• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Sweetest.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 3 april 2012 - 8:06 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Benjamin

Ik begon te lachen. "Ik kan toevallig wel héél goed een meisjesstem nadoen, jongere zusjes die ik vaak nadoe" zei ik grinnikend waarna ik er zelf in mijn mond stak en de zak op een bed gooide dat ongeveer in het midden stond.

Summer

Ik liep weer in de richting van de jongens slaapzaal en ging om een willekeurig bed zitten. "Oke jullie luisteren echt niet meer hé" lachte ik.
    "En nee dankje" zei ik tegen Benjamin die vroeg of iemand een snoepje wou

James

Ik liep met haar mee in de richting van het gebouw. "Mh hoe sneller we alles hebben beantwoord dus te sneller we weer weg kunnen" zei ik lachend

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Jason
    Ik draai me naar Summer. 'Nee maar jij zou toch weer naar de meidenslaapzaal gaan?' Vraag ik. 'Of was dat mijn verbeelding maar? En dat maakt me niets uit Benjamin, je slaapt op de jongensslaapzaal, of daar hoor je in elk geval te slapen dus dan ben je een jongen.'

Artemis Eliza
    'Inderdaad, helaas is het uithoren alleen leuk als je zelf mag uithoren en niet uit wordt gehoord,' zeg ik. 'Ik loop even met je mee naar je slaapzaal, Jason hoort mij sowieso ook uit denk ik.'

[ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:12 ]

Remember to be ridiculous.

Summer

"Mh misschien wel misschien. Hoezo wil je dat ik weg ga?" vroeg ik en keek hem vragend aan

James

""Mh ligt eraan waarover je uitgehoord wordt" zei ik lachend. "En tuurlijk gezellig" zei ik erna terwijl we weer aankwamen bij het gebouw

Jason
    'Nee hoor ik vroeg het me gewoon af, dat ik niet uit eenzaamheid weer mensen ga bedenken die niet bestaan,' zeg ik. 'Ik bedoel misschien zijn jullie wel allemaal een hersenspinsel van moi.'

Artemis Eliza
    'Zie je wel dat jongens anders uithoren?' Vraag ik. 'Meiden laten je niet met rust voordat ze elk onnodig en nutteloos detail weten. Ze zullen vragen of er een zandkorrel op je hand zit als ze dat interessant vinden.'

Benjamin

"Dan hebben je hersentjes een goede smaak, kijk naar mij" zei ik met een grijns. Ik nam de zak met snoepjes en nam er een paar uit. Ik stak ze in mijn mond en beet er op.

Summer

"Volgens mij zijn we echt" zei ik lachend. "Maar dat moeten we misschien dan maar is uittesten" zei ik en keek hem lachend aan.

James

"Je wilt niet weten hoever we kunnen gaan" zei ik lachend terwijl we de trap opliepen.
    "Ben je er klaar voor?" vroeg ik en keek haar aan.
    Hier ontkomen we toch niet aan

Jason
    'Grappig Bennie,' zeg ik. 'En hoe wil je dat in vredesnaam gaan uittesten?' Vraag ik aan Summer. 'Er bestaat geen echtheidsscanner ozo.'

Artemis Eliza
    'Het maakt niet uit of ik er klaar voor ben of niet ik ontkom er toch niet aan,' zeg ik. 'Dan maar meteen met Jason als ondervrager, veel erger kan het dan waarschijnlijk niet meer worden.'
    We staan voor de deur, ik kijk hem aan en duw de deur open.

Summer

"Daar weet ik wel wat op" zei ik lachend en zag ineend dat de deur werd opgegooid.
    "Kijk is wie we daar hebben" zei ik lachend en keek naar James en Eliza.
    "Blijkbaar werkte het maar doe dat niet bij mij Jason" lachte ik "En daar kom je straks wel achter"

Artemis Eliza
    Ik kijk de slaapzaal in en glimlach een beetje naar iedereen. 'Hé jongens en Summer,' zeg ik. 'Zijn wij dan de enige die nat zijn geregend?'
    Ik ga teleurgesteld over mijn zwarte haar dat vernield is.

Jason
    'Hé,' zeg ik lachend en ik kijk naar hun handen. 'Jullie zijn dus samen,' stel ik vast. 'Het kan toch niet zo erg geweest zijn James? En wat ben je van plan Summer?'

[ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:34 ]

Benjamin

"Proficiat Cupido !" schreeuwde ik voor heel de zaal. "Moest je het nog niet doorhebben" zei ik terwijl ik naar de 2 omdraaide, "Hij is onze persoonlijke Cupido, waar liggen je pijlen ?".

James

"Dat zeg je" zei ik lachend nadat ik ook iedereen hallo had gezegd.
    Ik liep naar een bed en ging zitten terwijl ik Eliza aankeek en wenkte dat ze ook moest komen zitten.

Summer

"Volgens mij ook" zei ik tegen Jason en keek erna naar Eliza
    "Yep jullie zijn de enige en Benjamin heeft gelijk Jason hoorde mij net ook al uit" zei ik .

[ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:40 ]

Jason
    'Ze zijn even op, ik moest er heel veel gebruiken om James over te halen het te vertellen dus morgen ga ik weer aan het werk maar jullie hebben het gehoord jongens, als je verliefd bent moet je bij mij aankloppen,' zeg ik lachend om Benjamins reactie.

Artemis Eliza
    Ik bloos als ik Benjamins reactie hoor. 'Doe eens normaal Benjamin,' mompel ik. Ik ga bij James op schoot zitten. 'Nou cupido laat ik je uit je droom helpen, ik vindt James al veel langer leuk als vandaag dus jouw pijlen heb je voor niets gebruikt.'

[ bericht aangepast op 2 april 2012 - 19:42 ]

Benjamin

"Ahw, iemand is hier aan het blozen" zei ik grinnikend. "En Eliza, please, je weet dat ik zo ben, laat het" zei ik dan. Vreemd, ik was nu normaal al op bedden aan het springen. "Jason heeft er lol van, hij heeft een nieuwe hobby".

Summer

"Mooi zo dan kan ik mijn mond nu houden" zei ik lachend tegen Jason.
    "En aankloppen is niet nodig want jij komt er ook wel achter zoder dat iemand wat zegt" zei ik