• Hello peeps!
    Het leek me leuk om eens samen te schrijven, maar het liefst aan een verhaal over onbekende personen, omdat ik persoonlijk vind dat je daar meer creativiteit in kan steken.
    Iemand geïnteresseerd? (cat) Als je zou willen weten hoe ik schrijf, neem maar een kijkje op mijn profiel.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik zou het wel leuk vinden..
    Ik heb vaak genoeg inspiratie en genoeg tijd om te posten.

    Als je wil kun je altijd een pb sturen (A)


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaaa, ik ben wel geïnteresseerd (:

    Maar heb het een beetje druk met alle stories, dus schrijf altijd graag vooruit.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:49 ]


    ' Nyctophilia '

    Meeeeeeee ^^. Hahaha, je schrijft gewoon echt geweldig Nena, en ik zou vereerd zijn als je mij zou kiezen *bekakt stemmetje*. Ik heb wel genoeg tijd, zeker nu met veel vakanties enzo (:

    Oh en inderdaad, het liefst vooruit schrijven (;

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:51 ]


    Derek and Meredith are soulmates.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil wel, hoor.
    Als je mijn schrijfstijl wilt zien, moet je maar eens het laatste hoofstuk uit mijn story lezen.
    Ik ben iemand die doorschrijft; zoals je ziet aan mijn verhaal; ik kan mijn dingen afwerken.
    Soms wel traag, maar met een aansporing of deadline (wat ik mezelf nooit opleg, dus als ik samen schrijf)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 17:18 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lijkt mij erg leuk om mee te schrijven!(: als je wilt weten hoe ik schrijf kan je naar het verhaal op mijn profiel kijken ! xxx

    Ja, Ik vind het echt super want ik heb helemaal geen zin om alleen te schrijven!! Dan maak ik niks af en samen wel!! Ik heb ook je verhaal gelezen van Safe and Sound en die vind ik echt geweldig!!


    Every revolution begins with a spark.

    Hangt er een beetje vanaf binnen welk genre je wilt gaan schrijven. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je hebt zo te zien al genoeg mensen, anders had ik me wel aan willen melden, maar ja veel succes alvast met het schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben geïnteressert :)
    Ik hou er ook meer van om over onbekenden te schrijven :P

    Het lijkt me heel leuk met je te schrijven ;) Op mijn profiel bij mijn schrijf stijl zien.

    Ik schrijf een beetje over vanalles, maar het liefst romantiek/drama/thriller.

    Cosette schreef:


    To love is to destroy.

    Ik.


    Food.

    Dramaaa/Abduction, ik kreeg net al een ide voor onbekende personen haha, door een foto op WHI, xd.


    ' Nyctophilia '