• The Producer.
    Een gloednieuwe horrorfilm komt uit, die 'The Producer' heet. Ze hebben alleen nog twee hoofdrollen voor de horrorfilm nodig, en dan zijn ze klaar om te filmen.
    Als er een reclame spotje op tv komt, doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen beroemd en bekend worden. Je moet wel auditie doen samen met je beste vriend/in.
    Maar niets is wat het lijkt: De auditie bestaat uit opdrachten die je moet doen, en die je móet winnen – het zijn namelijk levensechte gebeurtenissen. Niks daarvan is nep. Alles wat er gebeurd is namelijk écht. Je moet er vechten voor je leven.
    Middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend/in, en als je het antwoord niet weet zul je het niet overleven. De laatste twee mensen die het overleven (en die ook ‘t sterkste zijn) krijgen de hoofdrollen.
    © Mordacious.


    Het liefste dit lijstje twee keer invullen. Het is namelijk een team (2 mensen). Je hoeft het niet perse 2 keer in te vullen, maar dan krijg je wel iemand anders als beste vriend/in toegewezen: die dit ook maar 1 keer heeft ingevuld.
    Als je geen rol wilt invullen voor beste vrienden, maar wel als iemand anders. Dan sta ik open voor andere rollen/suggesties.

    • Voornaam:
    • Achternaam:
    • Geboortedatum:
    • Relatie met familie:
    • Favoriete sport:
    • Lievelingsdier:
    • Angst:
    • Wat voor muziek-interesse:
    • Crush:
    • Karakter (uitgebreid):
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:
    • Extra:

    Er zijn al een paar delen online van dit verhaal, zodat jullie een klein beetje weten hoe dit verhaal gaat. Willen jullie deze lezen? The Producer.

    Knights & Demons.
    Zeven jongeren die elkaar niet kennen moeten bij elkaar wonen in een afgelegen villa. Dit zijn echter geen normale jongeren.. ze hebben namelijk krachten. Ieder heeft ze zo op hun eigen manier ontdekt.
    Roxy Shantell Kane is een van deze jongeren. Ze is een sarcastisch, maar onzeker meisje. Als ze nieuw op de groep komt wordt ze niet geaccepteerd. Dit pikt Roxy natuurlijk niet en laat zich haar innerlijke zelf zien; alleen zijn de anderen hier niet zo blij mee.
    En als er dan ook nog eens liefdesaffaire's zijn die ze ontdekt en een mysterieuze, onbekende jongen die zich voordoet als haar broer.. Gaat het al helemaal mis.

    Look behind my mask, Stranger.
    Als Aurora dan toch die beslissing maakt dat ze weg gaat lopen van Devon, omdat ze door Devon een 'monster' is geworden; waar ze spijt van heeft. Moet ze iedereen en alles achterlaten dat haar dierbaar is, en dan vooral Cassandra moet ze achterlaten. Het lieflijke zusje van Devon, waar ze altijd goed mee kan praten..
    Aurora loopt zo ver als ze kan, en ondertussen komt ze een ander mysterieus iemand tegen.
    Maar wat als Devon er even later er toch achter komt dat Aurora hem heeft verlaten, en haar gaat zoeken..
    Als hij dan die mysterieus persoon tegen komt, waar Aurora al die tijd is gebleven..
    Voelt hij zich dan verraden of doet het hem niks, en heeft hij Aurora dan toch voor zijn eigen doeleinden gebruikt?

