• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Celeste wilt net weggaan." zeg ik, zo rustig mogelijk en ik glimlach. Ze begint tegen me te gillen. "Denk je dat?" vraag ik. "Denk je dat nou echt, ben je de vorige keer al vergeten?"

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:37 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ze begint tegen me te schreeuwen.
    "Ik mijn bek dicht houden? Ik doe je wat aan!" Sis ik en vlieg op haar af. Luca's kalme stem helpt me niet. Mensen moeten me niet beledigen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:37 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solomon

    "Aangenaam." Zeg ik met een klein glimlachje.
    Al snel zakken mijn mondhoeken weer naar beneden.
    "Misschien is Forever alone beter." Mompel ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Celeste

    "Ik mijn bek dicht houden? Ik doe je wat aan!"
    Ik slaakte een gilletje toen Chélle op me af kwam.
    "Ga weg, ga weg, ga weg!" Roep ik bangig naar haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cirinde

    Ik zucht. 'Hoe bedoel je? In vriendschap of in de liefde? Ik vind het zo rot voor je. Die Luca is gewoon een klootzak, hij belooft alles en doet het tegenovergestelde.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    "Zie je wel." mompel ik tegen Celeste en ik trek Chèlle naar achter, in mijn armen. "Die mensen zijn dit niet waard." fluister ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "In beide." Zeg ik zacht.
    Ik hoorde geschreeuw op de gang maar wilde er geen gehoor aan geven.
    "Ja ik weeet het, het is een lul." Zeg ik dan


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    Ik kijk weer dan gang op als ik geschreeuw hoor. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen Damon waarna ik overeind kom en snel de gang inloop. Net als ik Chèlle van Celeste af wil trekken doet Luca dat al. 'Ben je nu helemaal gek geworden of wil je nog een dode op je geweten hebben?' sis ik naar haar. 'En als wij al niks waard zijn dan ben jij al helemaal niks waard vuile leugenaar die je bent,' bijt ik Luca vervolgens toe.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 22:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Luca! Laat me los! Ik wurg haar!" Sis ik ik.
    "Wat is er nou weer? Wat heb ik nu weer gedaan?" Vraag ik aan Celeste.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [@LovingStyles
    Luca ha Chèlle al beet. Ghaha]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Celeste

    "Oh dat weet je maar al te goed!" Zeg ik trillend, maar probeer boos te klinken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [heb het al aangepast ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Je gaat niemand wurgen." zeg ik, zo rustig als ik kan. Ik voel mijn lichaam trillen van alle emoties tegelijk. Ik kijk op naar Cassie. "Dat weet ik, daar heb je gelijk in." Ik trek Chèlle nog een stukje naar achter.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat dan? Want ik heb werkelijk waar geen idee?" Ik spuug het bijna uit in haar gezicht. Cassie negeer ik compleet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirinde

    Ik hoor ook de geluiden maar kijk niet om. Ik grinnik half. 'Perfrcte beschrijving.' uit mijn jas vis ik mijn fles met bloed en neem een slok. Ook bied ik Solomon wat aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel