• Weet je nog? Een jaar geleden. quiz(s)let punt en el? Ik dacht ik kom nog een keertje kijken. Ik ben die ene. Maar ik ben onderhand ook alweer een jaartje ouder.. JA DOH ZELFS IK. (krul)
    Sommigen van jullie kennen mij vast niet (meer), maar wat oudere spelers denk ik wel. Ik was die, die, die.
    Maar ook ik ben dus weer wat ouder en een stuk rustiger. Wat vind je daarvan he? =D
    Ik kom hier om te vertellen dat ik me al héél héél lang een stuk rustiger gedraag, niet dat iemand van jullie dat zou merken natuurlijk, want jullie weten dat niet. ^^
    Ik heb ook geen irriterende drangen meer ofzo, naja, jullie snappen me denk ik wel. Hier ben ik weer, raad maar wie ik ben.

    -> Denk maar niet dat ik jullie vergeten ben hoor, kuskuskus ;33

    Barnabas schreef:
    (...)
    Gelukkig blijven er nog vele dingen voor je over! (:
    hahaha


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Unfortunate schreef:
    (...)
    Precies.

    Waarom maak je dan een nieuw account aan? >.<

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:16 ]


    comfort in c h a o s

    Wacht, hoe kan je terug gekomen zijn met een permanente ban, blokkeren ze je IP adres dan niet of zo iets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MisaAmane schreef:
    *leest reactie's*

    Wacht jij bent Gaby? Had je niet een permanente ban? *wordt nieuwsgierig*

    DEATH NOTE RULES BTW ;x

    RainBowQuish schreef:
    (...)
    jullie vertellen me stome dingen(N):8:((
    jullie moeten het uitleggen want nu snap ik niet wrm sommige van jullie gemeen tegen haar doen(hoera)(yeah)(kitty):S(dance)(K)(K)(K)

    Maar die hello kitty smiley is wel vet hoor, sinds wanneer bestaat die? ;x

    RainbowDash schreef:
    Heb al een linkje achtergelaten in het GB van LUX, en het topic gemeld

    Alwin, je bent te braaf(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    RainBowQuish schreef:
    (...)
    jullie vertellen me stome dingen(N):8:((
    jullie moeten het uitleggen want nu snap ik niet wrm sommige van jullie gemeen tegen haar doen(hoera)(yeah)(kitty):S(dance)(K)(K)(K)


    Lees wat er staat.
    Zelfs al snap je het niet, het boeit niet. DAt is letterlijk gekopieerd uit het banmeldtopic, en daarachter staat permaban. Ze is permanent geband, en daar is als ik het me goed herriner een goede reden voor. Mss is ze je beste vriendin, but idfc. Hier op het forum was ze irritant.


    quidquid excusatio prandium pro

    Unfortunate schreef:
    (...)
    Ja :P

    Duurde lang voordat ik het door had. :'D
    Welkom terug, maar ik denk dat je snel weer weg bent D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    AWG schreef:
    Wat is het praktisch nut dan eigenlijk? Kom je gewoon je smoel eens tonen of?

    Precies.

    De mods zijn weer off-line*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oh ja, ik herinner me het weer. Long time no see


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh damn, nu is Krullieees online D:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:18 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Lees wat er staat.
    Zelfs al snap je het niet, het boeit niet. DAt is letterlijk gekopieerd uit het banmeldtopic, en daarachter staat permaban. Ze is permanent geband, en daar is als ik het me goed herriner een goede reden voor. Mss is ze je beste vriendin, but idfc. Hier op het forum was ze irritant.
    oke ze is mijn beste vriendin niet hoor.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    WhiteQueen schreef:
    Wacht, hoe kan je terug gekomen zijn met een permanente ban, blokkeren ze je IP adres dan niet of zo iets.

    Jawel, maar ik maak account aan via proxy en daarna gewoon inloggen.

    Ik had ook al gemeld :W
    Maar dan nog, topics als deze zijn wel leuk ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.