    Rose of Authentic.
    Niemand, maar dan ook echt niemand komt tussen ons. Wat er ook gebeurt: ik wil bij je blijven, voor altijd. Ik hou van je, liefje.
    Dat had hij gezegd, maar ik bedoel: wie gelooft dat nou tegenwoordig? Elke idioot weet dat als jongens dat tegen je zeggen, er iets goed fout is. Tenminste, dat weet ik nu wel.
    Eerst wist ik, de enige echte Laura Joan Marell, dat niet. Nou, ik wist het wel: maar ik dacht dat het bullshit was, onzin. Maar nu ik de waarheid onder ogen kom, is hij het meest hatelijk wezen dat ik ken op deze aardbol.
    Nu begint de ruzie, want hij zou wensen dat hij mij nooit had leren kennen. Ik ga zijn leven zuur maken, een echte hel.
    Wacht maar tot ik je terug pak, mijn liéfje.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    - Niemand?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is het een RPG of een story??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    • Voornaam: Amore
    • Achternaam: LaBellamour
    • Geboortedatum: 05-12-1994
    • Relatie met familie: ze woont bij haar beste vriendin, die hier onder beschreven staat, door de slechte band met haar familie, doordat ze is verkracht door haar neef en vader terwijl iedereen stond toe te kijken.
    • Favoriete sport: Klassiek ballet, waar ze al sinds haar 4de verjaardag met plezier op zit.
    • Lievelingsdier: een zwaan, door de sierlijkheid en sterkte die het dier uitstraald
    • Angst: alles van de verkrachting weer opnieuw mee maken, of haar dierbare mensen, zoals haar vriendin verliezen.
    • Wat voor muziek-interesse: Rock en klassiek. Klassiek voor het dansen, en rock voor normaal, doordat ze van haar agressie af moet.
    • Crush: Een van de jongens van haar oude school waar ze al sinds de derde klas een enorme crush op heeft, maar aan wie ze het nooit heeft durven bekennen. Bij haar vriendinnen noemen ze hem Piet, maar in het echt heet hij Luke
    • Karakter (uitgebreid): Amore is een druk en vrolijk meisje die ook wel vaak haar dipjes heeft. tijdens een van haar dipjes hoef je haar al niet meer aan te kijken of je kan al dood in je graf liggen. Op school deed ze altijd goed haar best maar door de problemen thuis heeft ze het nooit af kunnen maken. dat is de reden dat ze mee doet aan de audities, ze heeft geld nodig omdat ze andere mensen niet langer lastig wilt vallen met haar aanwezigheid.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:


    • Extra: Ik denk dat alles zo wel verteld is

    • Voornaam: Bella
    • Achternaam: Stratum
    • Geboortedatum: 7-03-1993
    • Relatie met familie: goed, ze probeerd de band met haar familie en met Amore zo goed mogelijk tot stand te houden. Door dat ze weet wat er met Amore is gebeurt wilt ze haar best doen om voor te zorgen dat er niet nog iets met haar gebeurt.
    • Favoriete sport: Klimmen op een klimwand. Ze heeft haar hele leven al an niet meisjesachtige sporten gedaan, en tot nu toe is het klimmen haar favoriet.
    • Lievelingsdier: Een tijger, door zijn mooie vacht.
    • Angst: Alleen zijn, ze heeft haar hele leven doorgebracht met andere mensen en vind het echt heel erg eng om alleen te zijn.
    • Wat voor muziek-interesse: rock en r&b achtig.
    • Crush: Ze heef een Chrush op een van de oude leeraren, Cedric von Dresen van haar middelbare school. Toen ze van school af ging heeft ze ook nog een paar nachten met hem het bed gedeeld, maar het contact verwaterde.
    • Karakter (uitgebreid): Bella is een sportief en meelevend persoon. Als je haar een verhaal verteld dat zielig is sleept ze zich meteen mee. Ze probeerd problemen voor anderen ook meteen op te lossen. Ze is slim en getalanteerd, kan vele talen spreken en weet alles van haar beste vriendin.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:

    derde foto
    • Extra:-

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 0:05 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    • Voornaam: Mady Lauren
    • Achternaam: Swarek.
    • Geboortedatum: 29 september 1994.
    • Relatie met familie: Mady had vroeger een tweelingzusje Audry. Audry is overleden toen de meisjes acht waren. Ze is aangereden toen ze op straat aan het spelen was. De bestuurder is doorgereden, en nooit gevonden. Mady heeft alles zien gebeuren. Sinds haar dood gaat het slecht met het gezin wat ooit zo uit een familie blad leek te komen. Haar moeder, Elizabeth is er 3 maanden later vandoor gegaan en heeft nu een nieuw gezien. Voor haar hebben Mady, Audry en haar ex man Gabriël nooit bestaan. Haar vader is gaan drinken en werd na een tijdje ook gewelddadig. Er zijn dagen geweest waar Mady niet eens meer op haar voeten kon staan vanwege de mishandelingen. Op 14 jarige leeftijd is ze bij haar vader weggehaald en in een pleeggezin geplaatst. Ze heeft twee pleegbroertjes, Davey & Kay. Drie pleegzusjes , Lynne & Abbygail en, het enige èchte (Biologische) kind van haar pleegouders, Anna en een oudere pleegbroer Jake. Hoewel ze het goed met haar pleegouders, Tom & Catherine, en pleeg broertjes en zusjes kan vinden, heeft ze zich nooit echt thuis gevoeld in het gezin Case.
    • Favoriete sport: Mady heeft een hekel aan alles dat met sport te maken heeft. Ze verzint dan ook de raarste manieren om onder gym uit te komen op school.
    • Lievelingsdier: Valk.
    • Angst: Mady is doodsbang in het donker. Het is een kinderlijke angst , maar gek genoeg had ze er als kind nooit echt last van. Pas na Audry's dood is het begonnen. In het donker voelt ze zich bekeken, niet veilig.
    • Wat voor muziek-interesse: Mady luistert vrijwel naar alles. pop, rock, rap, zolang de tekst een goede betekenis heeft vind zij het best.
    • Crush: Ze heeft een ongelofelijke crush op Sam. De beste vriend van haar pleegbroer, Jake.
    • Karakter (uitgebreid): Mady is een gebroken meisje dat zich sterk probeert te houden voor iedereen die ze kent. Ze is ontzettend eerlijk en open maar vind het moeilijk om haar gevoelens te tonen. Alle tekenen die zij ziet als een zwakte, zoals bijvoorbeeld huilen, onderdrukt ze. Op sommige dagen voelt ze zich ontzettend waardeloos en klein, maar er zijn ook dagen dat ze bijna niet denkt aan haar verleden. Op die dagen is ze vrolijk, grappig en ontzettend druk, maar meestal is ze gewoon rustig, kalm. Vaak kijken mensen over haar heen en ze vind het best zo. Ze hoeft niet op te vallen. Ze is blij met wat ze heeft en ze is niet het soort meisje dat vraagt om dingen. Ze heeft geleerd gelukkig te zijn met alle kleine dingetjes en weet als geen ander dat hoe uitzichtloos iets ook lijkt, er altijd betere dagen zullen komen.
    • 2 foto's:



    • Extra: -

    • Voornaam: Tess
    • Achternaam: Delgado
    • Geboortedatum: 24 mei 1994
    • Relatie met familie: Tess heeft een goede band met haar moeder Joanna. Elke woensdag middag gaan ze samen naar het winkelcentrum en pikken vervolgens nog een terrasje. Haar vader Leroy ziet ze amper. Hij is meestal al naar werk als Tess wakker word, en komt pas thuis wanneer ze in bed ligt. Tess heeft drie jongere zusjes, en een broertje (van onder naar boven) Cameron, Ella, Lilly & Mackenzie.. Tess is het eerste, en oudste kind en geboren toen haar moeder nog maar zestien was. Een ongelukje dus. Ze geeft veel om haar broertje en zusjes.
    • Favoriete sport: Voetbal.
    • Lievelingsdier: Giraf.
    • Angst: Tess is bang om alleen te zijn. Ze moet weten dat er iemand in de buurt is, of in de kamer naast die waar zij is. Is ze hier niet overtuigt van, of weet ze dat er verder niemand is word ze paniekerig en angstig.
    • Wat voor muziek-interesse: Rock.
    • Crush: Tess gelooft niet in de liefde, en heeft dan ook geen crush. Ze is nog nooit echt verliefd geweest. Tuurlijk ziet ze regelmatig iemand die ze knapt vind, en ontmoet ze best leuke jongens ècht iemand leuk vinden heeft ze nog nooit gedaan.
    • Karakter (uitgebreid): Tess is een luidruchtig meisje met een rebels karakter. Ze doet waar ze zelf zin in heeft en is over enthousiast met alles wat ze doet. Ze is bijna altijd vrolijk en heeft haar hart op een goede plaatst zitten. Net zoals Mady is ze ook erg open, al is ze niet zo eerlijk. Het is niet dat ze echt grote leugens verteld maar hier een daar een leugentje om best wil (Iemand's anders best wil of die van zichzelf) kan er nog wel eens uitfloepen. Tess heeft een goed gevoel voor humor en ziet vrijwel overal de lol wel van in. Ze is zelfverzekerd en spontaan.
    • 2 foto's:


