• MUHAHAHAHA, jullie dachten allemaal dat ik een vriendje had, maar dat is dus lekker niet zo, teehee.
    Jullie zijn allemaal in de zeik genomen, met de hartelijke groeten van jullie aanstaande leider en dictator Annabeth.

    1 april!

    Ziehier jullie geweldige reacties op mijn grap: 1 April grap!

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Goed dan. *hoofdklopje* (cat)
    Maar hoe ben je er achter gekomen dan? XD
    Via Sam?


    Gewoon, zelf. Sam heeft niks verteld, die heeft zelfs nog lopen beweren dat er geen 1 april grap was D:

    Maar het feit dat ze niet zo heel erg blij was zette me aan het denken. Verder vond ik het ook uiterst geloofwaardig dat je een miemspeler zou daten. Op je facebook was niemand met een echt franse naam, en ik heb ze allemaal beledigd en als je kersverse geliefde was de kans groot dat je dan boos zou worden. Verder het feit dat je op msn zat, en de bijles wiskunde terwijl er op je facebook stond dat je bezig was geweest met Frans. Jij hebt ook wiskunde C toch? Meer jongens doen NT met wiskunde A of B, dus de kans dat hij jou bijles kon geven was ook wat kleiner.

    En natuurlijk het feit dat niemand Hitler zou willen daten, en dat je hem geen naam gaf: De naam van die andere jongen heb je ook uiteindelijk vrijgelaten. En als je elkaar goed kende zou hij het je eerder hebben gezegd als je alleen was en niet waar je vriendinnen bij waren.


    Zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal kleine dingen, maar samen maken ze je verhaal ongeloofwaardig. Het duurde ook tot ergens in de middag tot ik ging twijfelen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    ik heb zo'n haat aan 1 April D;


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    stom ik nog in je grap trappen
    het kwam zo geloofwaarig over vooral omdat er stond dit is GEEN 1 april grap

    Ah fuck :C
    Ik haat 1 april.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vroeg me al af wat dit jaar 'de 1 april grap van Q' zou zijn, maar deze had ik niet verwacht, haha 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb stiekem heel erg hard gelachen om alle reacties ;D


    Carry me away, I hope that you don't break.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Gewoon, zelf. Sam heeft niks verteld, die heeft zelfs nog lopen beweren dat er geen 1 april grap was D:

    Maar het feit dat ze niet zo heel erg blij was zette me aan het denken. Verder vond ik het ook uiterst geloofwaardig dat je een miemspeler zou daten. Op je facebook was niemand met een echt franse naam, en ik heb ze allemaal beledigd en als je kersverse geliefde was de kans groot dat je dan boos zou worden. Verder het feit dat je op msn zat, en de bijles wiskunde terwijl er op je facebook stond dat je bezig was geweest met Frans. Jij hebt ook wiskunde C toch? Meer jongens doen NT met wiskunde A of B, dus de kans dat hij jou bijles kon geven was ook wat kleiner.

    En natuurlijk het feit dat niemand Hitler zou willen daten, en dat je hem geen naam gaf: De naam van die andere jongen heb je ook uiteindelijk vrijgelaten. En als je elkaar goed kende zou hij het je eerder hebben gezegd als je alleen was en niet waar je vriendinnen bij waren.


    Zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal kleine dingen, maar samen maken ze je verhaal ongeloofwaardig. Het duurde ook tot ergens in de middag tot ik ging twijfelen xD

    Weet je wat nu het grappige is? Je noemde zijn naam gisteren en ik heb heel erg hard gelachen omdat je het zo simpel van de hand af deed.
    Maar dat met Frans klopt niet helemaal... Dat was 29 maart en ik was zogenaamd 31 maart in een discotheek. YOUR ARGUMENT IS INVALID.
    Anyway, hij doet wiskunde A en hij helpt mij - en dit is echt waar - wel gewoon met wiskunde C. Zoveel verschilt dat niet. :'D
    Ik vond de grap in ieder geval geslaagd!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Weet je wat nu het grappige is? Je noemde zijn naam gisteren en ik heb heel erg hard gelachen omdat je het zo simpel van de hand af deed.
    Maar dat met Frans klopt niet helemaal... Dat was 29 maart en ik was zogenaamd 31 maart in een discotheek. YOUR ARGUMENT IS INVALID.
    Anyway, hij doet wiskunde A en hij helpt mij - en dit is echt waar - wel gewoon met wiskunde C. Zoveel verschilt dat niet. :'D
    Ik vond de grap in ieder geval geslaagd!


    Ik had nog steeds gewoon gelijk!

    Ik moet wel toegeven dat ik teleurgesteld was :C Aan de andere kant: nu kan ik weer tegen je zeuren. GA NAAR HEM TOE EN VRAAG HEM OP EEN DATE D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ghehe, ik wou nog reageren met dat ik 't leuk voor je vond. Maar ontdekte toen dat het 01 april was, dus had niets geschreven. Lollol.
    You can't fool me ~ guúrrl. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ik was nog wel zo blij voor jou. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rajah schreef:
    Ik voel me nu echt enorm dom...


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik had nog steeds gewoon gelijk!

    Ik moet wel toegeven dat ik teleurgesteld was :C Aan de andere kant: nu kan ik weer tegen je zeuren. GA NAAR HEM TOE EN VRAAG HEM OP EEN DATE D:

    Deze keer ben ik het met Alwin eens, en die wiskunde bijles is géén date (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Audacity schreef:
    Whut? o.o
    Ik was helemeel blij voor je (no_chears). Pure evil.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Cogsworth schreef:
    (...)
    Deze keer ben ik het met Alwin eens, en die wiskunde bijles is géén date (cat)

    Jullie pushen me te veel. Ik heb bindingsangst, dat moet je rustig opbouwen. Oftewel: gewoon helemaal niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lekker volwassen zijn we weer--´


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall