Hey mensen,
ik moet even ergens mijn hart luchten omdat het echt even niet meer gaat. M'n ouders doen de laatste tijd heel erg chagrijnig tegen me. Aardigheid kan er nauwelijks van af. School sloopt me ook, bepaalde mensen doen heel vervelend en het gaat gewoon totaal niet goed. De medicijnen die ik slik hebben onder andere de bijwerking vermoeiend en daar heb ik vreselijke last van. M'n zus vindt dat ik alle aandacht op eis, maar dat doe en wil ik niet eens. Ik ga gewoon kapot. Ook het geloof blijft nog lastig en mijn vader vindt dat ik niet deug omdat ik bepaalde dingen gedaan heb. Mijn ouders trappen me voor mijn idee gewoon de grond in en ik wil weg. Ik heb al nagedacht over weglopen en mijn vriend zegt dat ik wel naar hem toe mag gaan. Brieven schrijven helpt namelijk niet. Ze sturen me alleen maar naar die verschrikkelijke psycholoog die mij de schuld geeft in de hoop dat ik me wat meer open enz. Ik ben gewoon heel erg gesloten als ik iemand niet mag en het klikt gewoon niet tussen mij en die man. Ik heb ook geen zin om me voor zo'n iemand open te stellen.
Ook mijn school vertrouw ik niet, omdat via daar toch alles bij mijn ouders komt. Ik weet echt niet wat ik zou moeten doen..
26 - 02 - '16