    Foto 2.
    • Extra: -

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 0:39 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    • Voornaam: Jackie
    • Achternaam: Malandro
    • Geboortedatum: 26-06-93
    • Relatie met familie: Mijn vader woont in Spanje en ik ken hem nauwelijks. Ik heb hem ooit gezien toen ik klein was, maar dat kan ik me allang niet meer herinneren. Mijn moeder heeft veel over hem vertelt. Dat hij een vreselijke man was die haar alleen maar mishandelde voor de ogen van mijn zussen. Mijn vader wou mij niet en heeft mij geprobeerd te vermoorden, toen ik nog bij mijn moeder in de buik zat. Mijn moeder heeft mijn zussen meegenomen en is daarna gevlucht van Japan naar >Waar dit verhaal zich afspeelt<. Ik werd in >Waar dit verhaal zich afspeelt< geboren. Daar heb ik een stiefvader gehad, maar toen ik 6 gingen ze weer scheiden. Met mijn zussen heb ik niet zo'n goede band, want ze zijn allemaal veel ouder dan me.
    • Favoriete sport: Hiphop dansen vind ik tof. (Maar als het gaat om hobby's hou ik van zingen!)
    • Lievelingsdier: Panda & Havik!!
    • Angst: Achtbanen $:
    • Wat voor muziek-interesse: Hiphop
    • Crush: Een jongen genaamd Joshua!
    • Karakter (uitgebreid): Ik kom altijd onschuldiger over dan ik ben. Ik weet meestal geen uitlaatklep voor mijn gevoelens en huil op random momenten. Als ik me alleen voel ga ik zielige liedjes zingen in een klein hoekje en ik zing mezelf ook altijd in slaap. Ik wil graag aardig gevonden worden en wat mensen van mij vinden trekt me heel erg aan. Ik heb verlangens naar een vriendje, sinds ik er nog nooit 1 heb gehad en soms komt het door die verlangens dat er slechte dingen gebeuren. Ik heb een trauma aan jongens die me aanraken, vanwege wat er gebeurt is in het verleden. Verder ben ik een typje dat zich vaak dom voordoet, zodat mensen om me lachen. Ik ben ook altijd één van de gekste en grappigste geweest van mijn vriendinnen groepje. Ik ben snel verliefd en mega naïf. En ik kan er niet tegen als mensen vinden dat ik me aanstel of als en misverstanden zijn. Ik doe alles voor de mensen van wie ik hou. Ik breng mijn vriendinnen thuis na school, al stormt het. Mijn vriendinnen zijn alles voor me. Op school en thuis doe ik me meestal blijer voor dan ik ben, als ik me slecht voel. Er gebeuren altijd slechte dingen met me. Verder hou ik heel veel van mode, maar dan wel in mijn eigen stijl.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:



    • Extra: Tekenen en zingen zijn me passie, maar ik heb ook een hele erge Facebook verslaving!! :3

    En nu mijn beste vriendin:
    En nu mijn beste vriendin:

    • Voornaam: Zara
    • Achternaam: Shippersman
    • Geboortedatum: 05-05-95
    • Relatie met familie: Ze komt uit een familie die haar streng christelijk hebben opgevoed en ze mag bijna niks. Ze heeft een hele goede band met haar zus die 4 jaar ouder dan haar is. Haar vader heeft een ziekte en ligt in het ziekenhuis. Haar moeder werkt veel en is vaak weg, dus moeten Kendall en haar zus Skyler voor zichzelf zorgen. Door dat haar vader in het ziekenhuis is en haar moeder weg heeft Kendall meer vrijheid en is nu in het wereldje van sigaretten en drugs. Skyler probeert haar juist daarvoor te beschermen.
    • Favoriete sport: Voetbal
    • Lievelingsdier: Hondjes
    • Angst: Roze en alles wat schattig is!
    • Wat voor muziek-interesse: Rock!
    • Crush: Heeft ze niet.
    • Karakter (uitgebreid): Ze is streng christelijk opgevoed, dus weet niet zoveel van de wereld daarbuiten. Ze gelooft dingen snel en gaat dus ook snel meedoen met dingen die niet mogen. Ze volgt altijd haar had en heeft grote dromen. Ze is een aardig meisje dat geen vlieg kwaad wil doen en ze dagdroomt veel. Ze is heel afwezig op school, maar iedereen mag haar.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:
    1.


    Extra's: Geen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 0:47 ]

    ..

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 0:47 ]

    Mag ik morgen invullen


    Mijn geheim is geheim

    District10 schreef:
    Mag ik morgen invullen

    Ja hoor. Als je maar wel weet dat het een story is..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Colorblind schreef:
    Is het een RPG of een story??

    Het is een story. Geen rpg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    • Voornaam:Elaine
    • Achternaam:Hudson
    • Geboortedatum:
    28-06-94• Relatie met familie:Met haar familie kan Elaine het niet zo goed vinden. Ze woont in een enorm rijk gezin, en ze krijgt alleen maar dingen die ze wil, soms vind Elaine het gewoon irritant, en stom worden, zo kun je toch ook voor niks sparen? Maar het woord 'Sparen' staat blijkbaar niet in het woordenboek van de familie hudson. Met haar zusje Maxime heeft ze vaak ruzie, en ze word gek van haar zusje.
    • Favoriete sport:Basketbal, ze basketbalt 4x in de week.
    • Lievelingsdier:Baby-olifantjes.
    • Angst:In het donker
    • Wat voor muziek-interesse:Jazz
    • Crush:Alex Pettyfer
    • Karakter (uitgebreid):Elaine is een meisje dat soms graag in de spotlight wilt staan. Ze roept iedereen, en doet dan erg gestoord. Sommige mensen vinden dit grappige, maar andere totaal niet, en die schelden Elaine uit. Hierdoor is Elaine wel een verdrietig of onzeker, maar het is toch echt haar eigen schuld. Soms draagt ze opeens erg opvallende kleding om op te vallen, en dat matcht soms totaal niet. Elaine komt vaak arrogant over, en zegt dat ze zichzelf de beste vind, op het eerste gezicht lijkt ze dan ook een echte bitch. Van binnen is ze onzeker en kwetsbaar, en ze word vaak gek van haarzelf. Haar innerlijk is mooi, maar haar uiterlijk is bitchy. Ze is soms iets te spontaan, en hierdoor vinden mensen haar irritant soms. Vaak is haar stem een beetje hees, hierdoor moet iedereen wel lachen. Met schoolwerk is ze serieus, maar als ze eenmaal geen huiswerk heeft gaat ze graag de stad in,om starbucks of redbull te drinken. Soms drinkt Elaine iets te veel redbull, en lijkt het net of ze vleugels krijgt. Ze is dan helemaal door de war en zegt dan dingen die ze niet wilt zeggen, verklapt geheimen, en loopt raar. Hierdoor word Elaine niet zo goed in vertrouwen genomen, want als ze redbull teveel drinkt, floept ze er misschien zo jou geheim uit. Soms ziet Elaine dingen anders dan jou, en dan probeert ze haar mening bij jou door te drammen. Elaine kan haar eigen mening goed geven. Elaine is ook vaak eigenwijs. Als ze de weg kwijt is, en haar vriendin Zoë zegt dat ze naar links moeten gaat zij bijvoorbeeld naar rechts.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:




    • Extra:/







    • Voornaam:Zoë
    • Achternaam:Daniëls
    • Geboortedatum:
    • Relatie met familie:Zoë woont in een arm gezin, ze heeft 5 broers/broertjes, en 7 zussen/zusjes. + haar vader en moeder, zijn ze dus met z'n 15'en in een huis. Ze kan het met haar ouders perfect vinden. Met haar zusje Sarah heeft ze de beste band, ne met haar broer Jaden het slechtste, niet dat ze ruzie hebben ofzo, maar gewoon, geen goede band.
    • Favoriete sport:Dansen,Ballet en turnen
    • Lievelingsdier:Koala
    • Angst:Vuur, Brand
    • Wat voor muziek-interesse:
    Pop• Crush:Ze heeft geen crush
    • Karakter (uitgebreid):Zoë is een soms extreem verlegen meisje. Soms is Zoë echt extreem verlegen, en zegt ze niks, maar soms, als ze denkt dat ze goed met je overweg kan, dan kan ze heel spontaan zijn. Ze is dan vaak vrolijk, en gaat helemaal uit haar dak. Soms is ze iets te spontaan, en daardoor kunnen mensen irritant reageren, en hierdoor kan Zoë uit haar slof schieten, wat soms iets te snel gebeurt. Zoë houd van grapjes, maar heeft wel hele droge, flauwe humor. Hierdoor komt het wel eens voor dat als zij lacht, voor de rest er niemand lacht, en als de rest lacht, zij niet lacht. Maar als de rest lacht, schiet Zoë vaak in de lach van hun gezichten. Zoë is goed in talen, en ze kan er dan ook heel veel spreken, namelijk; Frans, Engels, Duits,Nederlands,Spaans, en Italiaans. Als iemand hulp nodig heeft in talen, wil Zoë diegene altijd helpen. Loeki is erg sportief, en zit dan ook onder turnen, ballet en streetdance. Van de balspellen houd Zoë totaal niet, en vooral slagbal vind ze vreselijk, en ze kan dit ook helemaal niet. Een minpunt aan Zoë is dat ze niet tegen haar verlies kan, en dan extreem boos kan worden, dan moet je haar echt zien te kalmeren. Hierdoor word ze ook wel eens 'meisje dat niet tegen haar verlies kan' genoemd. Dit vind Zoë niet leuk, en hier is ze vaak verdrietig over. Nog een minpunt is dat Zoë niet erg sterk is, noem haar maar slapjes, een bank in haar eentje, kan ze niet dragen (gymbank, geen gewone bank XD) Ook is ze niet goed in klimmen, en als ze een keer in een zaal bergbeklimt(of hoe dat ook heet, dat op de want met van die gekleurde stukjes waar je je aan kan pakken), dan valt ze vaak in paniek naar beneden, maar Zoë heeft dan ook wel hoogtevrees, waardoor zij niet op hoge bruggen, etc. durft te gaan staan.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:




    klik• Extra//



    Graag waarschuwen!

