• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Jason
    'Zal wel,' mompel ik. 'Nou ik ben weg hoor jongens.'
    Ik loop de slaapzaal uit en trek de deur achter mij dicht. Ik sta stil op de gang, ik draag alleen een versleten kniebroek dus misschien is het buiten een beetje koud.

Artemis Eliza
    Ik kijk toe hoe Jason vertrekt en draai me dan weer naar James. 'Eerst is hij aan het zeiken dat je moet toegeven en dan is hij geïrriteerd omdat we samen zijn,' zeg ik. 'Vreemd joch.'

[wie wil er met Jason praten?]

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:44 ]

Remember to be ridiculous.

Liam

Ik kwam boven uit het water en klom er uit. "Dat is een goede, moet ik opschrijven" zei ik onschuldig, "Stap 2: Trek je vriendin mee" zei ik terwijl ik haar het water in gooide.

[Als nou iedereen eens gaat slapen? Dan kan de volgende dag komen en kan iedereen gewoon weer meedoen. :'D]

James

"Toen Summer net weg ging zei ze dat ik tegen jou moest zeggen dat ze nog wat moest zeggen tegen je " zei ik tegen Jason die wegliep en keek erna weer naar Eliza. "Mee eens hij is en blijft vreemd"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[goed idee, maar dan moet dus iedereent terug naar zijn slaapzaal, behoorlijke organisatie.]

Ashleigh
    Ik slaak een zachte gil als Liam mij in het water gooit. Als ik er weer uitkom klim ik er snel weer uit. 'Je had wel even mogen zeggen dat het water zou koud is,' zeg ik terwijl ik over mijn armen wrijf in een poging ze weer warm te krijgen. 'Maar ik denk dat ik het wel verdiende,'

[ik vind het goed maar moet dan nog wel even mijn poppetje naar bed werken a.]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ik kan wel doen dat er een stomme bel gaat ofzow. xD.']

Jason
    Ik loop naar de meidenslaapzaal want daar zal Summer wel zijn. Ik gooi de deur heel zachtjes, not, open. 'Summer ik hoorde dat je me wou spreken,' zeg ik. 'Waar gaat het over? Alles is goed want anders moet ik terug naar een stel zuignappen.'

Liam

"Een knuffel maakt je warmer," zei ik terwijl ik mijn armen opende, "En ik kan je ook naar je lekker warme bedje dragen als je dat wilt".

Summer

Ik hoorde iemand wat tegen me zeggen en ging zitten terwijl ik mijn bril opzette. Toen zag ik dat Jason er stond "Ja klopt en het gaat wel. Maar als je dat zegt betekent dat dat Eliza toch naar James is gegaan"

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:52 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Ashleigh
    'Hmmm, een knuffel kan nooit kwaad,' glimlach ik waarna ik naar Liam toe loop en hem een knuffel geef. 'En als je me naar mijn bed wilt dragen ben je echt een schat,'

Liam

"Dat is niets nieuws" zei ik lachend. Ik sloot mijn armen om haar heen en tilde haar tegelijk op. "Het is niet zo overdreven ver".

Ashleigh
    'Wat is niks nieuws, dat een knuffel geen kwaad kan of dat je een schat bent?' vraag ik. 'Want over dat tweede ben ik nog niet zo zeker,' fluister ik daarna in zijn oor waarna ik mijn tong naar hem uitsteek.

Marylinn

"En eh, don't touch my baby's" zei hij, en ik lachte. Ik pakte er nog een paar uit te zak die hij tegen zich aangedrukt had, stopte die plagerig in mijn mond, en grinnikte toen.

[Ik ga douchennnn]

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:56 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jason
    'Ja inderdaad, ze zaten aan elkaar vastgekleefd, ik heb niets tegen schattig maar wel iets tegen wakker worden en als eerste mensen een zoenend stelletje te zien vertel het me maar.'

Artemis Eliza
    Ik kijk hem aan en gaap dan. 'Nee ik ben niet moe,' zeg ik voor hij iets kan zeggen. Hij kijkt me verbaasd aan. 'Of misschien toch wel een beetje maar ik wil nu helemaal niet weg.'