• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Summer

"Je hebt wel gelijk" zei ik en pakte een brief onder mijn kussen vandaan. Weer een brief en deze had ik vanmorgen gekregen.
    Ik gaf hem aan Jason "Een idee hoe je van stalkers en dreigbrieven afkomt?" vroeg ik.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Back, op nintendo. Reactie van Ben? (A)]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Benjamin

Ik keek haar met een lach aan en begon toen ook te dansen. Ik ging met niet moeilijk beginnen. Ik deed wat gewone moves, die allemaal perfect en vlot liepen. Ik keek haar grijnsend aan en knipoogde.

Liam

"Dat is waar ook" zei ik bedenkelijk, "Achja, ik doe alles, al wil je een nachtkusje, zelfs dat krijg je dan" zei ik nu met het zelfde onschuldige gezicht.

Ashleigh
    'Hmm, als je een nachtkusje wil geven zeg ik daar geen nee tegen,' zeg ik met een kleine lachje. 'Maar hop hop paardje. Breng me eerst maar eens naar de meisjeszaal,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Liam

Ik liet een ontblote glimlach op mijn gezicht verschijnen terwijl ik de trappen opliep. Ik dacht even na, het was links, natuurlijk. Ik liep naar links en opende de deuren. Ik kon me nog precies herinneren waar haar bed was dus liep ik naar haar bed en ging erop zitten aangezien ze nog altijd rond mijn middel hing. "Zo" zei ik met dezelde glimlach als op de trappen.

Ashleigh
    'Je bent een schat,' zeg ik glimlachend, 'maar je maakt nu wel mijn bed nat met je natte kleren dus tenzij je wil dat ik bij jou in bed slaap kan je beter van mijn bed afgaan,' zeg ik lachend.

Siënna

Haha, nice try. Zo snel raak ik niet afgeleid Ben. De beat wordt langzaam sneller, en zo ook onze moves. Als ik eenmaal een spelletje speel, dan win ik ook. Ik kan niet tegen mijn verlies, dus verlies ik niet. Mijn bewegingen worden steeds moeilijker, en uitdagender.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Liam

Ik begon te lachen en bleef zitten. "Ja, juist, ik blijf lekker zitten" zei ik eigenwijs. Ik haalde mijn schouders op en liet een onschuldige 'Tja' over mijn lippen rollen, "Zo erg ben ik niet als ik slaap hoor".

Benjamin

Ik begon er de Lol wel van in te zien. Voor mij was het niet echt een Battle meer maar gewoon wat dansen met elkaar. Er kwam een perfect moment voor een lift dus greep ik mijn kans, nam haar bij haar middel en tilde haar op.

Ashleigh
    'Hmmm, dan moet ik maar in jouw bed slapen,' zeg ik nonchalant waarna ik mijn pyjama pak, achter Liam ga staan en snel mijn pyjama weer aantrek. Als ik klaar ben ga ik weer voor hem staan. 'Dus op naar de jongenszaal dan maar,' vervolg ik op dezelfde nonchalante toon.

Liam

Ik knikte en stond op. De glimlach die op mijn gezicht stond was misschien net ietsjes te groot, maar Ash was best een leuk meisje. Zacht uitgedrukt dan nog. Ik trok haar mee naar de jongensslaapzaal en nam vlug een andere broek en trok mijn shirt uit. "Ik ben klaar om te slapen" zei ik nonchalant.

Ashleigh
    'Perfect,' lach ik waarna ik mijn ogen even over zijn gespierde buik laat glijden. 'Dus wat is jouw bed?'

Liam

"Die aan het raam" zei ik wijsend naar het bed dat mooi zicht had op de sterrenhemel uit het raam. "Je vindt het toch niet erg dat het aan een raam is he ?" vroeg ik zachtjes.

Siënna

Ik slaak een klein gilletje wanneer Ben me op tilt. 'Jij gek!' Kir ik lachend. Ach ja, ik mag ook wel eens stoppen met strijden en plezier maken. Maar dan zakt mijn vestje van mijn schouders en middel en valt op de grond. Oh fuck, wie doet er dan ook enkel een vestje aan als ze alleen haar bh aan heeft? Verdorie. 'Wat nou? Jij hebt ook gen shirt aan.' Zeg ik licht beschaamd. Snel raap ik mijn vestje weer van de grond.

Ashleigh
    Ik lach zachtjes. 'Waarom zou ik daar een probleem mee hebben?' vraag ik. 'Het is juist een mooi uitzicht,' vervolg ik glimlachend terwijl ik naar het bed loop en er alvast op ga liggen.

Liam

"De sterren of mij ?" grapte ik terwijl ik naast haar ging liggen. Het zachte deken voelde aangenaam aan op mijn koude blote buik.