• heei,

    ik heb het heel erg zwaar maar ik kan het niet tegen iemand anders zeggen omdat ik dan weer in tranen uitbarst dus ik zeg het hier.
    hier komt het: mijn opa die is gisteravond overleden en ik heb het er heel erg moeilijk mee. ik was zo blij dat ik dit weekend 4 dagen had en dat ik dan nog vaker kan naar hem. maar dat zit er niet in :(
    en dus ik heb het er erg moeilijk mee en vrijdagochtend is al de begrafenis.

    bedankt als je dit hebt gelezen.
    want ik voel me wat prettiger dat ik het aan iemand kan vertellen.
    heel erg bedankt nogmaals
    xxx


    I love Quizlet

    dit klinkt nu misschien heel vreemd, maar dit topic heeft mij er toe aangezet om mijn opa toch morgen nog eens te gaan bezoeken voor ik op reis vertrek... hij is heel erg ziek, en je weet idd nooit hoe het met het leven gaat...

    gecondoleerd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lycaon schreef:
    Heel veel sterkte. (flower)

    Ik wens je alle liefde, warmte en steun toe die je nodig hebt in deze donkere tijd. Mijn PB en GB staan altijd voor je open. (flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    PB mij maar als je wilt, ik heb het ook nog steeds moeiljk met een paar mensen die overleden zijn.

    Gecondoleerd! Sterke ermee!

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Gecondoleerd & heel veel sterkte!!


    Cookies!

    Dumbledore schreef:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte, meid. (flower)


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Heel veel sterkte lieverd.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    404NOTFOUND schreef:
    PB mij maar als je wilt, ik heb het ook nog steeds moeiljk met een paar mensen die overleden zijn.


    Dit


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie