• Mijn vader, op de één of andere manier is hij best grappig.
    Nu zet hij elke keer bij de c1000 reclame met Jan Smit het geluid uit omdat hij er niet tegen kan. Ik lach hier wel om maar hij meent het serieus lol.


    Your make-up is terrible

    Och, ik heb een hekel aan de Jumbo, dus ik ken dat gevoel. (cat)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:11 ]


    Not all those who wander are lost.

    Hahahah (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Flanagan schreef:
    Och, ik heb een hekel aan de Jumbo Jan Smit, dus ik ken dat gevoel. (cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hahahaha, was 't trouwens jouw vader die een rekenmachine een zakjapanner noemde?


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Hahahaha, was 't trouwens jouw vader die een rekenmachine een zakjapanner noemde?


    Geen idee, zou best kunnen eigenlijk.
    Nee laatst zei hij dat vrouwen machtiger zijn dan mannen, vandaar dat ze zo af en toe eens flink doordraaien.


    Your make-up is terrible

    hahaha. Je vader is eigenlijk best grappig inderdaad :P hij komt altijd heel onverwachts uit de hoek idd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    :W


    26 - 02 - '16

    of naar 15 jaar Jan Smit x'D
    grappige vader heb jij

    Assassin schreef:
    (...)

    Geen idee, zou best kunnen eigenlijk.
    Nee laatst zei hij dat vrouwen machtiger zijn dan mannen, vandaar dat ze zo af en toe eens flink doordraaien.


    Ohw ja, hahaha, dat herinner ik me nog :')!


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Hahahaha, was 't trouwens jouw vader die een rekenmachine een zakjapanner noemde?


    zo noemt mijn wiskunde leraar het ook!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ons papa die loopt bij de reclames gewoon naar de keuken. Heeft hij er geen last van en komt die met bier terug. x)
    Of hij slaapt doorheen de reclame. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn vader haat de robijn reclames met dat te cute beertje. Hij gaat altijd grommen als die reclame komt. Vraag me niet waarom...

    Niks is erger dan de PLUS-supermarkt reclames (voor nederlanders (helaas) bekend)


    Signature:

    Cadentium schreef:
    Hahahaha, was 't trouwens jouw vader die een rekenmachine een zakjapanner noemde?

    Zo noemde mijn natuurkundeleraar van 2 jaar geleden dat. Mijn vader heeft een hekel aan alle reclames en blijft doorzappen tot hij bij een kanaal komt waar op dat moment geen reclame op is, wat soms tien minuten duurt (:


    Take risks and conquer your fears.

    Cadentium schreef:
    Hahahaha, was 't trouwens jouw vader die een rekenmachine een zakjapanner noemde?


    Dat doet me pa ;P Had ik hier ergens op het forum toen ook eens verteld.


    Ot; Mijn pa is niet zo leuk als de jouwe D: Ik wil ook een pa met humor D:
    Soms lijkt dat zijn enige humor is gebaseerd over ik en die geen vriendje heb. Ik kan dr mee leven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you