• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 16:33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [eten]

    Sven.

    "Sven, wil je liever slapen, of niet?" Vraagt Mary en aan het einde van haar vraag zit er een mysterieus toontje in haar stem. "Als jij nog iets leuks weet om te doen, blijf ik graag wakker" Zeg ik en lach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    Vaagjes hoor ik iemand zeggen dat ik wakker moet worden. Ik schud mijn hoofd en kruip dieper weg onder de dekens. 'Laat me slapen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Siënna

    Ik probeer zijn handen weg te duwen, maar het lukt niet. Hij is te sterk. Kriebels dansen door mijn buik. Al weet ik niet of dat komt omdat ik gekieteld word of het feit dat ik gekieteld word door Benjamin. 'B-ben, stoop, i-ik doe a-alles als je m-maar stopt!' Lach ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Marylinn

    ''Als je nog iets leuks weet om te doen, blijf ik graag wakker'' zei hij, om vervolgens even te lachen. Mijn ogen begonnen te twinkelen, en ik leunde tegen hem aan. ''Wat versta jij onder 'leuk'?'' grijnsde ik, terwijl ik weer met mijn hand naar zijn sixpack gleed. Ik had nou eenmaal een zwak voor sixpacks, niets aan te doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Eten]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sven.

    "Wat versta jij onder 'leuk'?" Grijnst ze, terwijl ze weer met haar hand naar mijn 'buik' gleed. Oké, ik noem het nu wel gewoon six-pack. "Zoveel dingen, surfen, bungeejumping, dansen eh, muziek luisteren en slapen" Zeg ik met een lichte grijns.

    [Even een vraagje. Welke personage's slapen er nu en kunnen niets doen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Als je niet wakker word" zei ik onschuldig terwijl ik naar haar oor boog, "Dan komt het kietelmonster genaamd Liam je halen" fluisterde ik zachtjes.

    Benjamin

    Ik stopte even en dacht na. "Alles" herhaalde ik bedenkelijk, "Ik ben niet echt het type dat vraagt om een kusje" begon ik terwijl ik weer naar haar keek, "Dus ik vraag om een ijsje".

    Marylinn

    "Zoveel dingen, surfen, bungeejumping, dansen eh, muziek luisteren en slapen" zei hij met een lichte grijns, en ik keek hem schijnheilig aan, en zuchtte toen. ''Jij bent ongelooflijk'' mompelde ik. Jongens die waren toch dol op meisjes, seks en dat soort dingen? Niet per se dat ik seks met hem wou, dacht ik, maar alsnog.. Mijn hand gleed naar de rand van zijn bokser, die ik omhoog trok en vervolgens weer losliet, wat hard tegen zijn huid terecht kwam. Ik grinnikte even.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Siënna

    Nog steeds na puffend kom ik overeind. 'Ik haat kietelen.' Grom ik. 'Kom mee, jij krijgt je ijsje.' Grinnik ik nu. Op het terrein zie ik een ijskarretje staan.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ashleigh
    Ik schud weer mijn hoofd en verstop me dan helemaal onder de deken. 'Dan moet die me eerst vinden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    Ze kijkt me schijnheilig aan en zucht dan. Ik lach even. "Jij bent ongelooflijk" Mompelt ze, terwijl ik haar met een grijns bekijk. Denkt ze nou echt dat ik alleen maar aan meisjes denk? Nee, dan heeft ze het fout. Ik bedoel, meisjes denken toch ook niet alleen maar aan jongens? Tenminste dat denk ik.. Haar hand ging van mijn six-pack naar de rand van mijn boxer. Ze trok hem omhoog om hem vervolgens weer los te laten. De rand kwam met een harde pets weer terug tegen mijn huid aan. Mijn gezicht vertrekt even, maar ik herstel me al snel weer. "En wat moet ik daarvan denken?" Vraag ik met een lichte grijns.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    ''En wat moet ik daarvan denken?'' vroeg hij grijnzend, en ik dacht even na. ''Dat ik me verveel'' zei ik. En stiekem wou ik nog een nachtkusje, maar volgens mij maakte ik hem al gek hier. Wait, what? Bedoelde ik dat serieus, of niet? Ik wist er zelf niet eens antwoord op te geven.. Ik keek hem even aan.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Benjamin

    Ik klapte vrolijk in mijn handen en liep achter haar aan. Omdat ik zo blij was dat ik eindelijk mijn ijsje kreeg deed ik een paar Handenstanden en Ratten. Ik kwam aan bij het ijskarretje en dacht goed na. "Oh ik heb het, Chocolade en Speculoos alsjeblieft" zei ik terwijl ik wat geld uit mijn zak haalde, "Wat moet jij Siënna ?" vroeg ik met een lieve glimlach.

    Liam

    "Als er dan echt niets anders opzit" zei ik zuchtend. Ik trok het deken van haar af. "Moet je zien we ik, het Kietelmonster, gevonden heb" zei ik verwonderd, "En meisjes die niet willen opstaan, krijgen de Kieteldood".

    Ashleigh
    Ik zucht even als Liam de deken van me aftrekt maar hou mijn ogen gesloten. 'Ik slaap wel verder zonder deken,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered