• We houden van je.

    Meisje (12) overleden na ongeluk St. Annastraat
    vrijdag 30 maart 2012 | 08:41 |



    NIJMEGEN - Een 12-jarig meisje uit Nijmegen is overleden nadat ze vrijdagochtend iets na achten op de kruising van de St. Annastraat en de Groenestraat in Nijmegen op haar fiets werd aangereden door een vrachtauto.

    Het meisje zat in het eerste jaar van de cultuurklas van het Montessori College in Nijmegen. Leerlingen van de school zijn vrijdagochtend op de hoogte gesteld van het tragische ongeval.

    De bestuurder van de vrachtauto die het meisje aanreed, een 41-jarige man uit IJsselstein, reed over de Groenestraat rechtdoor vanuit de richting van de Muntweg. Ter hoogte van de St. Annastraat sloeg hij plotseling rechtsaf om de St. Annastraat richting Malden op te rijden. Daarbij zag hij het fietsende meisje over het hoofd en raakte haar fataal.

    De vrachtwagenchauffeur reed aanvankelijk nog een stukje door. Hij zegt dat hij niet in de gaten had dat er een aanrijding had plaatsgevonden. Toen hem dat door medeweggebruikers duidelijk was gemaakt, stopte hij en liep terug naar de plaats van het ongeval. De chauffeur is aangehouden.

    Er zijn op de plaats van het ongeval meerdere getuigen gehoord. Aan enkele mensen is slachtofferhulp aangeboden.

    De afdeling Verkeersongevallenanalyse heeft op de plaats van het ongeval onderzoek gedaan. De St. Annastraat en Groenewoudseweg werden geruime tijd afgesloten.

    Haifisch schreef:
    Heftig.. Gecondoleert! (flower)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jeetje, zo erg! Dat is vlakbij mijn school gebeurd.
    Gecondoleerd!


    I was an angel living in the garden of evil

    Goulding schreef:
    Wow, wat erg... Veel sterkte! <3


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    xNailArterx schreef:
    wat erg...
    ik kan niks zeggen behalve sterkte(H)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Haifisch schreef:
    Heftig.. Gecondoleert! (flower)

    Haifisch schreef:
    Heftig.. Gecondoleert! (flower)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Gecondoleert!<3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Haifisch schreef:
    Heftig.. Gecondoleert! (flower)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Echt vreselijk:'(
    toen ik het hoorde moest ik heel erg huilen en het was gewoon vreselijk, ze was mijn klasgenootje en een hele goede vriendin van me:'(
    gecondoleert(flower)


    Never Say Never

    Wat vreselijk zeg. Van zulke berichten krijg ik echt kippenvel.
    Gecondoleerd.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik vond het echt zo erg toen ik het hoorde, dat meisje zat bij mij op school en was een vriendin van me broertje.. Rip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Echt héel erg veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:10 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wat vreselijk,
    Heel veel sterkte (flower)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Hobbit schreef:
    Heftig.. Gecondoleert! (flower)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hobbit schreef:
    Heftig.. Gecondoleert! (flower)


    Bad decisions make good stories.