    Mag ik ook invullen? :3


    26 - 02 - '16

    • Voornaam: Darla
    • Achternaam: Johnson
    • Geboortedatum: 29-05-1995
    • Relatie met familie: Darla heeft een slecht contact met het christelijke gezin waar ze uit komt. Enkele jaren geleden werd ze gepest en haar stijl veranderde drastisch. Dit had ook impact op haar omgeving. Voornamelijk haar kledingstijl en manier van denken veranderde. Ze begon zich zwarter te kleden, haar haarstijl veranderde en ze stopte met naar de kerk gaan. Haar gedrag werd door de emotionele schade helemaal onhandelbaar. Ze begon dingen te doen waar haar ouders totaal niet achter stonden. Ze nam tatoeages en piercings. Ook haar haar kleurde ze in een felle kleur. Maar toen ze startte met roken, waar ze een jaar mee gestopt is, werd de maat vol voor haar ouders. Haar ouders trapten haar het huis uit. Dit had hele grote gevolgen voor Darla. Ze zag haar vrienden minder en ook haar broers wilden niets meer van haar weten. Darla stortte in tot ze suïcidale gedachten kreeg. Dit eindigde tot zelfs een poging. Het gevolg hiervan was dat Darla in therapie moest. Haar vrienden zag ze nog minder en raakte ze kwijt. Nu is Darla op zoek naar een nieuwe beste vriendin die desnoods net zo'n stijl heeft als haar.
    • Favoriete sport: Darla doet niet aan sport. Ze heeft een hekel aan grote inspanning en zweten.
    • Lievelingsdier: Ze is dol op katten. Ze had altijd een kat, toen ze nog bij haar ouders woonde, die Maatje heette. Ze mist hem nog altijd heel erg en weet niet of hij al dood is of niet.
    • Angst: Ze heeft eigenlijk nauwelijks angsten. Haar enige angst is dat er iemand in haar leven komt die haar heel goed zal leren kennen en dus ook haar negatieve zelf zal kunnen achterhalen. Ze is bang dat daar misbruik van gemaakt wordt en dat ze weer tot de grond toe, of dieper, afgebroken zal worden.
    • Wat voor muziek-interesse: Darla luistert graag naar metal of hard rock. Er moet echt gevoel in muziek zitten. Lady GaGa zal ze niet snel luisteren, omdat ze een hekel heeft aan artiesten met hoog attitude.
    • Crush: Ze heeft een keer een crush gehad, maar het was niet wederzijds. Verder jaagde ze de jongens alleen maar weg met haar zwart opgemaakte ogen en hoge dosis lef.
    • Karakter (uitgebreid): Darla is een meisje dat doet wat haar hart haar ingeeft. Ze is een meisje dat wil zijn wie ze werkelijk is. Ze wil ook zelf haar keuzes maken en heeft een hekel aan mensen die haar daarin belemmeren. Onzeker is ze een hele tijd geweest, maar dat is tot zekere hoogte weg. Ook toont ze geen overdreven emoties. Soms reageert ze zo neutraal en sarcastisch dat het mensen bang maakt. Ze laat zich niet kisten en ze laat zeker geen muurtjes om zich heen bouwen. Die zal ze dan persoonlijk weer afbreken. Ook heeft ze niet een geweldig gevoel voor tact, omdat ze soms keuzes maakt ten koste van andere mensen. Ze kan soms keihard en bits reageren, wat irritatie op kan wekken bij anderen.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:


    Foto 2
    • Extra: Darla tekent graag allerlei dingen, meestal zonsondergangen en schrijft gedichten.


