• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    Gillend en met tranen die over me wangen stroomde werd ik wakker. Ik keek rond en zag de meiden slaapzaal. Gelukkig het was maar een nachtmerrie. Gelijk hield ik op met gillen voor ik de rest wakker zou maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eh, ergens in de nacht ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "Uiterst duivels, dat klopt" Zegt ze, waarna ze in de lach schiet en ik ook even grinnik. "Moe, Svennetje?" Spotte ze. "Ik nog lang niet," Mompelde ze dan. "En dan ben ik toch diegene met ADHD" Zeg ik en laat een kleine grinnik. "Ga slapen, maar weet wel dat ik hier blijf de rest van de nacht" Grijnsde ze. "Je doet maar, als ik maar geen last van je heb" Zeg ik en lach even, waarna ik mijn handen aan mijn shirt zet en mijn shirt over mijn hoofd trek. Ja, meestal slaap ik gewoon in mijn joggingbroek. In mijn ene hand hou ik mijn zak met chocolade rozijnen en met mijn andere hand trek ik het dekbed een stukje naar mij toe, waardoor mijn bovenlichaam weer word bedekt, maar nog steeds zit ik alleen nu met mijn kussen tegen de leuning waar mijn rug op steunt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Siënna

    'Voor mij niet. Ik zie dansen als werken, of strijden. Ik dans enkel om me te bewijzen voor mijn moeder. Die denkt dat ik niks kan.' Mompel ik. De lach op mijn gezicht verdwijnt. Het liedje verandert in Hurt van Christina Aguilera. Ik draai een rondje, en draai dan aan Ben's arm terug naar hem toe. Het wordt meer een mooie, verdrietige dans dan een vrolijke.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Marylinn

    ''Je doet maar, als ik maar geen last van je heb'' zei hij, en lachte toen even. Hij trok zijn shirt over zijn hoofd, en ik beet even op mijn lip toen ik zijn gespierde bovenlichaam bekeek. Uiteindelijk trok hij de deken over zichzelf heen, en ik zette een pruillipje op. ''Mag ik nog een nachtkusje?'' vroeg ik, om vervolgens een grijns op mijn gezicht te toveren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Artemis Eliza
    Ik word wakker voel dat iemand me in z'n armen heeft geklemd. Er hangt een zweem van zeelucht om me heen en plotseling weet ik wie zijn armen om me heen heeft geslagen. James. Ik glimlach als ik aan de naam alleen al denk. Ik maak me los uit zijn omhelzing. Ik ga naast hem liggen wat minder plettend is als in zijn armen en kijk gefacineerd naar hem.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    Ik kijk even naar Mary die een pruillipje op haar gezicht heeft getoverd. "Mag ik nog een nachtkusje?" Vraagt ze, waarna haar pruillipje veranderd in een grijns. "Jij bent wel gewillig vandaag hé" Zeg ik, maar buig me toch naar voren om vervolgens mijn lippen op de hare te drukken. Na een niet al te lange tijd haal ik de mijne van de hare en ga ik weer zitten, zoals ik net ook zat. "Trusten alvast hé" Zeg ik met een lichte glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Squib schreef:
    Summer
    Ik word wakker voel dat iemand me in z'n armen heeft geklemd. Er hangt een zweem van zeelucht om me heen en plotseling weet ik wie zijn armen om me heen heeft geslagen. James. Ik glimlach als ik aan de naam alleen al denk. Ik maak me los uit zijn omhelzing. Ik ga naast hem liggen wat minder plettend is als in zijn armen en kijk gefacineerd naar hem.


    [Ha, je hebt Summer neergezet i.p.v Eliza xd]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''Jij bent wel gewillig vandaag, hè'' zei hij, om vervolgens een klusje te geven. ''Die was kort'' jammerde ik, en leunde achterover. ''Trusten alvast hè'' glimlachte hij. ''Jij ook'' antwoordde ik, en grijnsde even. Dacht hij nou echt dat ik hem met rust ging laten? Daar was hij te knap voor. Ik grinnikte even om mijn eigen gedachten. Niemand doet toch niks als je met zo'n iemand in bed lag?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [oeps, was bezig aan een verhaal met iemand met die naam]


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    "Die was kort" Jammerde ze, waarna ze achterover leunt. "Jij ook," Antwoord ze, waarna ze even grijnst. Die verzint zeker weer iets om mij wakker te houden. Ach, zo erg vind ik het niet, maar een paar uur slapen doet me ook wel weer goed. Ik steek mijn hand uit en graai nog even in de zak vol met chocolade rozijnen, waarna ik een handje pak en ze één voor een in mijn mond stop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    Langzaam werd ik wakker. Het eerste was ik zag toen ik mijn ogen opende was Eliza die me gefacineerd aan. "Volgens mij droom ik nog" zei ik terwijl ik haar met een glimlach
    aankeek.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn

    Sven pakt nog een paar rozijnen, om die vervolgens in zijn mond te stoppen. Ik laat mijn vingers over zijn wang glijden, toen naar zijn nek, en over zijn sixpack die verstopt zat onder de dekens. Ik liet ze daar rusten en ik keek hem aan met een ondeugende twinkel in mijn ogen. Nee, die sliep voorlopig niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Artemis Eliza
    Ik glimlach en bui me, voor zover dat mogelijk is als je ligt, naar hem toe. Ik druk mijn lippen op de zijne en kijk hem aan. 'Wat doe jij in mijn droom?' Vraag ik. 'Wat dit droom ik meestal.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik keek haar verbaasd aan "Als jij dit droomt dan kom ik er toch vaker invoor of lig ik gewoon nog te slapen" zei ik. "Oh trouwens als ik nu nog slaap maak me dan maar niet meer wakker" zei ik en drukte mijn lippen weer op die van haar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer