• Mijn moeder belde net om de naam te vragen van de broer van mijn klasgenoot. (cat) Thefuck. Ik weet wel dat haar zus haar zoontje ongeveer 5 of 6 jaar geleden bij haar op de peuterspeelzaal zat, maar wat moet ze nou weer met zijn naam dan?
    Fuck, wie heeft er nog meer van die rare ouders?


    Your make-up is terrible

    Da fuck....
    wat raar, nee, zo zijn mijn ouders niet ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Misschien had ze het er met iemand over gehad en konden ze beide op de naam niet komen.

    Ben ik de enige die dit niet zo heel gek vindt?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Misschien had ze het er met iemand over gehad en konden ze beide op de naam niet komen.

    Ben ik de enige die dit niet zo heel gek vindt?


    Maar waarom zouden ze het over hem hebben dan? Haha, dat vind ik zo vreemd.


    Your make-up is terrible

    Lol :P
    Ja, kan mij het senario al voorstellen


    Your Butt is Mine!

    Zijn mijn ouders ooit normaal geweest?

    Gelukkig vragen mijn ouders zulke dingen niet ;d Zou niet weten waarom ze dat dan willen weten o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou geen idee, misschien hadden ze een melancholisch gesprek over "vroeger toen ons schatjes nog klein waren" en kwam hij toevallig ter sprake ofzo? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Nou geen idee, misschien hadden ze een melancholisch gesprek over "vroeger toen ons schatjes nog klein waren" en kwam hij toevallig ter sprake ofzo? :')


    Haha, dat zou raar zijn want ik ga pas met dat meisje om sinds... nog geen 4 jaar en ik ben nu 19 lol. Toen was ik ook niet echt klein. En hij is nooit echt betrokken geweest bij mij en dat meisje of haar zus en haar zoontje haha.


    Your make-up is terrible

    Klinkt als mijn ouders. XD


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nope. My mum's cool and my dad is boring as fuck. ;d


    Tell me about it, stud.

    Wauw, das ook vaag xP
    Mijn moeder weet volgens mij nauwelijks wie er bij mij in de klas zit ;d


    Cookies!

    Moet je haar vragen, niet ons :'D.


    No growth of the heart is ever a waste