• Mijn pa zegt altijd dat we geen hyves en facebook mogen, en nu hoor ik net dat hij zelf facebook heeft! Hij zegt altijd dat het gevaarlijk is, dat het kan worden gehackt, dat je misschien wel vervelende dingen kan lezen. Ik mag samen met mijn zus geen facebook en hyves. Ik vind dit niet eerlijk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:27 ]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    wat vinden jullie hiervan?


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    je hebt gelijk.

    ik mag ook geen hyves en twitter, facebook wel, maar hij controleert wel al mijn vrienden en wat ik doe. best vervelend


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    ik mag ook geen hyves en twitter, facebook wel, maar hij controleert wel al mijn vrienden en wat ik doe. best vervelend

    Ik begrijp je. Ik zo het ook heel vervelend


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Ja. Facebook en Hyves zijn levensgevaarlijk. Ik zou er echt voor oppassen hoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mocht eerst ook geen facebook, ik heb dit toen stiekem aangemaakt. Alleen toen maakte mijn moeder zelf facebook aan, en ontdekte het. Uiteindelijk deed ze er niks aan ofzo.
    Ik vind dat je wel gelijk hebt.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dat is inderdaad niet eerlijk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    In jouw geval zou ik er dan zelf ook een aanmaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Neem Tumblr, is beter.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik ben nooit op facebook en hyves XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Als ik jou was zou ik echt woedend zijn want waarom mag hij het wel als het zo slecht is en alles? Maar ik denk dat het beste met je vader hier over kan praten


    Physics is awesome

    Everdeen schreef:
    Neem Tumblr, is beter.

    Aurelia schreef:
    In jouw geval zou ik er dan zelf ook een aanmaken.

    Het is beter om van die Facebook troep weg te blijven, en zeker als je je privacy serieus neemt.

    Mocht je het een flinke naaistreek vinden en wil je je vader terug pakken kan je de URLs van Facebook blokkeren in je router. Het kan nog makkelijker als je vader Firefox gebruikt door NoFace te installeren.

    Aurelia schreef:
    In jouw geval zou ik er dan zelf ook een aanmaken.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.