• Een jaar lang had ik 0% zin om te schrijven.
    Nu heb ik zin om te schrijven, heb ik geen goed idee voor een story.
    (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Join the Bucking Club.

    Ik wil schrijven, maar heb totaal geen inspiratie (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb teveel inspiratie. :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb inspiratie maar geen tijd/zin, ook lastig xd


    “Love is a contradiction.”

    O, dankje voor deze info. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    O, dankje voor deze info. (cat)


    O, dankje dat je de moeite deed om een reactie achter te laten die ook erg zinvol is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hm. Wat dacht je van een verhaal over de stukjes noot in een pot pindakaas die oorlog gaan voeren maar dan heel sneu aan hun einde komen in de mond van Sarita? Hm. Nee. BAH. Pindakaas met stukjes noot... Iewol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Hm. Wat dacht je van een verhaal over de stukjes noot in een pot pindakaas die oorlog gaan voeren maar dan heel sneu aan hun einde komen in de mond van Sarita? Hm. Nee. BAH. Pindakaas met stukjes noot... Iewol.


    Ik lus zozo geen pindakaas :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat dacht je van een verhaal over een fantasiewereld waarbij inspiratie de energiebron is en dan komt er een oorlog en gaan alle schrijvers dood? (cat)


    26 - 02 - '16

    NewUsername schreef:
    (...)

    Ik lus zozo geen pindakaas :'D


    ARGH. MY LIFE... (Sarita's eetgewoonten bestuderen)... IT IS A LIE!

    Uerhm, wat dacht je van... Het geheim van de volstrekt agressieve deurpost. Ik liep dus vanochtend tegen de deurpost aan.. EN HIJ STOND DAAR ZOMAAR NAAR MIJ TE KIJKEN LIKE... FUUU. En hij begon bijna te praten en en en en -ik ben hyper.

    Loldielol, schrijf gewoon wat? ;l


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    ARGH. MY LIFE... (Sarita's eetgewoonten bestuderen)... IT IS A LIE!

    Uerhm, wat dacht je van... Het geheim van de volstrekt agressieve deurpost. Ik liep dus vanochtend tegen de deurpost aan.. EN HIJ STOND DAAR ZOMAAR NAAR MIJ TE KIJKEN LIKE... FUUU. En hij begon bijna te praten en en en en -ik ben hyper.

    Loldielol, schrijf gewoon wat? ;l


    Ik schrijf een verhaal over Rebecca die tegen een deurpost aan liep en toen ging ze oorlog voeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vidia schreef:
    Wat dacht je van een verhaal over een fantasiewereld waarbij inspiratie de energiebron is en dan komt er een oorlog en gaan alle schrijvers dood? (cat)


    Is opzich wel een grappig idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    (...)

    Ik schrijf een verhaal over Rebecca die tegen een deurpost aan liep en toen ging ze oorlog voeren.


    YAY. Maar geen Hitler-snorretje hè? Überhaupt wil ik geen snorretje. Of andere lichaamsbeharing behalve hoofdharen. WÈH, ik klink zo raar nu. Oorlog voeren tegen het Deurposten legen van Deurpostea. Dat is een streek in Verwegistan, weet je wel? Oh my... Ik had geen chocola moeten eten...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    YAY. Maar geen Hitler-snorretje hè? Überhaupt wil ik geen snorretje. Of andere lichaamsbeharing behalve hoofdharen. WÈH, ik klink zo raar nu. Oorlog voeren tegen het Deurposten legen van Deurpostea. Dat is een streek in Verwegistan, weet je wel? Oh my... Ik had geen chocola moeten eten...


    Nee. Maar je hebt wel een helikopterhoedje op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb ik ook wel eens hoor! Maar één jaar is wel heel erg lang, zelfs voor mij. (krul)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    NewUsername schreef:
    (...)

    Nee. Maar je hebt wel een helikopterhoedje op.


    Wat is dat? -domblondje-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!