• MUHAHAHAHA, jullie dachten allemaal dat ik een vriendje had, maar dat is dus lekker niet zo, teehee.
    Jullie zijn allemaal in de zeik genomen, met de hartelijke groeten van jullie aanstaande leider en dictator Annabeth.

    1 april!

    Ziehier jullie geweldige reacties op mijn grap: 1 April grap!

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rythmix schreef:
    nu voel ik me dom.niet dat ik me normaal slim voel


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Eigenlijk he, dacht ik zoiets al. :'D Maar ik dacht van , dat zou best wel een stomme grap zijn. Maar goed (cat)


    -

    Gy Annabeth, zyt den besten dictatoriale grappenmaackster die ik ooit gesien heb. En ick kan geen Oud-Hollandsch meer typen. Fuck.
    IK WAS ER IN GETRAPT. Best een leuke grap, maar ik voel me nu wel dom. Alleen... GY HEBT GELOOGEN TEEGEN ONS ALLEN, ANNEBETH! GY ZEI, DAT HET GEENE GRAP WAS EN GY HEBT ONS ALLEN IN DE MAALING GENOOMEN! HOE KON GY!

    LOL. Ik heb teveel literatuurgeschiedenis gehad :W. Ik heb wel een vriendje, maar mensen zeiken dat ik heel Quizlet over hem onderspam... Don't give a shit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik gun 't je nog wel van harte (cat)

    Al die smoesjes achteraf van sommigen hier, 'Ik dacht al zoiets...' (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het klinkt vast raar als ik zeg dat ik er niet op heb gereageerd vanwege 1 april. (cat)


    Your make-up is terrible

    Damn, ik geloofde het ook nog (cat)
    Fu!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Khaleesi schreef:
    Ik gun 't je nog wel van harte (cat)

    Al die smoesjes achteraf van sommigen hier, 'Ik dacht al zoiets...' (joehoe)


    Ik had een bericht achtergelaten in haar GB vanochtend! Alleen die heeft ze weer gewist D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik had een bericht achtergelaten in haar GB vanochtend! Alleen die heeft ze weer gewist D:


    Maar, Alwin, ben je niet blij dat ze toch nog vrijgezel is? (A)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Goshhh, you got me there. XD

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:12 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    trololol
    Stiekem isie wel goed :'D
    Eigenlijk zouden we ons nu moeten wreken omdat je ons hebt beetgenomen en je koppelen aan iemand die je verafschuwt (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Colorblind schreef:
    Gy Annabeth, zyt den besten dictatoriale grappenmaackster die ik ooit gesien heb. En ick kan geen Oud-Hollandsch meer typen. Fuck.
    IK WAS ER IN GETRAPT. Best een leuke grap, maar ik voel me nu wel dom. Alleen... GY HEBT GELOOGEN TEEGEN ONS ALLEN, ANNEBETH! GY ZEI, DAT HET GEENE GRAP WAS EN GY HEBT ONS ALLEN IN DE MAALING GENOOMEN! HOE KON GY!

    LOL. Ik heb teveel literatuurgeschiedenis gehad :W. Ik heb wel een vriendje, maar mensen zeiken dat ik heel Quizlet over hem onderspam... Don't give a shit.

    Waarom zeg je dan dat je ermee op zou houden. :')

    OT: He jung slak, het is geen smoesje want ik dacht het echt! (cat)


    -

    Colorblind schreef:
    (...)

    Maar, Alwin, ben je niet blij dat ze toch nog vrijgezel is? (A)


    Da's waar!


    Die rechter is snoozer. Kijk hoe gangsta en cool ze is?

    Nou Batsie, wat zeg je ervan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom zeg je dan dat je ermee op zou houden. :')

    OT: He jung slak, het is geen smoesje want ik dacht het echt! (cat)

    Hé, jung. KE, DAN!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom zeg je dan dat je ermee op zou houden. :')

    OT: He jung slak, het is geen smoesje want ik dacht het echt! (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Genius schreef:
    (...)

    OT: He jung slak, het is geen smoesje want ik dacht het echt! (cat)