• Wat vinden jullie van haar?
    Ik vind dr echt zo fake en zo... "Kijk naar mn tieten" en, bleh =\. Sommige liedjes gaan opzich wel hoor maar verder... mwah.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik vind haar echt achterlijk. En ik vind niet snel iemand achterlijk. Ik snap ook niet dat ze haar dat Nickelodeon ding laten doen ;l


    Alis volat propriis.

    Ze mag dan wel fake zijn, haten zal ik niet. :')
    Ze kan heel goed rappen, vind ik. En haar liedjes zijn leuk.
    - Mijn mening.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:45 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Can't help it, but I love her. End of story.


    Tell me about it, stud.

    Beware schreef:

    So true.
    Moest even.


    Hij evenaart niet aan deze.

    Hahaha.


    Tell me about it, stud.

    Haar liedjes zijn echt geweldig. En dat is het dan. Maar moet je nu serieus een topic starten van; Ik haat haar. :/

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:48 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Mothrchucker schreef:
    (...)

    Hij evenaart niet aan deze.

    Hahaha.


    HAHAHA. lolol, lig in een deuk, awesome.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ze probeert te hard.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Vreselijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Muziek is wel goed, en haar kleding en ego moet ze lkkr zelf weten XD


    Don't let people let you get down.

    NewUsername schreef:
    Ik vind sommige liedjes van haar wel leuk. Ik word er vrolijk van.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Beren schreef:
    Stupid hoe.

    Ik vind d'r geweldig. Er is niets fake aan haar. Veel van haar liedjes gaan over dingen die ze zelf heeft meegemaakt en is altijd oprecht over haar verleden geweest.
    Daarom ga ik ook naar haar concert in Juni (:


    To infinity and beyond •

    Minaj schreef:
    Ik vind d'r geweldig. Er is niets fake aan haar. Veel van haar liedjes gaan over dingen die ze zelf heeft meegemaakt en is altijd oprecht over haar verleden geweest.
    Daarom ga ik ook naar haar concert in Juni (:

    Oh, echt?! Is dat België of Nederland?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    normaal zeg ik nooit dat ik een artiest haat, maar voor haar maak ik een uitzondering. haar kont is volgens mij een apart wezen en het kan echt niet zijn dat het niet van plastic is. over dr borsten bestaan geen twijfel, en ze draagt barbie make-up voor witte barbies. Kom aan, lichtblauwe en roze make-up? kanariegeel haar?

    over haar liedjes is het nog erger. een en al autotune. en dr teksten zijn echt barslecht, er zit niks van emotie in.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Negligible schreef:
    (...)
    Oh, echt?! Is dat België of Nederland?


    Nederland (: in de HMH.


    To infinity and beyond •