    • Voornaam: Raven
    • Achternaam: McDaggerty
    • Geboortedatum: 12-12-1995
    • Relatie met familie: Raven is een meisje dat zich erg afzijdig en rustig houdt. Ze zit het grootste deel van de dag boven op haar slaapkamer en is verder niet zo betrokken bij haar familie. Haar familie heeft dat inmiddels geaccepteerd, ze geven haar wat minder aandacht en wat meer vrijheid.
    • Favoriete sport: Als slapen en lui zijn een sport was, zou Raven een topsportster zijn. Ze doet geen sport, omdat ze het te druk heeft met lui zijn en tv kijken.
    • Lievelingsdier: Raven is gek op kraaien en vleermuizen. Veel mensen vinden dit raar en verklaren haar voor gestoord.
    • Angst: Besprongen worden door een reusachtig dier dat haar op probeert te eten. Deze angst heeft ze als klein kind ontwikkelt door de vele nachtmerries die ze toen altijd had.
    • Wat voor muziek-interesse: Raven luistert graag naar metal muziek.
    • Crush: Ze heeft geen crush, dat vindt ze niet belangrijk en ze houdt de meeste jongens op afstand vanwege haar angstaanjagende gezichtsuitdrukkingen.
    • Karakter (uitgebreid): Raven is een beetje een vreemd meisje. Soms is ze heel rustig en reageert ze droogjes op dingen, maar op andere momenten is ze druk en erg irritant. Ze zegt altijd wel waar het op staat, voor haar idee en is niet bang om haar mening te uiten. Ze zal niet over zich heen laten lopen, omdat ze vindt dat de stoeptegels daar voor zijn. Ze kan soms ook nogal lomp en gevoelloos reageren. Het lijkt soms zelfs alsof ze geen angsten heeft, maar die heeft ze wel. Alleen niemand kent ze. En niemand zal ze ook leren kennen, dat heeft ze zichzelf beloofd. Ze heeft er ook een hekel aan om zichzelf open te leggen voor iemand, of zich kwetsbaar op te stellen. Geheimen zal ze niet snel vertellen en problemen stopt ze weg. Die lost ze zelf op of probeert ze te vergeten.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:


    Foto 2
    • Extra: Raven kan een beetje orgel spelen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:38 ]


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    Mag ik ook invullen? :3

    Ja hoor, tuurlijk! Maar je weet wel dat je het twee keer moet invullen hé? Het is namelijk een team. Zal ik anders een andere personage (beste vriend/in) bedenken voor jou personage? Of wil je dat toch zelf doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    • Voornaam: Megan
    • Achternaam: Bass
    • Geboortedatum: Megan is geboren op 18 augustus 1995.
    • Relatie met familie: Megan is de dochter van een zakenkoppel. Namelijk de 48-jarige Aiden Bass en de 46-jarige Rose Bass. Ze heeft een zusje van 13, Joy, met wie ze goed overweg kan. Haar ouders ziet ze niet vaak, die zijn namelijk vaak aan het werk. Megan en Joy worden opgevoed door een au pair. Een voordeel aan het werk van haar ouders is dat ze er veel geld mee verdienen.
    • Favoriete sport: Megan doet aan fitness om in vorm te blijven. Ze heeft een personal trainer, waarmee ze 3 keer per week een uur traint.
    • Lievelingsdier: Het lievelingsdier van Megan is absoluut een paard. Megan heeft er zelf ook 3, allemaal gekregen van haar ouders. Ze zit ook zelf op paardrijden en doet dit al sinds dat ze nog maar 4 jaar was.
    • Angst: Megan is ontzettend bang voor insecten en reptielen. Wanneer ze een spin ziet, dan flipt ze hem.
    • Wat voor muziek-interesse: Megan heeft niet echt een specifieke muzieksmaak. Ze luistert naar van alles en nog wat. Meestal luistert ze gewoon naar wat er op dat moment in de hitlijsten staat.
    • Crush: Megan heeft een enorme crush op haar buurjongen, de 24-jarige Cedric Lavigne. Ze is dan ook vaak bij hem thuis te vinden of gaat er lang als ze iets wilt 'lenen'. Ze zou graag willen dat het wat werd tussen hen twee, maar ze denkt dat ze te jong voor hem is.
    • Karakter (uitgebreid): Megan is een verwend meisje, die altijd krijgt wat ze wilt. Ze wilt altijd haar gelijk hebben en kan er niet tegen als mensen commentaar op haar hebben. Ze denkt dat het vanzelfsprekend is dat iedereen haar leuk vind en doet er dan ook niks voor. Ze is manipulatief, gemeen en arrogant. Alleen voor haar alle beste vrienden is ze aardig. Maar zelfs die kan ze soms wreed behandelen. Op Sue na zijn het meer 'slaafjes' dan vriendinnen.
    Megan lijkt heel harteloos, maar diep van binnen is ze dat niet. Ze heeft best gevoelens en het doet haar ook echt pijn wanneer iemand haar beledigt. Ze laat dit alleen nooit zien en doet alsof het haar niet kan deren. Ze heeft een soort muur om zich heen gebouwd, die bestaat uit bitchy gedrag. Megan is alleen niet zo'n bitch dan anderen denken. Wanneer ze bijvoorbeeld bot overkomt, bedoelt ze dit niet zo.
    Toch kun je niet zeggen dat ze een rolmodel. Megan doet vaak zat gewoon gemeen met opzet.
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:
    Foto 1.


