• Hello peeps!
    Het leek me leuk om eens samen te schrijven, maar het liefst aan een verhaal over onbekende personen, omdat ik persoonlijk vind dat je daar meer creativiteit in kan steken.
    Iemand geïnteresseerd? (cat) Als je zou willen weten hoe ik schrijf, neem maar een kijkje op mijn profiel.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Goulding schreef:
    Ik schrijf een beetje over vanalles, maar het liefst romantiek/drama/thriller.


    I'm in for all of that (:

    Ik zou ook wel willen ^^ Als je wilt weten hoe ik schrijf, ik heb één non-fanfiction verhaal op mijn profiel staan, go check it (: + stuur maar een pb mocht je mij kiezen ^^


    she turned her head and walked away, so far I could no longer see

    Haaii, het lijkt me heel leuk om samen iets te schrijven haha, maar aangezien er al zoveel mensen interesse hebben getoond wordt het waarschijnlijk niks. (:
    Anyway, ik heb geen story geactiveerd maaar als je wil kan ik je in een pb een stuk van een verhaal toesturen.
    Succes met kiezen haha, xx


    Watch the stars, enjoy the sun and be yourself.

    Ik ben wel geinteresseert maar zoals ik zie heb ik mee concurrentie. Ik schrijf zowel in tegenwoordige als verleden tijd dus dat moet geen probleem zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dit gaat nog echt moeilijk worden. :W Ik wacht nog tot vrijdag en dan stuur ik een PB. (cat)

    Ik wil ook wel lijkt me leuk :D


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Goulding schreef:
    Dit gaat nog echt moeilijk worden. :W Ik wacht nog tot vrijdag en dan stuur ik een PB. (cat)


    Nena, had je me gb'tjes nog gelezen? c:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Oeps, ja, ik ga even antwoorden, maar ik had even geen tijd en ben het nu vergeten. :')

    ik wil wel mee helpe als je nog niet te veel sgryvers hebt xD

    Cosette schreef:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    lijkt me erg leuk.... ik wil opzich wel mee schrijven.. geen one direction toch... welke gerne wil je schrijven ??


    -

    ooh, ik well! het lijkt me leuk om samen met iemand een verhaal te schrijven :)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ik wil zeker meeschrijven!!!!! Je kunt mijn schrijfstijl zien aan mijn verhaal; My Miserable Fairytale;
    over wat wil je schrijven?

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:34 ]


    I love chicken, hmmm

    Je kan mijn schrijfstijl zien in mijn story voor de schrijfwedstrijd van Alana en ik kan je ook nog een stukje doorsturen.

    Drama, avontuur, you name it.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Je kan mijn schrijfstijl zien in mijn story voor de schrijfwedstrijd van Alana en ik kan je ook nog een stukje doorsturen.

    Drama, avontuur, you name it.


    Elise, I love how you write, just so you know ^^.


    Derek and Meredith are soulmates.