• Ik ben verveeld en ik moet al een tijdje denken aan rare bomen. Dus bij deze, een wortelboom. Ja, een wortelboom speciaal voor grappige konijnen en andere dieren die wortels eten. En die boom die is dan zegmaar erg laag zodat die dieren er makkelijk bij kunnen zonder een lift of trap te gebruiken.

    Maar sirieus, het kan toch???!!! Dieren evolueren dus waarom bomen niet?! En proffessors die klooien toch met DNA dus ze kunnen ook wel iets doen met het DNA van een wortel en een boom!

    En p.s ik ben niet blond ofzo...


    ~Live your life!~

    ... Dus een struik?

    also serieus*

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 21:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    haha, zoon soort discussie had ik vandaag met m'n natuurkunde leraar, we hadden het over straling, en ik zo, "Laatst was er ook iets ove 'N' straling, dat zou iets met paranormaalheid te maken hebben,"
    hij: "Dat spijt me dat is onmogelijk," En toen kwamen we uiteindelijk bij genetische manipulaties uit.. ^^
    best grappig...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    ps, ik ben wel blond....


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Escritura schreef:
    ... Dus een struik?

    also serieus*


    nee ik bedoel niet echt een struik ofzo maar wel ongeveer die lengte maar hoe groot zijn hazen en konijngen nou eigenlijk?


    ~Live your life!~

    Ja blonde mensen zijn automatisch dom --'

    Een lage boom is in mijn ogen gewoon een struik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Februharry schreef:
    haha, zoon soort discussie had ik vandaag met m'n natuurkunde leraar, we hadden het over straling, en ik zo, "Laatst was er ook iets ove 'N' straling, dat zou iets met paranormaalheid te maken hebben,"
    hij: "Dat spijt me dat is onmogelijk," En toen kwamen we uiteindelijk bij genetische manipulaties uit.. ^^
    best grappig...


    ... ik geloof nogsteeds dat het kan!!! hahaha


    ~Live your life!~

    NewUsername schreef:
    Ja blonde mensen zijn automatisch dom --'

    Een lage boom is in mijn ogen gewoon een struik.


    sorry, zo bedoelde ik het niet! Ik zette dat er alleen bij zodat mensen niet gingen reageren zo van ben je blond??? want het is wel een beetje een raar idee...
    Ik hoop dat je me vergeeft


    ~Live your life!~

    NewUsername schreef:
    Ja blonde mensen zijn automatisch dom --'

    Een lage boom is in mijn ogen gewoon een struik.


    Humm. Sarita'tje... Ik denk het wel hoor.
    Jup. Voor mij is dat ook gewoon een struik. Met één dikke stam. Dat kan.

    Het kan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lol, ik ben wel blond, dus ik ga gezellig meediscussieërem (A)

    Ja... Het zou in ieder geval echt stoer zijn, een wortelboom :3
    Of een pompoenboom... Dan kan je irritante mensjes eronderzetten en dan BOEM >:3


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ja, om precies te zijn kan een wortelplant zo evalueren, maar we zullen nooit weten of het dat ook doet want zoiets neemt ontzettend veel tijd. Misschien over een miljoen jaar bestaat zo'n boom.
    Ik neem aan dat je bekend bent met de Darwin theorie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is iets wat men ook wel een struik noemt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Dat is iets wat men ook wel een struik noemt.


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Iedere boom/struik/plant heeft wortels. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben waarschijnlijk de enige die aan Louis dacht. xd


    Save me from myself.

    MATT schreef:
    Ik ben waarschijnlijk de enige die aan Louis dacht. xd


    Louis?


    ~Live your life!~