• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:29 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het liefste? Een levendige stad opzoeken, waar het misschien zelf nog wel lekker weer is." Zeg ik sarcastisch en rol mijn ogen.
    "Ik heb werkelijk geen idee." Dat is het irritante aan een kleine stad of een dorp. Er is nooit iets te doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "We lopen gewoon verder." glimlach ik naar haar en ik strijk een pluk haar achter haar oor. "Er is vast wel iets normaals." Ik trek haar mee en na een tijdje komen we inderdaad iets tegen dat meer voor jongeren lijkt te zijn.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik denk even na. 'Hmmm, is het niet nog een beetje té vroeg daarvoor?' vraag ik dan aan Damon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Daar lijken veel mensen te zijn, meer van onze leeftijd!" Ik wijs naar een klein gebouw waar veel jongeren voor staan, te roken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ja!" Ik grijns en loop er rustig op af. "Eindelijk, het is hier nog niet zo erg als ik dacht."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik knikte. "Je hebt gelijk, we wachten wel eventjes." Ik pakte de afstandsbediening en deed de TV aan. "Zo, vermaak voor de komende tijd." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik ren achter Luca aan en grijp zijn arm vast.
    "Niet zomaar weglopen!" Zeg ik met een dramatisch stemmetje.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Nee, je moet niet blijven staan." lach ik. "Eigen schuld."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schud mijn hoofd en grinnik.
    "Daarnet was je nog zo'n gentlemen, wat is er gebeurd in de tussentijd?" Vraag ik speels en loop dan voor hem uit, richting de deur.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik loop lachend achter haar aan. "Jij bent ineens traag geworden."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik waarna ik naar Damon kijk. 'Dus...Waar gaan we naar kijken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik trek een pruillipje.
    "Dat is niet waar." Ik kijk Luca met puppy-ogen aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Natuurlijk niet." Ik trek de deur open en laat haar voor. "Jou kan ik ook niet weerstaan." mompel ik. Ik geef haar altijd haar zin, is altijd al zo geweest.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik gaf Cassie de afstandsbediening. "Kies maar." zei ik lachend. Ik drukte Celeste dichter tegen me aan en ging zelf tegen Cassie zitten. "Jullie zijn goede afleiding" zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik lach even. 'Okee dit gaat heel fout klinken maar ik als ik niet zou weten dat jullie neef en nicht waren zou ik weleens kunnen denken dat jullie een stelletje zijn,' grinnik ik, 'en je kan mij beter niet laten kiezen want dan beland je bij een meidenprogramma,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered