• nou heb ik het mooi gemaakt hoor -.-

    ik heb een broer, hij is 19 en voert geen ruk uit, sinds drie dagen is hij aangenomen voor 40 uur per week bij de albert heijn.
    (wat ze hem 40 uur in de week willen laten doen zal me een worst wezen).
    ik was vandaag vroeg uit en heb gestofzuigd (hoe schrijf je da? xD) de honden uitgelaten en de vaatwasser gedaan.
    komt die lulhannes net naar boven me de boodschappen, ik moest van m'n moeder de deur open houden omdat de twee kerels (mijn broer en vader) anders gaan zeiken.
    komt hij dus boven begint hij meteen tegen mij ge schelden en schreeuwen over dat ik niks doe..

    ben ik de enige die ruzie heeft met m'n broer of is dat ‘normaal’?!


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    is een leuk woord xd lulhannes.....

    maar nu gaat het wel weer, ons ventje zit weer achter z'n computer dus dan is hij weer tevreden.


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Tsjaa.. ik heb ook een broer.
    Soms kan je hem echt wel de nagels in zijn strot dauwen of er op los gaan meppen. xD
    Maar het kan ook echt een schatje zijn.


    “All those fairytales are full of shit.”

    mijn broertje ik zijn letterlijk als het capitool en district 12
    Ik vind dat hij zich aso kleed, ik erger me altijd aan hem
    Hij vind dat ik lelijk ben
    Ik heb er serieus over na gedacht om van school te veranderen omdat mijn broertje opdezelfde school zit en ik niks meer kan doen of hij lult het door aan mijn moeder
    En mijn moeder begint altijd te zeuren dat wij(kinderen) niks doen als alleen ik er ben terwijl ik echt 10x keer zoveel doe dan hem
    Maar een beetje ruzie is normaal, dat heb ik ook met mijn zussen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb mijn broer z'n slagroom zegmaar stuk gemaakt hij is nog vol maar er komt niets uit. dus dat is compleet normaal

    Oh dat is hier elke dag zo. Mijn broer zegt dat ik niks doe en ik zeg dat hij niks doet. En mijn moeder houdt wijs haar mond dicht (: Uiteindelijk ben ik degene die kookt, afwast, de hond uitlaat enzo..


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.