• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Artemis Eliza
    Ik kijk hem lachend aan. 'Maar ik wou je alleen maar wakker maken,' pruil ik absoluut niet overtuigend. Ik kijk naar mijn hempje en shortje. 'Misschien moet ik ook even andere kleding aan gaan doen, en volgens mij moet je dekbed in de was,' zeg ik terwijl ik naar de vlekken van mijn lipstick staar.

Remember to be ridiculous.

[ben er weer! :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

James

"Denk ik ook maar waar moet ik vanavond slapen dan" zei ik en ging rechtop zitten. "Trouwens het maakt niet uit" zei ik erna en keek haar glimlachend aan. "Maar alleen omdat jij het bent" zei ik serieus

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Siënna

Het nummer gaat nu over in F*ck You van Cee Lo Green. Een smakelijke lach valt om mijn lippen en ik begin allemaal gekke danspasjes te doen. Ik zing luidkeels mee met de lyrics. Ben denkt nu vast dat ik gek ben, maar dat boeit me niet. Ben ik toch ook?

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Benjamin

Ik schoot in de lach en keek naar wat ze deed. Als ze naar mij keek ging ik rechtop staan en beet zachtjes op mijn lip zodat ik niet zou lachen. "Dat zijn fantastische danspasjes" zei ik waarna ik weer zachtjes op mijn lip beet.

Artemis Eliza
    'In mijn bed,' stel ik voor. 'Maar nu ga ik me toch heel even omkleden, zie ik je zo weer?'
    Zonder een verder antwoord af te wachten plaats ik een kus op zijn wang en loop ik de gang op. De meidenzaal is maar een beetje verder dus ik ben er zo. Ik loop naar mijn bed en zie tot mijn erbazing ligt Jason in mijn bed. 'Jason wat doe jij hier?'

Jason
    Ik word wakker en kijk Eliza aan. 'Eh, slapen zonder een klef stelletje in mijn kamer,' zeg ik.
    Ze werpt me een boze blik toe en ik sta op. 'Ik ben al weg,' mompel ik en ik haast me naar buiten, in een afgeknipte spijkershort om zes uur 's ochtends.

Summer

Ik liep buiten en keek even rond. "Liam" riep ik niet wetend waar ik moest zoeken dusbesloot maar om te roepen.
    Ik liep rond en wachtte op antwoord, alleen wist ik niet of ik dat zou krijgen

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ben weg, pas laat terug]

Siënna

Ik grinnik even. 'Dude, als je moet lachen, lach dan gewoon. Straks splijt je lip nog.' Ik geef hem een speels duwtje tegen zijn schouder.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Benjamin

Ik keek verbaasd naar mijn schouder en keek haar dan aan met een uitdagende blik. Handig legde ik haar op de grond en ging op haar zitten. Ik begon haar te kietelen. "Niemand geeft me een duw" zei ik lachend.

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:11 ]

Sven.

"Geen dank" Mompelt ze terug. Ik glimlach even naar haar. Ik ben niet iemand die snel gevoelens voor iemand voelt. Ook ben ik niet echt een jongen die zijn emoties laat zien daar ben ik dan weer te druk voor. Waarschijnlijk heeft ze dan ook niet door dat ik het niet erg vind. Tja, wat vind ik wel erg?

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Siënna

Oh god. Ik probeer nog weg te rennen, maar Benjamin houdt me beet. Hij begint me te kietelen. 'N-niet doen, haha, i-ik k-kan-n n-niet tegen kieteleen!' Ik kronkel [ghehe, dat klinkt fout] van het lachen. 'B-ben, kappen! S-stop nou, haha.'

Liam

Zuchtend werd ik wakker. Langzaam opende ik mijn ogen en zag als eerste Ash. Een glimlach kwam op mijn gezicht. Ze was grappig ? Eigenlijk was ze gewoon schattig hoe ze daar lag. "Ash wakker worden" zei ik droog.

Marylinn

''Sven, wil je liever slapen, of niet?'' dat laatste zei ik op een mysterieus toontje, alsof ik nog lang niet klaar met hem was. Tsja, was ik ook niet eigenlijk. Hij glimlachte even en ik glimlachte terug. Hoe zal hij reageren?

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Benjamin

"Ah, ik weet het niet, ik vind het best leuk" zei ik grijnsend. Ik kietelde vrolijk verder. Niet te rap, anders werd ze helemaal gek. "Iemand hier heeft kietels" zei ik vrolijk.