• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Hey Alex, waar hing jij uit?'' lachte ik even. Ik nam weer een hap van mijn kip. ''Finn, dat is.. Ranzig'' mompelde ik, toen ik zag hoe er een paar stukjes kip uit zijn mond vielen toen hij praatte.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Zou ik er gewoon bij gaan zitten of zou ik wachten?
    Ik schrok op toen ik ineens een gedachten hoorde, ik verslik me in een stuk kip en proest het uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabeth
    Finn legt zijn hand op die van mij. Ik grijns en knipoog. Toen zag ik Alex. Shit he, die was ik vergeten. Ik kijk verschrikt naar Alex. Ik voel een soort van half schuldgevoel opkomen. Mijn handen trillen licht.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:03 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Gaat het?'' vroeg ik Darryl. Toen hij nogsteeds hoestte, klopte ik hem zachtjes op zijn rug. ''Verslikt?'' vroeg ik, terwijl ik even grinnikte toen zijn gezicht rood was aangelopen van het hoesten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Verslikt?" Vroeg Felice toen ze op mijn rug klopte.
    Ik knikte en hoestte nog na.
    "Waarschuw even als je gedachte doorzend." Mompel ik en neem een slok van het drinken.

    [Hij hoort dus gedachten, maar niet van wie ze zijn. Hij hoort het dus in zijn eigen stem. xD]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    'overall en nergens' mompel ik, ik stond nog steeds tegen de muur, Waar was Billian eigelijk? ik kijk Darryl een beetje raar aan waar heeft hij last van?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Finn
    "Hey Alex!" Zeg ik. Ik sla een glas drank achterover.

    [Finn merkt mijn gevoelens toch? Of niet?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ja, oepss vergeten.]

    Felice

    "Waarschuw even als je gedachte doorzend." mompelde hij, en dronk toen wat. ''Dat heb ik niet gedaan'' zei ik zacht, verward hoe dit kon. Ik at mijn kip op, en bracht mijn bord naar de keuken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [O en Darryl krijg af en toe gedachten binnen, dus niet heel de tijd zoals Felice. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn
    Ik voel dat Anna gespannen is en zich schuldig voel. Ik kijk naar haar gezicht, er valt niks van af te lezen. "Wat is er?" Fluister ik.

    Darryl

    "Dat heb ik niet gedaan." Zegt Felice zacht.
    Ik kijk haar aan.
    "O, wie dan?" Mompel ik als ik nadenk.
    Felice is klaar en brengt haar bord weg.
    Wanneer ik ook klaar ben breng ik ook mijn bord weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabeth
    'Sorry Finn. Maar eh.. Ik was hiervoor verliefd op Alex, en eh.. Nouja.. Nu ik iets met jou heb... Ik voel me nogal alsof ik hem verraad... Ik kan het hem niet zeggen, wist hij veel dat ik op hem was.' mompel ik. Om wat te doen pak ik een stuk kip en neem een grote hap.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Oh god, straks was het tijd.. Ik liep vlug naar de badkamer, om te zien of ik er een beetje goed uitzag. Ik borstelde mijn haar snel, en liep toen naar buiten, om te wachten bij het riviertje. Ik keek even naar de donkere lucht, waar de maan en de sterren helder schenen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''