast.
    maar het is maar een idee.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:02 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Dit is al vaak voorgesteld, komt er niet. Hier is de shoutbox voor.

    Daarvoor heb je Facebook, msn, hyves en weet ik 't wat allemaal toch al? :3

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 19:55 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Te vaak voorgesteld, komt er niet.

    Neeh, dan lijkt het meer op Hyves, Facebook en andere dinges.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Te vaak voorgesteld en te vaak afgewezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit is geen sociale mediasite. Als je dat wilt moet je naar FB.
    Dit is al vaak voorgesteld en al even vaak weer afgewezen.


    comfort in c h a o s

    Rosanessa schreef:
    Dit is al vaak voorgesteld, komt er niet. Hier is de shoutbox voor.

    Nee, dit is geen chatsite of wat dan ook. Dit is een quizzen en verhalen site. Als je wilt chatten ga je maar naar hyves of facebook of zo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MisPattinson schreef:
    Te vaak voorgesteld en te vaak afgewezen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Nee, daarvoor heb je wel andere dingen. Bovendien werkt de vriend-optie hier daar niet goed genoeg voor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Austen schreef:
    Dit is geen sociale mediasite. Als je dat wilt moet je naar FB.
    Dit is al vaak voorgesteld en al even vaak weer afgewezen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wel jammer als dat niet zou kunnen, want het lijkt mij best handig.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Austen schreef:
    Dit is geen sociale mediasite. Als je dat wilt moet je naar FB.
    Dit is al vaak voorgesteld en al even vaak weer afgewezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het gastenboek/pb handig genoeg, eigenlijk. :x


    Let the Night embrace you