    Foto 2.


    • Extra: Megan is al meerdere keren naar de VS geweest en wilt daar later heen verhuizen. Het liefst zou ze dan willen wonen rond Los Angeles, om een echt luxe leven te lijden.

    • Voornaam: Sue
    • Achternaam: Ronson
    • Geboortedatum: Sue is geboren op 2 november 1995.
    • Relatie met familie: Sue komt uit een opvallende familie. Haar vader was een drugsverslaafde schilder, maar is door een overdosis helaas overleden toen Sue 10 jaar was. Haar moeder is een politicus en zit in een band. Sue heeft 3 oudere broers, van 22, 21 en 18. Ze behandelen haar als een klein meisje, iets wat Sue verschrikkelijk vindt.
    • Favoriete sport: Sue doet niet aan sporten. Ze haat sport en vind het niet nodig. Ze blijft toch wel slank. Sue is het type dat kan eten wat ze wilt en toch niet aankomt. Dit komt door haar snelle stofwisseling.
    • Lievelingsdier: Sue vindt hondjes ontzettend leuk en heeft er zelf ook 2. Een berner sender en een pitbull.
    • Angst: Sue is bang voor bloed. Of eerder gezegd : Ze vindt bloed ontzettend goor. Wanneer ze ergens bloed ziet, valt ze al bijna flauw.
    • Wat voor muziek-interesse: Sue luistert het liefst naar bands. Ze houdt erg van bands van vroeger, zoals Nirvana, Guns 'n Roses en Aerosmith. Velen vinden dit maar raar, maar Sue kan er uren naar luisteren.
    • Crush: Sue heeft een vriendje en dat is natuurlijk haar crush. Het is de 16-jarige Sam Mitchells. Hij zit bij haar in de klas.
    • Karakter (uitgebreid): Sue heeft een hekel aan standaardheid en doet er dan ook alles aan om niet standaard te zijn.
    Als eerste is ze ontzettend ijdel. En dan niet in de zin van dat ze zo mooi mogelijk wilt zijn, nee, juist niet. Ze wilt opvallen. Zo verft ze haar haren roze, draagt ze altijd opvallende kleding en heeft ze altijd veel make-up op. Ze staat elke ochtend ongeveer een uur voor de spiegel, maar dat heeft ze ervoor over.
    Ook heeft Sue een tattoo op haar pols, waar de naam van haar overleden vader staat. Dit laat meteen een andere eigenschap van Sue zien, namelijk liefheid. Sue is een lieve meid, ook al komt ze misschien heftig over. Ze heeft een grote bek, maar een klein hartje. Ze is snel vertederd en smelt voor schattige dingen als puppy's, baby's en romantische films.
    Ook is Sue vooral erg sarcastisch. Haar opmerkingen zitten altijd vol sarcasme en zijn altijd erg gevat. Ze zetten anderen aan het denken.
    Sue is erg extravert en graag anders dan anderen. Ze kan hele aparte, creatieve uitspattingen hebben. Sommigen beschouwen haar als raar, anderen als gaaf. Sue zit er niet mee dat sommigen haar niet leuk vinden, ze is ontzettend zelfverzekerd en haar motto is : "Haters make me famous."
    • 2 foto's(van verschillende mensen), waar ik uit kan kiezen:
    Foto 1.


    Foto 2.


    • Extra: Zoals je ziet heeft Sue roze haar. Van zichzelf is ze een brunette, maar dat vond ze te saai. Op haar 12e besloot ze het in een gekke bui roze te verven en daar is ze nooit meer mee gestopt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 23:39 ]


    Tell me about it, stud.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Ja hoor, tuurlijk! Maar je weet wel dat je het twee keer moet invullen hé? Het is namelijk een team. Zal ik anders een andere personage (beste vriend/in) bedenken voor jou personage? Of wil je dat toch zelf doen?


    Ik maak er wel even een persoon bij ;)

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 15:00 ]


    26 - 02 - '16