• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'Wat denk je zelf?' vraag ik grinnikend. Ik kijk hem even aan en kruip dan weg onder de deken. 'En krijg ik nog een nachtkusje?' vraag ik op een onschuldige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Tuurlijk" zei ik waarna ik over haar boog om een kus op haar wang te drukken. Mijn lippen raakten haar zachte huid -die me deed denken aan de huid van een baby, zo lief- en ik boog weer achterover. "Zo goed ?".

    Benjamin

    Ik boog naar haar oor. "Zei ik er dan iets over ?" vroeg ik plagend. Ik lachte zachtjes en keek door de nummer die ze had. "Oh, het perfecte nummer voor een Salsa" zei ik grijnsend terwijl ik het nummer opzette en naar haar liep. "Mag ik deze dans van U ?".

    Ashleigh
    'Helemaal goed,' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem nog even aan en verplaats mijn blik dan naar buiten om naar de sterren te kijken. Een zachte, kleine gaap ontsnapt mijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Ik geef je het recht om me uit te lachen" begon ik twijfelend, "Maar jij bent het enige meisje dat ik spreek in 2 jaar" mompelde ik erachter, "Ik was gewoon bang geworden van meisjes nadat mijn ex me maar bleef stalken, die 2 telefoons moet ze nog altijd eens terugbetalen" probeerde ik het een beetje grappig te maken. Maar het was niet grappig, het was de waarheid.

    Ashleigh
    Ik draai me om en kijk Liam vragend aan. 'Je ex stalkte je?' vraag ik verbaasd. 'Dat lijkt me echt...' ik huiver even bij de gedachte aan een stalker. 'Maar er zitten toch ook meisjes in je crew? Praat je daar dan niet mee?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik draaide me om zodat ik haar aankeek. "Dat ligt anders" zei ik, "Ik zie me niet samen met 1 van de meisjes uit mijn crew, ik zie ze meer als vrienden voor het leven, vrienden die ik nooit in de steek zou laten, maar echt een koppel zijn ? Nee".

    Ashleigh
    Ik bijt even twijfelend op mijn lip. 'Maar je ziet óns toch niet als een koppel?' vraag ik voorzichtig. 'Ik bedoel we kennen elkaar nog niet eens één dag...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik haalde mijn schouders op. "Daarbij ken ik nog een mooi verhaal" zei ik kijkend naar de sterren, "Mijn vader en moeder zaten op een trein samen, die avond was het eerste bestaan van mij in aantocht, ze zijn nu al 15 jaar samen en als je ze ziet, word je waarschijnlijk misselijk van het verliefde gedoe". Ik kon het niet laten om te lachen. "Mijn zusje wordt er echt gek van".

    Ashleigh
    Ik lach zachtjes. 'Het klinkt best wel romantisch,' glimlach ik dan. 'Maar bedoel je niet meer als 15 jaar want eh, je bent toch wel ouder als 15 mag ik hopen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Ik ben 18" zei ik dan met een glimlach, "En ze zijn best schattig hoor, het zijn precies 2 verliefde tieners".

    Ashleigh
    'Gelukkig,' zucht ik opgelucht. 'want als je 15 zou zijn is in hetzelfde bed liggen nogal awkward,' grinnik ik. 'En ik wou dan mijn ouders nog verliefde tieners waren. Een stuk beter dan steeds ruzie,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "W-Waarom vroeg je eigenlijk, als ik ons niet als koppel zag ?" vroeg ik zo normaal mogelijk. Mijn chocoladebruine ogen daalden weer af naar haar gezicht en keken haar vragend aan.

    Ashleigh
    'Nou eh, zoals ik al zei: We kennen elkaar nog maar net en voordat ik iemand echt leuk ga vinden wil ik die persoon eerst beter leren kennen,' leg ik uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Je hebt gelijk, jij weet hoe oud ik ben, hoe mijn karakter is en wat mijn naam is terwijl ik alleen je naam weet," zei ik nadenkend, "Niet eerlijk dus" zei ik met een pruillipje.

    Ashleigh
    'Nou, ik ben net als jou 18,' begin ik, 'en ehm je weet al dat ik snel schrik en dat ik bang ben voor clowns. Ik heb liever zoute popcorn dan zoete. Qua films vind ik alles wel leuk maar bij een enge heb ik wel iemand nodig die ik in de arm of hand kan knijpen en eh, wat wil je nog meer weten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered