Ik heb net Fight Club, A Clockwork Orange en Spotgaai uit. Allemaal aanraders
Nu ga ik een paar boek over de Amerikaanse cultuur lezen en daarna ga ik aan één beginnen die "Het Nachtcircus" heet Volgens mijn vriendin was die echt geweldig, en zij heeft best wel goede smaak in boeken, hehe.
gregor and the curse of the warmbloods- suzanne collins
prom nights from hell- weet niet meer welke schrijvers allemaal hebben meegeschreven
en ik heb net vals van Mel wallis de vries uit, echt een aanrader.
Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see
Het dagboek van Anne Frank(die moest ik een week geleden al inleveren)
Vlammen
Soulmates het verhaal van Sky
Het eerste deel van Percy Jackson
Gone Plaag
en dat was het wel zo
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Ik lees momenteeel Matched van Ally Condie, In de ban van de ring (de triologie in een boek) van J.J.R. Tolkien, The hunger games van Suzanne nogiets, L'arbre de noël van Michel Bataille, waar ik geen woord van begrijp, Angel Fire van L.A. Weatherby, Night world, het boek met Secret Vampire, Daughters of darkness en spellbinder in van L.J. Smith en dan zie ik vast nog boeken over het hoofd. >.<'
Nou, ik moet de Sherlock holmes boeken nog lezen, ik moet deHis Dark Materials triloy uitlezen en ik zit vast in Matched van ally Condie omdat ik gewoon de tijd niet heb. ._.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.