• Wat vinden jullie van haar?
    Ik vind dr echt zo fake en zo... "Kijk naar mn tieten" en, bleh =\. Sommige liedjes gaan opzich wel hoor maar verder... mwah.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik hou ervan om naar haar muziek te luisteren. Maar verder vind ik haar een beetje, arrogant I guess?


    Me so good.

    Ik vind haar helemaal geweldig.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    I love her.
    En ik ben dan ook zeer mad dat geen een van mijn vrienden meewilt naar haar concert haha.


    Tell me about it, stud.

    She is awesome <'33


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Haha, Nicki is awesome.
    Haar muziek is leuk, en ik vind het stoer dat ze een eigen stijl heeft. Soms overdrijft ze wel en zijn haar borsten en bil wel héél aanwezig :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bradshaw schreef:
    I love her.
    En ik ben dan ook zeer mad dat geen een van mijn vrienden meewilt naar haar concert haha.

    Oeh, waar en wanneer? Anders wil ik je wel vergezellen! ;D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen problemen met haar & haar nummers zijn vreemd genoeg best wel catchy..

    Justmine schreef:
    Ik vind haar helemaal geweldig.


    The universal language of art.

    Negligible schreef:
    (...)
    Oeh, waar en wanneer? Anders wil ik je wel vergezellen! ;D


    Ze komt 18 juni in de Heineken Music Hall. :]


    Tell me about it, stud.

    Het enige waar ik haar eigenlijk van ken is van de plaatjes in dit topic en ik hoor haar naam af en toe vallen op Twitter. That's pretty much it. Maar van die plaatjes hier in dit topic. Hmmm...


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik haat haar, ik vind haar zó nep. We moeten met streetdance op haar liedjes dansen, echt, verschrikkelijk.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind haar wel leuk, wanneer haar concert is ga ik er misschien heen met een vriendin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Floyd schreef:
    Het voorbeeld waren de muziek van nu verschrikkelijk is. Ze is zo fake en een attentionwhore. Ik vind der verschrikkelijk.


    Ik heb sowieso niks met muziek uit deze tijd. Maar dit slaat echt alles...


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.