• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 23:31 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmmm, misschien had ik beter psychologie kunnen gaan studeren,' zeg ik waarna ik zwakjes naar Luca glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Je zou geweldig zijn." merk ik op. "Maar dat ben je sowieso al hoor." Ik leg mijn hand op haar schouder en glimlach.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Het gaat dus serieus helemaal nergens over en ik loop naar binnen. Ik glimlach kort naar Luca en Cassie, negeer Celeste en loop door naar de keuken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik trek snel mijn hand van haar schouder als ik Chèlle zie en glimlach terug.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach zwakjes terug naar Chèlle en Luca trekt snel zijn hand van mijn schouder als hij haar ook ziet. Ik zucht zachtjes, 'Dat valt wel mee,' mompel ik dan.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik leun tegen de muur. "Nee, echt niet. Ik meen het." zeg ik serieus.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zie nog snel hoe Luca zijn hand van haar schouder haalt. Een treurig gevoel bekruipt me. Cassie had me echt ontzettend veel pijn gedaan, en vervolgens doet Luca alsof er niets aan de hand is en flirt erop los. Ik had het kunnen weten. Is het zo veel gevraagd om gewoon weer liefde te kennen?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Het zal dan wel denk ik,' zeg ik met een flauwe glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Niet zo bescheiden." glimlach ik. "Je weet me altijd te helpen, geeft me raad en vrolijkt me op. Dat vind ik heel wat hoor."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik doe mijn best om het niet te horen, maar ik hoor het. Ik ga op het aanrecht zitten met mijn hoofd in mijn handen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik haal weer mijn schouders op. 'Ik kan gewoon goed naar mensen luisteren, dat is alles.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Misschien is dat het wel." zeg ik als ik merk dat ze mijn compliment niet wilt aannemen. Ik glimlach even. "Bedankt."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Geen probleem,' glimlach ik terug, 'je kan altijd bij me aankloppen als je hulp nodig hebt. Ook al is het 3 uur 's nachts,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat zal ik onthouden!" grijns ik. "Kijken of je het nog meent om 3 uur 's nachts."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Waarom is dat eigenlijk niet mogelijk? Gevoelens uitschakelen? Net als in die televisie-serie. Kon het maar, dan stond ik als tweede in de rij, achter... Nee, dat is niet waar. Shut up, Chèlle.


    We'll still love each other, forever and always. <3