• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rossella.

    Vaag voel ik een arm onder mijn been en nog een arm onder mijn rug. Zonder er van bewust te zijn leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en leg ik mijn armen om zijn hals heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Héél soms maar" zei ik onschuldig, "Oké, je hebt me door, ik zit hier meestal, te kijken en te kijken en dan Boem, lig ik op de grond te slapen, had ik thuis ook, en vanmiddag" zei ik bedenkelijk. Ik grinnikte zachtjes en liet mijn ogen naar de sterren afwalen.

    Artemis Eliza
    'Ja,' zeg ik. 'Maar dat heb ik wel vaker en ik durf er mijn favoriete schoenen voor te verwedden dat ik tijdens mijn slaap ook aan jou dacht. En ik bedacht me gewoon dat de nacht hier niet heel erg op de nacht lijkt omdat iedereen gewoon buiten rondzwerft.'


    Remember to be ridiculous.

    Rafael
    Ik glimlach lichtjes als ze haar hoofd tegen mijn borstkas legt en haar armen om mijn nek doet. Dan leun ik even op één been en maak met het andere been de deur open. Ik zoek even rond naar Rossell's bed en als ik die heb gevonden leg ik haar daar op waarna ik haar instop.

    Ashleigh
    Ik lach zachtjes en kijk dan ook omhoog naar de sterren. 'Is dat niet de Poolster?' vraag ik aan Liam waarna ik omhoog wijs naar een ster die feller schijnt dan de andere sterren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Mh dat is iets dat ik zeker onthoud" lachte ik.
    "Maar ik dacht ook aan jou" zei ik erna. "Trouwens soms weet je hier gewoon niet meer of het dag of nacht is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    "Ja" zei ik, "Of is het die daar ?" zei ik terwijl ik naar een andere ster wees die ook feller scheen dan de andere, "Of misschien die" zei ik waarna ik naar nog een andere ster wees.

    Artemis Eliza
    'Inderdaad het is half vier maar niemand slaapt.'
    Ik kijk even rond, het is hier nu al een minder grote rotzooi als op de meidenkamer waar bijna overal kleding ligt. Nog voor hij kan vragen waar ik aan denk druk ik mijn lippen op de zijne.


    Remember to be ridiculous.

    [Back. Weet iemand een nice dansnummer?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    James

    "Ik denk niet dat je veel kans hebt om te slapen" zei ik en zag dat ze de kamer rondkeek. Voor ik kon vragen wat er was drukte ze haar lippen op de mijne. "Goede manier of me niets meer te laten zeggen en je kent me te goed" zei ik en drukte mijn lippen weer op die van haar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh
    'Okee, maar goed dat ik geen sterrenkunde studeer,' grinnik ik, 'maar is er niet een of andere app voor mobiel of ipod waarmee je kan ziet waar welke ster of sterrenbeeld staat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sweetest schreef:
    [Back. Weet iemand een nice dansnummer?]


    [ deze misschien? ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Artemis Eliza
    Ik voel James' zachte lippen weer op de mijne. Ik zoen hem terug en leg mijn armen in zijn nek. De wereld om me heen vervaagt en ik ga volledig op in onze kus wanneer ik een geïrriteerde zucht hoor en me omdraai.

    Jason
    Ik word wakker en zie dat het licht aan is. Ik hoor niemand praten dus ik zal het licht maar weer even uitdoen. Ik ga overeind zitten en zie dat er nog iemand op James' bed zit. Hoe raad je het: Eliza. Ik zucht geïrriteerd. 'Kan ik niet eens wakker worden zonder dat er een stel zit te zoenen?'


    Remember to be ridiculous.

    Liam

    "Voor wat gaan ze nog Apps bedenken ?" zei ik lachend, "Misschien 1tje met titel: Hoe vang ik een Vis -Voor Amateurs-".

    James

    Ik hoorde een geïrriteerde zucht en net als Eliza draai ik me om.
    "Eigen schuld Jason" lachte ik toen ik zag dat hij zuchtte.
    "En ik denk dat je er maar aan moet wennen" zei ik schouderophalend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh
    'Hoe vang ik vis voor amateurs?' grinnik ik. 'Ik vraag me af of er iemand is die daar behoefte aan heeft'. Als ik zie dat Liam heel dicht bij de rand van het meer staat krijg ik een kleine grijns op mijn gezicht. 'Stap 1: Ga het water in,' zeg ik waarna ik Liam een klein duwtje geef zodat hij in het water valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered